12:10 | جمعه 10 فروردين 1403
Research Analysis Debriefing Day
کشتیرانی ، فولاد مبارکه و مدیران عامل، ایران ترانسفو و چند شرکت دیگر تحریم شدند

1399/10/27 11:38

کشتیرانی ، فولاد مبارکه و مدیران عامل، ایران ترانسفو و چند شرکت دیگر تحریم شدند

نماد برتر- وزیر خارجه آمریکا در ادامه اعمال تحریم های جدید علیه ایران ، چند شرکت بورسی مانند کشتیرانی ، فولاد مبارکه و مدیران این دو شرکت به همراه ایران ترانسفو و چند شرکت دیگر را تحریم کرد.

به گزارش پایگاه خبری نماد برتر، آمریکا در ادامه اعمال تحریم های جدید علیه ایران آن هم در آخرین روزهای دولت دولت ،


 


براساس این گزارش، مایک پمپئو در بیانیه ایی اعلام کرد: این تحریم‌ها به دلیل مشارکت شرکت ها و افراد در تامین ، فروش یا انتقال مستقیم و غیر مستقیم تسلیحات یا مواد مرتبط از جمله قطعات یدکی به ایران یا از ایران برای استفاده در ایران یا به نفع ایران اعمال می‌شود. هر یک از این نهادها برای نیروهای مسلح از جمله سپاه پاسداران فعالیت می کردند و تجهیزات نظامی مانند قایق‌های تهاجمی، موشک و پهپادهای رزمی تهیه می کردند .


 


محمدرضا مدرس، مدیر عامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، حمیدرضا عظیمیان، مدیر عامل شرکت فولاد مبارکه، و نیز چند شرکت مستقر در ایران، چین، امارات دیگر نیز به دلیل کمک به دور زدن تحریم‌های اعمال شده بر ایران، تحریم شده‌اند.


 


فهرست اشخاص حقیقی و حقوقی در دو گروه کشتیرانی و فولاد شامل شرکت های کشتیرانی و مدیرعامل شرکت محمدرضا مدرس خیابانی، فولاد مبارکه و حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل شرکت ، ایران ترانسفو ، ترانسفورماتور توزیع زنگان، کشتیرانی ساپید، کشتیرانی هوپاد دریا ، فولاد ژیانگیین مسکات اسپشال مستقر در چین و شرکت اکسنچر بیلدینگ متریالز مستقر در امارات هستند.