07:45 | شنبه 15 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پژو

کاهش تولید ایران خودرو و افزایش آمار سایپا و زیرمجموعه
سه خودروساز بزرگ طی هفت ماه سال جاری بیش از ۵۰۱ هزار محصول تولید کردند که با کاهش آمار ایران خودرو و افزایش سایپا و پارس خودرو همراه بود .
حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی؛ آغازی بر حذف رانت و احتکار
با حذف ارز ترجیحی و واقعی شدن بهای تمام شده، شرکت‌های بورسی نه تنها از دایره قیمت‌گذاری دستوری خارج می شوند بلکه می­‌توانند با افزایش حاشیه سود و بهای تمام شده واقعی، درآمدهای عملیاتی خود را بهبود بخشیده و آن را وارد چرخه اقتصادی شرکت کنند.
" خمحرکه " گیربکس پژو را ۱۸ درصد گران کرد
شرکت صنعتی نیرو محرکه مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات را دریافت کرد.
پیگیری طرح عرضه خودرو در بورس
اگر روند قیمت گذاری اصلاح نشود، خودروسازان زمین گیر می‌شوند.
یک قدم تا تعیین تکلیف جاماندگان سهام عدالت
پس از گذشت بیش از یک سال از آزادسازی سهام عدالت و نامشخص بودن وضعیت جاماندگان سهام عدالت، حال تعیین تکلیف این افراد، رنگ واقعیت به خود گرفته است و جاماندگان در یک قدمی سهامدار شدن قرار گرفته‌اند.
"خمحرکه" نظاره گر روند نزولی کسب درآمدها
بیشترین میزان درآمدی که خمحرکه طی این ماه به دست آورده از فروش محصول «گیربکس پژو ۴۰۵» بوده و محصول بعدی نیز «گیربکس رانا» بوده است.
متقاضیان خرید خودرو رکورد زدند : ۴.۲ میلیون نفر برای تنها ۸ هزار دستگاه !
متقاضیان پیش خرید محصولات ایران خودرو در رویدادی عجیب ، رکورد تقاضا را با ۴.۲ میلیون نفر و برای تنها ۸ هزار دستگاه قابل فروش شکستند .
دلایل آشفتگی بازار سیمان
معاونت مطالعات تولیدی مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی طی گزارشی به بررسی مشکلات ساختاری صنعت سیمان و دلایل آشفتگی بازار در هفته‌های اخیر پرداخت.
قیمت کارخانه‌ ۲۰ محصول ایران خودرو در محدوده ۱۲۷ تا ۶۴۰ میلیون تومانی
ایران خودرو قیمت کارخانه‌ ۲۰ محصول در محدوده ۱۲۷ تا ۶۴۰ میلیون تومانی و شامل مواردی چون انواع پژو ۲۰۶ و ۲۰۷ ، سمند ، رانا ، دنا و هایما برای فروش در شهریور را منتشر کرد .
خاندوزی؛ احاطه و توانایی خوبی در اقتصاد دارد
وزیر پیشنهادی اقتصاد و دارایی احاطه و توانایی خوبی نسبت به مسائل اقتصادی دارد اما آنچه بیش از همه مورد اهمیت است اجرا و نحوه برخورد با این برنامه‌هایی است که قرار است در دستور کار قرار بگیرد.
ردپای بی برقی در افزایش قیمت دلار
​ارزایابی ماهانه تولیدات صنعتی در تیرماه از رشد 2.5 درصدی شاخص تولیدات صنعتی حکایت دارد رشدی که کمترین نرخ در 12 ماه اخیر بوده است. این رشد که بیشتر در بخش صادراتی رخ داده می تواند سرنخی از افزایش قیمت دلار باشد.
میزان تاثیر وزیر پیشنهادی اقتصاد بر بازار سرمایه
عضو شورای عالی بورس انتخاب احسان خاندوزی به عنوان وزیر پیشنهادی اقتصاد را از انتخاب‌های خوب "رییسی" برای معرفی کابینه دولت سیزدهم عنوان کرد.
3 عامل افزایش قیمت خودرو در بازار
روند رشد قیمت خودروها در بازار کند شد اما متوقف نشد. فعالان بازار خودرو چه عواملی را در افزایش رشد قیمت ها موثر می دانند؟
خبرنگاری شغل انبیاست با همان مشقات و ...
یادداشت محمد علی رفیعی به مناسبت روز خبرنگار
ثبات بازار سرمایه در گروی آسیب شناسی و شناخت صحیح بورس
زمانی که طرح یا لایحه ای درباره بورس و بازار سرمایه به مجلس می آید تمام نمایندگان کمیسیون های اقتصادی و برنامه و بودجه بایستی این موارد را به طور دقیق مطالعه و با شناخت کامل و آشنایی با قوانین مورد نظر به تصویب برسانند یا از تصویب آن خودداری کنند.