10:25 | يكشنبه 16 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وسپهر

عرضه‌های اولیه فرابورس در نیمه نخست سال ۱۵تایی شد
نماد برتر- عرضه اولیه ۲۰ درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات در بازار اول فرابورس انجام شد و ۵ میلیون و ۴۵۷ ‏هزار و ۶۶۱ کد معاملاتی در این عرضه مشارکت کردند.‏
بازگشت "مداران" به بورس بعد از برنده شدن در مناقصه یکی از بانک ها
نماد برتر- شرکت بورسی داده پردازی ایران در مناقصه فروش، نصب و راه اندازی، آموزش و ضمانت تجهیزات رده بزرگ یکی از بانک ها با مبلغ ۸۹.۶ میلیارد تومان برنده و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای امروز شد.
"وسپهر" با ۹۵۰ تا۱۰۱۰ تومان کشف قیمت شد / اتفاق کم سابقه +عدم ثبت رکورد
نماد برتر- با آغاز فرایند عرضه اولیه ۲۰ درصد سهام سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات و در اتفاقی کم سابقه در ورود شرکت های جدید ، هرسهم آن با دامنه ۹۵۰ تا ۱۰۱۰ تومانی کشف قیمت شد.
زیان انباشته "وبصادر" حذف و سود شناسایی شد/ بی‌نظیر در ۶۸ سال گذشته
نماد برتر- معاون مالی بانک صادرات از عدم زیان انباشته در صورت های مالی ۶ و ۱۲ ماهه و شناسایی سود قابل توجه خبر داد و گفت: بازارگردانی "وسپهر" بصورت کارا و موثر صورت خواهد گرفت.
برآورد سود ۵.۴ هزار میلیاردی "وبصادر" از عرضه اولیه سهام زیرمجموعه
نماد برتر- بانک صادرات از برآورد کسب سود ۵.۴ هزار میلیارد تومانی از عرضه اولیه ۲۰ درصد از سهام سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.
چرا تضمین قیمت سهام ریسک است؟!
نماد برتر- بسیاری از تحلیلگران معتقدند که ابزارهای کارآمد و معقول تضمین قیمت سهام در شرایط کنونی به زیان بازار سرمایه ایران ختم میشود.
شناسایی سود خالص ۲ هزار میلیارد تومانی وسپهر در بهار ۹۹
نماد برتر- مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات با اشاره به اینکه بانک صادرات بیش از ۹۹ درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات را در اختیار دارد که ۲۰ درصد آن در بازار اول فرابورس عرضه اولیه می‌شود، گفت: امیدواریم با ورود این سهام بنیادی و ارزشمند به بازار سرمایه، شاهد نقدشوندگی آن در شرایط مختلف بازار باشیم.
توضیح مهمان امروز بورس درباره تضمین تعهدات اوراق اختیار فروش تبعی
نماد برتر- شرکت آماده عرضه اولیه امروز و ۲۰ درصدی از تضمین تعهدات احتمالی ناشی از اعمال اوراق اختیار فروش تبعی توسط سهامدار عمده و عدم ریسک برای سهامداران خرد خبر داد.
کدام اخبار روانی بازار را تحت تاثیر قرار میدهند
نماد برتر- معاملات امروز متاثر از برخی اخبار روانی موجود در بازار و البته مولفه‌های دیگر حاضر در بازار ممکن است امروز سمت عرضه را با تقویت بیشتری به دنبال داشته باشد.
سفارش گیری امروز "وسپهر" با نقدینگی یک میلیون و ۱۱۲ هزار تومانی
نماد برتر- فرایند عرضه اولیه ۲۰ درصد سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات طی دو روز کاری و با سفارش گیری امروز از ساعت ۱۳ تا ۱۷ و تخصیص سهام در چهارشنبه انجام می شود.
"وسپهر" آماده عرضه اولیه ۲۰ درصدی معرفی شد/ عرضه اولیه سه زیرمجموعه
نماد برتر- مدیرعامل سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات و نماینده سهامدار عمده با اعلام آخرین وضعیت مالی و عملکردی از عرضه اولیه سه زیرمجموعه، سود خالص و بهای تمام‌ شده پرتفوی و محل صرف نقدینگی این واگذاری خبر دادند.
ارزش واقعی هر سهم "وسپهر" ۱۶۰۰ تومان است
نماد برتر- مراسم معارفه عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه‌گذاری گروه مالی سپهر صادرات با تشریح برنامه‌های آتی بانک صادرات ایران و گروه مالی سپهر صادرات برای حمایت از «وسپهر» با هدف راهبردی تعمیق بازار سرمایه در شرکت فرابورس برگزار شد.
"وسپهر" اقدام به خرید ۵۰ و ۱۳.۶ درصد سهام دو شرکت بورسی و فرابورسی کرد
نماد برتر- سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات و آماده سفارش گیری ۲۰ درصدی سهام برای فردا از خرید نقدی ۵۰ و ۱۳.۶ درصد سهام دو شرکت بورسی و فرابورسی جمعاً به مبلغ ۱۳.۳ هزار میلیارد تومان خبر داد.
زمان معارفه آنلاین زیرمجموعه "وبصادر" آماده سفارش گیری فردا مشخص شد
نماد برتر- زمان برگزاری جلسه معارفه آنلاین شرکت سرمایه گذاری گروه مالی سپهر صادرات مشخص شد تا با سفارش گیری گیری فردا، عرضه اولیه ۲۰ درصد از سهام بیست و دومین شرکت جدید سال فراهم شود.
جزئیات عرضه اولیه «وسپهر»
نماد برتر- فردا یکشنبه ۳۰ شهریورماه، نماد «وسپهر» در بازار فرابورس عرضه می شود.