02:50 | جمعه 14 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

وانت

سه خودروساز حاضر در بورس بیش از ۶۵۳ هزار محصول تولید کردند
نماد برتر- مجموع تولید سه شرکت ایران خودرو ، سایپا و پارس خودرو طی ۹ ماه سال جاری به بیش از ۶۵۳ هزار دستگاه رسید .
ارزش سهام تسلا ۶ برابر شد / پیش بینی قیمت ۱۴۰۰ دلاری هر سهم
نماد برتر- ارزش سهام تسلا طی ماه جاری میلادی نسبت به ابتدای سال، حدود ۶ برابر شد و انتظار می رود این روند صعودی کماکان ادامه و قیمت هر سهم به ۱۴۰۰ دلار برسد .
۶ برابر شدن سهام تسلا در سال جاری!
نماد برتر- انتظار می رود روند صعودی ارزش سهام تسلا کماکان ادامه دار باشد.
آمار تولید و فروش ۸ ماهه سایپا با درآمد ۷.۸ هزار میلیارد تومانی
نماد برتر- سایپا با ارائه آمار تولید و فروش ۸ ماهه سال مالی جاری از شناسایی درآمد ۷.۸ هزار میلیارد تومانی خبر داد.
موافقت "وامید" با طرح توسعه زیرمجموعه بورسی و تبدیل به قطب تولید تایر شرق
نماد برتر- مدیرعامل سرمایه‌گذاری امید با اعلام موافقت با طرح توسعه زیرمجموعه گفت: با افزایش دو برابری ظرفیت، سالانه بیش از ۵۰ هزارتن لاستیک تولید و "پکویر" به قطب شرق تبدیل می‌شود.
فروش۵.۷ میلیون دلار خودروی ایرانی به ۹ کشور/ صادرات پراید به اسپانیا
نماد برتر- اعلام مسئولان گمرک ایران از این حکایت دارد که ایران در سال گذشته بیش از ۵.۷ میلیون دلار صادرات خودرو داشته و اسپانیا از جمله مقصدهای این صادرات بوده که بیشترین تنوع خودرویی به آن صادر شده است.
شرایط فروش اقساطی محصول تک و دو کابین خودروساز بورسی اعلام شد
نماد برتر- خودروساز بورسی گروه بهمن از یکم آذر ماه به مدت پنج روز کاری ، فروش اقساطی یک محصول تک و دوکابین را به تعداد محدود و با موعد تحویل ۴۵ روزه آغاز کرد.
کاهش تولید خودروهای سنگین‌ مسافربری/ رشد بیش از ۲۰ درصدی تولید سواری‌ها
نماد برتر- بر اساس آخرین آمار اعلام شده توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت، در هفت ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته، در تولید انواع خودروها به جز اتوبوس، مینی‌بوس و ون، رشد تولید دیده می‌شود.
برند گوشی ارزان قیمت هواوی فروخته شد
نماد برتر- شرکت هواوی تکنولوژیز در پی تحریمهای دولت ترامپ و قطع دسترسی به فناوری آمریکایی، برند تلفن هوشمند آنر (Honor) را به یک کنسرسیوم تحت حمایت دولت چین فروخت.
روغن نباتی؛ صدرنشین کاهش تولید امسال
نماد برتر- جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت (صمت) نشان می‌دهد که در هفت ماهه امسال، از بین ۲۴ کالای منتخب صنعتی، تولید ۱۴ کالا نسبت به مدت مشابه سال قبل بین ۱.۳ و ۲۴۳.۷ درصد افزایش یافته و بیشترین کاهش تولید مربوط به روغن ساخته شده نباتی بوده است.
فهرست ۷ هزار برنده قرعه‌کشی ۷ محصول سایپا امروز منتشر می شود
نماد برتر- امروز فهرست ۷ هزار برنده قرعه‌کشی ۷ محصول فروش فوق العاده سایپا از بین ۴۴۳ هزار متقاضی منتشر می شود .
گزارش مثبت از افزایش تولید بیش از ۲۰ و ۲۲ درصدی صنعت خودرو در ۷ ماه
طبق آمار وزارت صنعت در ۷ ماه سال جاری، تولید خودرو سواری و وانت رشد ۲۰.۴ و ۲۲.۷ درصدی و اتوبوس، مینی بوس و ون کاهش ۹ درصدی داشته است.
آیا محدودیت ساعتی در کنترل کرونا موثر است؟
نمادبرتر- یک کارشناس امور اصناف معتقد است با توجه به اینکه شیوع ویروس کرونا ساعت مشخصی ندارد و همچنین با توجه به محدود نبودن رفت و آمدها، تعداد بالای کارکنانی که از استان‌های اطراف به تهران رفت و آمد دارند و تجمع آن‌ها در وسایل حمل و نقل عمومی با در نظر گرفتن محدودیت ساعتی برای مشاغل و همچنین فعالیت بدون نظارت دستفروشان و وانت‌ها، این سیاست راه حل درستی نیست و از طرف دیگر دولت در صورت قرنطینه باید برای قشر ضعیف هزینه کند.
افزایش ۵۸ درصدی تولید محصولات در ایران خودرو / معادل ده ماه سال گذشته
نماد برتر- ایران خودرو از افزایش ۵۸ درصدی تولید محصولات سواری و وانت در کمتر از هشت ماه خبر داد و اعلام کرد معادل ده ماه سال گذشته تولید کرده است .
متقاضیان گازسوز کردن خودرو بخوانند
نماد برتر- تمامی متقاضیان گاز سوز کردن خودروهای پایه بنزین سوز صرف نظر از سال ساخت، میتوانند در سامانه اتحادیه سوخت های جایگزین به آدرس IRNGV.IR به ثبت نام برای گاز سوز کردن خودرو اقدام کنند.