03:27 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مکمل

مرکز نوآوری و شتابدهی طب ایرانی و داروسازی سنتی راه‌اندازی می‌شود
نماد برتر- دبیر ستاد توسعه فناوری گیاهان دارویی و طب سنتی با اشاره به برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی مرکز نوآوری و شتابدهی طب ایرانی و داروسازی سنتی با همکاری دانشگاه علوم پزشکی تهران در حوزه توسعه داروها و فرآورده‌های طب سنتی، افزود: در حال حاضر اقدامات زیرساختی با حمایت بخش خصوصی و سرمایه گذاری ۵۰۰ میلیارد ریالی با هدف شناسایی و جذب هسته‌های فناور و صاحبان طرح‌های فناورانه صورت گرفته و طی چندماه آینده شروع بکار خواهد کرد.
صفرهایی که کم‌رنگ شدند!
نماد برتر- بانک مرکزی در راستای حذف صفر از پول ملی در ماه‌های پایانی سال گذشته از نسل جدید اسکناس‌های ۱۰۰۰،۲۰۰۰ و۵۰۰۰ تومانی و ایران چک ۱۰۰ هزار تومانی رونمایی کرد که چهار صفر در این اسکناس‌ها کم‌رنگ درج شده است.
وعده حمایت از سهامداران شستا و ادامه عرضه اولیه زیرمجموعه ها
نماد برتر- وزیر کار با اشاره به لزوم ممنوعیت عرضه کالاهایی که امکان ارائه در بورس دارند در سایر بازارها و عدم توقف واگذاری سهام زیرمجموعه های شستا در بورس، وعده داد از سهامداران این هلدینگ بورسی حمایت کند.
مشخصات کلی شرکت ۱۵۰ میلیاردی آماده عرضه ۲۰ درصدی سهام در بورس
نماد برتر- شرکت آریان کیمیاتک با سرمایه ۱۵۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس تهران درج شد و در صف عرضه اولیه ۲۰ درصدی سهام ایستاد.
حواستان باشد سرتان کلاه بنزینی نرود!
نماد برتر- شاید برای شما هم پیش آمده باشد که با ورود به جایگاه سوخت با کارت سوخت های متعدد از سمت متصدی جایگاه و یا توصیه به استفاده از مکمل ها روبرو شده باشید اما باید توجه کنید تا با رد و بدل شدن چند کارت و یا استفاده از مکمل های قلابی سرتان کلاه نرود.
رئیس مجلس از طرح توسعه دو زیرمجموعه فولاد مبارکه بازدید کرد
نماد برتر- رئیس مجلس در بازدید از طرح توسعۀ دو زیرمجموعه فولاد مبارکه گفت: در سیاست‌گذاری‌ها باید تصدی‌گری دولت را کمتر کرد و اجازه داد طبق اصل ۴۴، کار در اختیار مردم و نیروهای جوان باشد .
سودهای تصادفی؛ بلای جان نوسرمایه‌گذارانِ بدون دانش
نماد برتر- هومن عمیدی دستیابی سرمایه‌گذارانِ جدید به سودهای تصادفی را عاملی برای گرفتار شدن بیشتر آنان در گرداب سرمایه‌گذاریِ بدون دانش ارزیابی کرد.
بورس موضوع هر روزه اعضای دولت است / اخطار کتبی به سهامداران حقوقی‌ متخلف
نماد برتر- سخنگوی دولت با بیان اینکه اخلال در بورس اخلال در نظام اقتصادی است از اخطار کتبی به سهامداران حقوقی‌ متخلف در عدم همکاری بازارگردانی خبر داد و گفت: بورس موضوع هر روزه اعضای دولت است.
رفع تدریجی بی اعتمادی با داد و ستد سهام نقدشونده و بازگشت تعادل گروه ها
نماد برتر- بازار سه روز اخیر درحالی با بازگشت ارزش معاملات به بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان همراه شده که فعالان با رفع تدریجی بی اعتمادی به سهم های نقدشونده روی آورده و گروه های دیگر نیز روند متعادل را تجربه می کنند.
تصمیمات جدید درباره عرضه محصولات فولادی در بورس کالا
نماد برتر- وزیر صنعت با رد هرگونه قیمت گذاری دستوری و مداخله در ساز و کار عرضه و تقاضا در بازار فولاد، مقرر شد زنجیره در بورس کالا عرضه و با تنظیم گری حرفه ای بازار از رانت جلوگیری شود.
جزئیات کشف محموله چند صدهزار دلاری دارو در عراق
نماد برتر- معاون فنی و امور گمرکی گمرک ایران در رابطه با اخباری مبنی بر کشف صدها هزار دلار داروی قاچاق از ایران به عراق، با اعلام اینکه قطعا صادرات هیچ گونه دارویی به عراق از طریق مرزهای رسمی کشور انجام نشده است گفت که داروهای اعلام شده ایرانی نبوده اند.
اتمام پروژه‌های سفر رییس جمهور به استان مرکزی نیازمند اعتبار ۱۳۰۰ میلیاردی
نماد برتر- رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان مرکزی گفت: برای اتمام پروژه های سفر ریاست جمهوری به استان مرکزی ۱۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.
بحران کرونا و رونق اقتصاد دیجیتالی
نماد برتر-همان‌طور که می‌دانیم همه‌گیری ویروس کرونا با تغییرات زیادی در زندگی همراه شده و نشان می‌دهد که بشریت با یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها در تاریخ اخیر روبرو است.
برای یک اشتباه یک دلیل بیاوریم، می شود ۱۰۰۱ اشتباه
نماد برتر- سرپرست اسبق و عضو هیئت علمی سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با بیان اینکه انتظارات زودهنگام از سندتحول را شاهد بودیم گفت: همه ما که در ستاد هستیم مقصر هستیم چه وزیری که ناکارآمد، خودمحور و خودشیفته بوده و درست عمل نکرده و چه ما که بله قربان گو بودیم و معترض نشدیم.