13:44 | شنبه 8 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کشتیرانی

خط کشتیرانی ایران، آفریقای جنوبی و آمریکای لاتین با حمایت شرکت بورسی
نماد برتر- رئیس کمیسیون توسعه تجارت و صادرات غیرنفتی اتاق تعاون از ایجاد خط مستقیم میان ایران، آفریقای جنوبی و کشورهای آمریکای لاتین در آینده نزدیک با حمایت شرکت کشتیرانی خبر داد.
معاملات مشکوک "بمپنا"، سه شرکت دارویی ، دو سهم سیمانی + ۹ نماد
نماد برتر- در روز افت ۷۱۹۶ واحدی شاخص، تولید برق عسلویه مپنا، سه شرکت دارویی، دو سهم سیمانی به همراه ۹ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.
کشتیرانی ، فولاد مبارکه و مدیران عامل، ایران ترانسفو و چند شرکت دیگر تحریم شدند
نماد برتر- وزیر خارجه آمریکا در ادامه اعمال تحریم های جدید علیه ایران ، چند شرکت بورسی مانند کشتیرانی ، فولاد مبارکه و مدیران این دو شرکت به همراه ایران ترانسفو و چند شرکت دیگر را تحریم کرد.
افزایش تولید ماهانه اوپک برای ششمین ماه متوالی
نماد برتر- طبق یافته های نظرسنجی رویترز، تولید نفت اوپک در ماه دسامبر برای ششمین ماه افزایش یافت که عمدتا به دلیل بهبود بیشتر تولید لیبی بوده است.
توضیح نیروی دریایی سپاه و واکنش کره جنوبی به توقیف نفتکش
نماد برتر- توقیف یک فروند نفتکش کره‌جنوبی در آب‌های خلیج فارس با توضیح و واکنش نیروی دریایی سپاه و وزارت خارجه کره جنوبی همراه بود .
پنچ شرکت فرابورسی و ۱۷ غیر بورسی مشمول افزایش نرخ حمل شدند
نماد برتر- پنچ شرکت فرابورسی و ۱۷ شرکت غیربورسی مشمول افزایش نرخ تعرفه بهره برداری از شبکه ریلی جهت حمل محمولات مشتریان و صاحبان کالا، می شوند.
صادرات نفت ونزوئلا سه برابر شد
نماد برتر- صادرات نفت ونزوئلا با وجود تشدید تحریم‌های آمریکا علیه شرکتهایی که با دولت این کشور آمریکای جنوبی تجارت می کنند، تقریبا سه برابر شده است.
تشدید بحران گازی مدیترانه با تلاش فرانسه برای تحریم ترکیه
نماد برتر- تلاشهای فرانسه برای به تصویب رساندن تحریمهای اروپایی علیه ترکیه که با حمایت کشورهای یونان و قبرس همراه است، قوت گرفته و انتظار می رود پاریس ماه آینده اقدام تنبیهی را پیشنهاد کند.
سفرهای دریایی را شروع کنید!
نماد برتر- سازمان جهانی گردشگری و سازمان بین‌المللی دریانوردی در بیانیه‌ای مشترک، خواستار برقراری دوباره سفرهای دریایی شدند.
شرط شرکت فرابورسی برای کاهش کرایه حمل دریایی / سه هدف اصلی گروه
نماد برتر- مدیرعامل شرکت فرابورسی با اشاره به سه هدف اصلی گروه کشتیرانی گفت: تعدیل نرخ کرایۀ حمل، همکاری دستگاه‌ها از جمله وزارت نفت، سازمان بنادر و دریانوردی، وزارت خارجه و بانک مرکزی را می طلبد.
دلایل سبقت بورس از رقبا و پیش بینی اقبال ۴ گروه / سه درخواست از سازمان بورس
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اشاره به دلایل سبقت بورس از رقبا ، اقبال چهار گروه و بازگشت دوباره اعتماد را پیش بینی کرد و خواهان انجام سه برنامه توسط سازمان بورس شد .
معاملات مشکوک یک بانک و پتروشیمی، دو زیرمجموعه "خودرو، خساپا" + ۱۱ نماد
نماد برتر- در روز رشد ۴۸ هزار و ۳۵۴ واحدی شاخص ، بانک فرابورسی، یک پتروشیمی، دو زیرمجموعه ایران خودرو و سایپا به همراه ۱۱ نماد دیگر، مشمول معاملات مشکوک شدند.
۹ فرد ، ۴۹ شرکت بورسی و غیر بورسی دیگر و یک کشتی تحریم شدند
نماد برتر- وزارت خزانه‌داری آمریکا ۹ فرد از جمله وزیر اطلاعات ایران و رییس بنیاد، ۴۹ شرکت بورسی و غیر بورسی و یک کشتی را در فهرست تحریمی موسوم به SDN قرار داد.
بازارگردانی سهام هلدینگ معدنی و ۵ نماد دیگر آغاز می شود
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام هلدینگ میدکو به همراه ۵ نماد فرابورسی دیگر با دامنه مظنه ۳ درصدی از یک آذر آغاز می شود.
ادامه روند صعودی بورس
نماد برتر- شاخص کل بازار سرمایه امروز هم مانند روز گذشته روندی صعودی داشت و در ساعات ابتدایی معاملات امروز به یک میلیون و ۲۶۸ هزار واحد نیز رسید. البته این بازار در حالی به کار خود پایان داد که شاخص کل در رقم یک میلیون و ۲۵۷ هزار واحد ایستاد.