19:57 | يكشنبه 16 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

چادرملو

چراغ شاخص سبز شد
در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه، هفدهم شهریور ماه) شاخص کل با افزایش ۲ هزار و ۹۴۸ واحد به رقم یک میلیون و ۵۲۶ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۷۴۸ واحد افزایش، رقم ۴۶۶ هزار و ۹۶ واحد را به ثبت رساند.
شاخص در کانال ۱.۵ میلیونی متوقف شد
در جریان معاملات امروز، (سه‌شنبه، شانزدهم شهریور ماه) شاخص کل با کاهش ۱۵ هزار و ۴۰۳ واحد به رقم یک میلیون و ۵۲۳ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۴ هزار و ۲۵۶ واحد کاهش، رقم ۴۶۵ هزار و ۳۵۱ واحد را به ثبت رساند.
پر فروش‌ترین محصول "کچاد" را بشناسید
مقدار فروش محصولات "کچاد" نسبت به ماه گذشته با رشد ۱۳ درصدی روبه‌رو بوده و در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز ۱۲.۶۶ درصد افزایش را در پی داشته است.
معاملات قراردادهای اختیار معامله «کچاد» آغاز می‌شود
دوره معاملاتی قراردادهای اختیار معامله خرید و فروش بر سهام شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در سررسید دی ۱۴۰۰، از سه‌شنبه، ۱۶ شهریور ماه ۱۴۰۰، در بازار مشتقه بورس اوراق بهادار تهران آغاز می‌شود.
تداوم رشد شاخص بورس تهران
شاخص کل در بازار بورس امروز (شنبه، ۱۳ شهریورماه) ۲۰ هزار و ۴۲۸ واحد افزایش داشت که در نهایت شاخص در کانال یک میلیون و ۵۴۱ هزار واحدی به روند صعودی خود ادامه داد.
شاخص کل از نیمه کانال یک میلیون واحدی عبور کرد
در جریان معاملات امروز، (چهارشنبه، دهم شهریور ماه) شاخص کل با افزایش ۲۴ هزار و ۵۳۶ واحد به رقم یک میلیون و ۵۲۰ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۸ هزار و ۴۸۲ واحد افزایش، رقم ۴۵۵ هزار و ۳۷۵ واحد را به ثبت رساند.
عرضه ۱۷۷ هزار تن شمش بلوم و تختال در بورس کالا
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز سه شنبه ۹ شهریورماه میزبان عرضه ۱۰۷ هزار و ۳۰۰ تن شمش بلوم و ۷۰ هزار تن تختال C است.
افزایش ۶ درصدی تولید کنسانتره آهن شرکت های بزرگ
میزان تولید کنسانتره آهن ۱۰ شرکت بزرگ تولیدکننده کنسانتره سنگ آهن طی ۴ ماهه نخست سال ۱۴۰۰، بیش از ۶ درصد افزایش یافت و از مرز ۱۷ میلیون تن عبور کرد.
سهم ۸۵ درصدی فولاد مبارکه از تولید اسلب کشور
عملکرد واحد‌های فولادسازی کشور برای تولید فولاد خام طی ۳ ماهه نخست امسال منتشر شد که بر اساس آن بالاترین رقم تولید متعلق به اسلب به میزان ۳ میلیون و ۱۵۵ هزار و ۱۲۸ تن بوده که گروه فولاد مبارکه سهم ۸۵درصدی از کل تولید اسلب کشور را به خود اختصاص داده است.
شاخص در بلندای قله ۱.۵ میلیون واحدی
در جریان معاملات امروز، (یکشنبه بیستم و چهارم امرداد ماه) شاخص کل با افزایش ۱۹ هزار و ۱۹۷ واحد به رقم یک میلیون و ۵۰۰ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۵ هزار و ۶۲۵ واحد افزایش، رقم ۴۲۸ هزار و ۳۱۵ واحد را به ثبت رساند.
حرکت معکوس شاخص کل و شاخص هم‌وزن
در جریان معاملات امروز، (شنبه بیستم و سوم امرداد ماه) شاخص کل با کاهش ۳ هزار و ۷۹۷ واحد به رقم یک میلیون و ۴۸۰ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۳۴۲ واحد افزایش، رقم ۴۲۲ هزار و ۶۸۱ واحد را به ثبت رساند.
صعود یکپارچه شاخص‌های بورس تهران
در جریان معاملات امروز، (یکشنبه هفدهم امرداد ماه) شاخص کل با افزایش ۱۰ هزار و ۱۰۰ واحد به رقم یک میلیون و ۴۱۷ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۳ هزار و ۵۳۶ واحد افزایش، رقم ۴۰۷ هزار و ۷۹۱ واحد را به ثبت رساند.
رکورد بی سابقه تولید روزانه ۱۳.۲ هزار تنی در گندله‌سازی چادرملو
چادرملو از ثبت رکورد بی سابقه تولید ۱۳ هزار و ۲۴۹ تن گندله در یک روز از ابتدای راه اندازی کارخانه گندله سازی تاکنون خبر داد.
شروع سبز و پایانی قرمز برای شاخص بورس تهران
در جریان معاملات امروز، (سه‌شنبه، پنجم امرداد ماه) شاخص کل بورس با کاهش ۸ هزار و ۴۰۱ واحد به رقم یک میلیون و ۳۱۴ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن نیز با ۶ هزار و ۱۴۲ واحد کاهش به عدد ۳۹۷ هزار و ۹۱۰ واحد رسید.
"ومعادن" سهام ۷ شرکت را واگذار کرد
شرکت سرمایه گذاری توسعه معادن و فلزات سهام تعدادی از شرکت ها را واگذارکرد.