04:56 | يكشنبه 16 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

هواپیما

علت ریزش ۴۳.۶ هزار واحدی امروز شاخص / آمریکا ساعت ۹ بورس ایران را زد
نماد برتر- بازرس ویژه اسبق امور اقتصاد دفتر رییس جمهور و پژوهشگر اقتصادو حقوق با اعلام علت ریزش امروز ۴۳.۶ هزار واحدی شاخص گفت: آمریکا ساعت ۹ ، بورس ایران را زد !
اثر کسری بودجه دولت ها بر بورس + پیشنهاد استفاده از بازار بدهی
نماد برتر- عضو شورای عالی بورس و معاون کانون نهادهای سرمایه گذاری با اشاره به اثر کسری بودجه دولت ها بر بازار سرمایه از پیشنهاد تبدیل کل بدهی ها به اوراق و استفاده از بازار بدهی خبر دادند.
ممنوعیت‌های سفر تغییر کرده است؟
نماد برتر- با گذشت یک ماه از اجرای طرح محدودیت تردد بین مراکز استان‌ها و جریمه خودروها با هدف قطع زنجیره ویروس کرونا، همچنان این سوال پرسیده می‌شود که سفر با خودرو شخصی ممنوع است؟
شائبه کرونای انگلیسی پرواز ایران به این کشور را لغو کرد
نماد برتر- در شرایطی که اخباری در فضای مجازی و برخی رسانه‌ها درباره شیوع کرونا ویروس انگلیسی منتشر شده است، پروازهای ایران به این کشور به مدت دو هفته تعلیق می‌شود.
برنامه‌ریزی وزارت راه برای آمادگی انتقال واکسن کرونا به کشور
نماد برتر- اولین جلسه آمادگی برای حمل و انتقال و نگهداری واکسن کووید-۱۹ به کشور در وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.
مبتلایان به کرونا در کسری از ثانیه شناسایی می شوند
نماد برتر- سخنگوی وزارت بهداشت گفت: ماموران انتظامات با استفاده از اپلیکیشن ماسک، بارکد کارت ملی مراجعان را اسکن کنند و در کمتر از یک ثانیه وضعیت قرنطینه یا عدم قرنطینه فرد نمایش داده می‌شود.
پرداخت غرامت هواپیمای اوکراینی؛ از بیمه تا ارزهای نفتی
نماد برتر- پرداخت غرامت هواپیمای اوکراینی در حالی باید از سوی دولت ایران انجام شود که شرکت‌های بیمه به هر دلیلی امکان پرداخت آن را نداشتند و اکنون پیشنهاد پرداخت مبلغ چندین میلیون دلاری آن از محل منابع صندوق توسعه ملی مطرح است.
ایرلاین‌ها ۱۵۷ میلیارد دلار ضرر می‌کنند
نماد برتر- انجمن بین المللی حمل و نقل هوایی (یاتا) هشدار داد ایرلاین‌ها امسال و سال آینده در نتیجه شیوع پاندمی ویروس کرونا و تعطیلیهای گسترده، در مجموع ۱۵۷ میلیارد دلار ضرر خواهند کرد.
صادر نشدن بلیت برای ۷۰۰ بیمار کرونایی
نماد برتر- معاون حمل‌ونقل وزیر راه و شهرسازی از صادر نشدن بلیت برای ۷۰۰ بیمار کرونایی در حوزه هوایی، ریلی و جاده‌ای خبر داد و گفت: دیگر پروتکل‌های بهداشتی ابلاغ شده مانند ضدعفونی کردن، رعایت فاصله اجتماعی و... به صورت روزانه اجرا می‌شود.
راه‌اندازی استعلام کرونایی مسافران جاده‌ای +جریمه متخلفان
نماد برتر- مدیرکل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گفت: از روز گذشته استعلام کرونایی آنلاین مسافران جاده‌ای از طریق اتصال به سامانه و وب سرویس معرفی شده از سوی وزارت بهداشت انحام میشود.
رونق گردشگری و بوم‌گردی با توسعه ارتباطات روستایی
نماد برتر- اتصال اکثر روستاهای کشور به شبکه ارتباطی امکان ارتباط گردشگران با اقامت‌های بوم‌گردی در اقصی نقاط کشور شده است که همین امر به رونق گردشگری به ویژه گردشگری روستایی شده است.
رونق گردشگری و بوم‌گردی با توسعه ارتباطات روستایی
نماد برتر- اتصال اکثر روستاهای کشور به شبکه ارتباطی امکان ارتباط گردشگران با اقامت‌های بوم‌گردی در اقصی نقاط کشور شده است که همین امر به رونق گردشگری به ویژه گردشگری روستایی شده است.
جزییات استعلام کرونایی‌ها برای صدور بلیت هواپیما
نماد برتر- معاون هوانوردی و امور بین‌الملل سازمان هواپیمایی از اتصال کامل سیستم‌های فروش بلیت هواپیما و همه مراحل پذیرش و سوار شدن مسافران در فرودگاه‌های کشور به سامانه وزارت بهداشت و استعلام مبتلایان به کرونا خبر داد.
بوئینگ قاتل به آسمان بر می گردد؟!
پس از اقدام هفته گذشته رگولاتور آمریکا در پایان دادن به ممنوعیت پرواز ۲۰ ماهه ۷۳۷ مکس بوئینگ، اروپا هم ممنوعیت پرواز این هواپیمای جت مسافربری را در ژانویه لغو می کند.
از مسافرت افراد مبتلا به کرونا جلوگیری می‌شود
نماد برتر- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد از امروز کلیه مسافرین هواپیما و قطار بین شهری با بانک اطلاعاتی مبتلایان به ⁧‫کرونا‬⁩ تطابق داده می‌شوند و از جابجایی افراد مبتلا جلوگیری می‌شود.