22:51 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

معاون وزیر راه

آیین‌نامه جدید ساخت و ساز اماکن ویژه بزودی ابلاغ می‌شود
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: با توجه به ضعف موجود در آیین نامه ساخت و ساز اماکن ویژه و عمومی کشور، ظرف دو ماه آینده آیین نامه جدید را ابلاغ خواهیم کرد.
اختصاص ۶۰ میلیارد تومان یارانه مسکن مهر
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید از اختصاص ۶۰ میلیارد تومان یارانه نقدی برای مسکن مهر و ۵۰ میلیارد تومان اسناد خزانه برای پردیس خبر داد.
اگر زلزله کرمانشاه در تهران رخ می‌داد، هزار هزار میلیارد خسارت وارد می‌شد
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه «زلزله کرمانشاه پنج میلیارد تومان خسارت به کشور وارد کرده است»، گفت که اگر این زلزله در شهر تهران اتفاق می‌افتاد هزار هزار میلیارد تومان خسارت به کشور تحمیل می‌شد.
تامین مالی راه‌آهن آستارا را آغاز کنید
پایگاه خبری راد: با رسیدن به گام‌های پایانی کار ساخت راه‌آهن قزوین به رشت، حالا ایران آماده می‌شود تا مرحله پایانی اتصال این راه‌آهن را به مرز شمال غربی کشور نهایی کنند.
امضای ٤ قرارداد سرمایه‌گذاری در بندر چابهار
پایگاه خبری راد: چهار قرارداد سرمایه‌گذاری و یادداشت تفاهم احداث مینی پالایشگاه در بندر اقیانوسی چابهار با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و استاندار سیستان و بلوچستان امروز در سازمان بنادر و دریانوردی استان چابهار به امضا رسید.
قول سازمان مدیریت برای بودجه مترو هشتگرد
پایگاه خبری راد: با قول مساعد سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی برای اختصاص ۴۰ میلیارد تومان، مترو هشتگرد با ۳۰ میلیارد تومان از طریق منابع شرکت عمران شهرهای جدید، افتتاح می‌شود.
دریافت تعرفه صادرات خدمات بندری معادل ارز ثانویه
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر اینکه ارز حاصل از صادرات خدمات به کشتیرانی های خارجی معادل ارز ثانویه دریافت میشود، پیش بینی کرد درآمد بنادر امسال به رقم 2600 میلیارد تومان برسد.
اختصاص ۱۵ میلیارد ریال برای بازسازی مسکن مهرهای آسیب دیده در زلزله کرمانشاه
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از تامین مالی ۱۵ میلیارد ریالی و سازماندهی خدمات فنی- مهندسی مشاوران و عوامل اجرایی به کار گرفته در پروژه بازسازی و بهسازی مسکن مهرهای آسیب دیده مناطق زلزله زده سرپل ذهاب و اسلام آباد غرب خبر داد.
کل بافت‌های هدف طرح بازآفرینی شهری ۲۷۰۰ محله است
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: کل بافت‌های هدف طرح بازآفرینی شهری ۲۷۰۰ محله است.
بهترین راهکار عبور از بحران زلزله انتخاب می‌شود
پایگاه خبری راد: معاون معماری و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی گفت: مسابقه‌ای با رویکرد ارائه راهکارهای معمارانه برای شرایط واقعی پس از بحران نظیر زلزله در شهرهای بزرگ مانند تهران را به فراخوان گذاشته‌ایم.
پردیس در قحطی بودجه!
پایگاه خبری راد: هشتاد و دو هزار خانوار که عمدتا در فشار اجاره نشینی قرار دارند منتظر اتمام پروژه مسکن مهر پردیس نشسته اند و این در حالی است که این طرح از کمبود شدید منابع مالی رنج می برد.
تعطیلی 70 شرکت حمل ‌و نقل در رابطه با مشکلات رانندگان
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور با اشاره به ثبت افزون بر 14 هزار شکایت در رابطه با مشکلات رانندگان، از از تعطیلی دائم و موقت 70 شرکت حمل ‌و نقل در همین راستا خبر داد.
تصمیماتی برای نوسازی و توسعه گردشگری یزد
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن به برگزاری جلسه‌ای با مسوولان و اعضای شورای اسلامی شهر یزد اشاره کرد و گفت: تصمیماتی در زمینه‌ی بازآفرینی شهری، ساماندهی واحدهای صنعتی و توسعه گردشگری اتخاذ شد.
دولت قبل کلنگ زد و رفت!
پایگاع خبری راد: پروژه مسکن مهر شاید آیینه تمام‌نمای اقداماتی باشد که دولت‌های نهم و دهم بدون انجام کارشناسی کافی، تنها برای دولت بعد تعهد ایجاد کردند.
پیشرفت ۷۰ درصدی آزادراه اصفهان- شیراز/ احتمال افتتاح در سال ۹۹
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد که با پیشرفت مطلوبی که پروژه آزادراه اصفهان به شیراز داشته، می‌توان انتظار داشت که این طرح یا در ماه‌های پایانی سال ۱۳۹۸ یا در سال ۱۳۹۹ به بهره‌برداری برسد.