08:55 | دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

نقره

۲۹۶ میلیاردتومان به سبد فروش فولادخراسان اضافه شد
نماد برتر- این شرکت فولادی در این هفته به رشد ۲۰۴ درصدی درآمدی یعنی معادل ریالی ۲۹۶ میلیارد و ۲۰۴ میلیون تومانی را از خود نشان داد اما؛ نباید فراموش کرد این شرکت در هفته گذشته آمار فروش جذابی را از خود برجای نگذاشته بود.
پالایش تبریز به استقبال تعطیلات عید رفت
نماد برتر- این شرکت در سومین هفته اسفند‌ماه با حجم عرضه ۳ هزار تنی سبدکالایی گام به معاملات رینگ نقره‌ای بازارسرمایه گذاشت اما؛ هیچ تنها دستاورد این پالایشی بود.
درآمد ۴۲ میلیارد تومانی «آلومینیوم المهدی»
در هفته منتهی به ۱۴ آبان‌ماه، آلومینیوم المهدی با میزان عرضه بیش از ۲ هزارتن شمش گام به معاملات بورس کالا گذاشت و در نهایت ۴۳ میلیارد و ۳۱۵ میلیون تومان درآمد کسب کرد.
حرکت معکوس طلا و نفت
قیمت نفت در آغاز معاملات امروز، دوشنبه، پس از اینکه چین اعلام کرد ذخایر بنزین و گازوئیل را برای افزایش عرضه آزاد کرده است، کاهش یافت و این در حالی است که سرمایه‌گذاران در آستانه نشست اوپک پلاس در ۴ نوامبر، موقعیت های خرید خود را کاهش دادند.
طرح فروش نقدی یک محصول ایران خودرو با قیمت 675 میلیون تومان
طرح فروش نقدی محصول هایما S۷ پلاس ایران خودرو با موعد تحویل سه ماه از ساعت ۱۰ صبح چهارشنبه بدون قرعه کشی آغاز می شود.
هفته‌های بدون عرضه «فولاد مبارکه» هت‌تریک کرد
فولادمبارکه اصفهان بدون محصول این هفته را در بورس کالا به پایان رساند و دلیل عدم عرضه این شرکت در رینگ نقره‌ای بازارسرمایه مشخص نیست.
فولاد مبارکه با سبدی پر از تقاضا به بورس کالا آمد
فولادمبارکه اصفهان در این هفته با قرارداد سلف و سلف «مچینگ» توانست حجم ریالی قرارداد‌ها را به یک هزار و ۷۳۶ میلیارد تومان برساند و سهامداران را نسبت به هفته‌های گذشته امیدوار کند.
ملی مس ایران و حرکتی خلاف انتظار رشد درآمدها
مجموع درآمد این هفته ملی مس ایران به یک هزار و ۳۵۵ میلیارد و ۹۶۸ میلیون تومان رسید.
«آلومینیوم المهدی» و درآمد ۱۰۹ میلیاردتومانی
در هفته منتهی به ۳۰ مهرماه، آلومینیوم المهدی با میزان عرضه بیش از ۲ هزارتن شمش گام به معاملات بورس کالا گذاشت و در نهایت با ۱۰۹ میلیارد میلیون تومان درآمد کسب کرد.
سیمان مازندران به روند نزولی انس گرفت!
سیمان مازندران در هفته‌ای که گذشت با «سیمان تیپ ۲» و «سیمان مرکب» به این عرصه وارد شد و تمام معاملات خود را به‌صورت نقدی به ثبت رساند.
بازگشت فملی به ارتفاع درآمدی باشگاه "همت"
نکته حائز اهمیت که تاکنون در فروش هفتگی شرکت ملی مس مشاهد نشده بود، خالی بودن سبدکالایی این شرکت از سولفور مولیبدن است.
فولادمبارکه با ۴ محصول ۸۴۸ میلیارد تومان درآمد کسب کرد
میزان درآمدزایی فولاد مبارکه اصفهان در این هفته بالغ بر ۸۴۷ میلیارد و ۶۲۳ میلیون تومان از مجموع معامله ۳۸ هزار و ۱۰ تن انواع محصولات این شرکت رقم زده شد.
معامله نقره برای تحویل آذر ماه امکان‌پذیر می‌شود
مدیریت توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران با صدور اطلاعیه‌ای از راه‌اندازی قرارداد آتی نقره برای تحویل آذر ماه ۱۴۰۰ از روز دوشنبه هفته آینده ۲۲ شهریور ماه جاری خبر داد.
بیت کوین در آینده بهتر است یا طلا؟
در روزی که گذشت بیت کوین و طلا اندک کاهشی داشتند اما توانستند ضررهای گذشته را جبران کنند.
برنامه فروش فوری نقدی ۳ محصول زیرمجموعه خودرو ساز بورسی
زیرمجموعه شرکت بورسی گروه بهمن، برنامه فروش فوری نقدی سه محصول را اعلام کرد که از صبح فردا شروع و تـا یکشنبه آینده ادامه دارد.