15:03 | پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

مقیمی

تحویل ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس به شهرداری تهران
نماد برتر- باتوجه به اینکه چند ماه از انعقاد قرارداد ۲۵٠ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس میان ایران‌خودرو دیزل و شهرداری تهران می‌گذرد، این شرکت خودروساز نزدیک به نیمی از خودروها را آماده تحویل کرده و صبح امروز (دوشنبه) ۱۰۰ دستگاه اتوبوس و مینی‌بوس تحویل شهرداری تهران شد. همچنین تا سه ماه دیگر، ۱۵۰ دستگاه دیگر نیز تحویل داده خواهد شد.
آغاز تولید انبوه گیربکس شش سرعته طراحی داخلی
نماد برتر- مدیرعامل ایران خودرو می‌گوید تلاش می‌شود همزمان با آغاز ماه ربیع گیربکس شش سرعته طراحی داخلی که به تولید انبوه می‌رسد را جشن بگیریم.
فروش ۳۱.۵ هزار محصول ایران خودرو با قیمت قبلی / داخلی سازی ۴۶درصدی
نماد برتر- مدیرعامل ایران خودرو از آغاز فروش ۳۱.۵ هزار محصول با قیمت قبلی و طی چند روز آینده خبر داد و گفت: در صورت اجرای تعهدات، داخلی سازی تا پایان سال به حدود ۴۶ درصد خواهد رسید.
همکاری صنعت خودرو با شرکت های پتروشیمی و تولید انبوه موتور ۴۵۷ دیزل
نماد برتر- مدیرعامل ایران خودرو از اعلام نیازمندی های صنعت خودرو به شرکت های پتروشیمی از داخلی سازی و تولید انبوه موتور ۴۵۷ دیزل در چند روز آینده خبر داد.
دستور به افزایش سرمایه "خمهر" از تجدید ارزیابی دارایی ها در دو ماه
نماد برتر- مدیرعامل ایران‌‌خودرو از مدیران شرکت بورسی مهرکام پارس خواست طی دو ماه آینده زمینه افزایش سرمایه از تجدید ارزیابی دارایی ها را با هدف خروج از زیان انباشته اقدام کنند.
نخستین دناپلاس‌های توربواتوماتیک به مشتریان تحویل شد
نماد برتر- مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو در مراسم تحویل نخستین سری محصول دناپلاس توربوشارژ اتوماتیک، با تاکید براینکه بهبودهای ۲۰گانه در دناپلاس توربواتوماتیک صورت گرفته است، از این محصول به عنوان دستاورد و گام بزرگ رو به جلو در صنعت خودروسازی کشور یاد کرد.
 نقشه راه تولید خودروی برقی با بهره‌مندی از ظرفیت مپنا تکمیل می‌شود
نماد برتر- مدیران عامل گروه صنعتی ایران خودرو و گروه صنعتی مپنا، در نشست مشترکی، به بررسی زمینه‌های همکاری در حوزه تولید خودروی برقی پرداختند.
پازل تولید خودروی برقی ایران‌خودرو تکمیل می‌شود
نماد برتر- مدیر عامل ایران خودرو با اشاره به تصویب نقشه راه تولید خودروی برقی در ایران‌خودرو و ظرفیت‌های موجود گروه صنعتی مپنا، اعلام کرد که می‌توان باهمکاری دو مجموعه، این نقشه راه را دنبال و تکمیل کرد.
رسوب ۴.۵ میلیون تن کالا در گمرکات کشور/ بیش از ۳۰۰ فروند کشتی در گمرک است!
نماد برتر- عضو هیات مدیره فدراسیون واردات ایران می‌گوید با ناهماهنگی ایجاد شده میان دستگاه‌های اجرایی، بیش از ۴.۵ میلیون تن کالا در گمرکات کشور رسوب کرده است.
کاهش ارزبری 153 میلیون یورویی از مسیر داخلی سازی تولید تا انتهای امسال
نماد برتر- مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، با اشاره به برنامه های امسال این خودروساز در راستای نهضت ساخت داخل، گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، با کمک مهندسان و کارگران شریف ایرانی، تا انتهای سال جهش تولید از طریق خودکفایی قطعات خرید خارجی ساپکو به صورت مستقیم، خودکفایی قطعات خرید خارجی سازندگان و نیز خودکفایی مواد اولیه با منشا خارجی، 153 میلیون یورو کاهش ارزبری محقق خواهد شد.
مقیمی: هر سال یک محصول جدید وارد بازار می کنیم
نماد برتر- مقیمی: هر سال یک محصول جدید وارد بازار می کنیم
جان قطعه‌سازان گرفته شد تا تسهیلات رسید
نماد برتر- سال ۹۸ برای صنعت قطعه‌سازی ایران، سالی پردردسر از جهت وصول مطالباتشان از خودروسازان بزرگ و تسهیلات وعده داده شده بود. در حقیقت مدام فعالان این صنعت به دنبال جذب نقدینگی مورد نیاز بودند تا بتوانند به حیات خود ادامه دهند.
بعد از ممنوعیت واردات خودرو مجوزی برای پیش‌فروش صادر نشد
پایگاه خبری راد: معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) اعلام کرد که بعد از ممنوعیت واردات خودرو هیچ مجوز پیش‌فروشی برای خودروهای وارداتی صادر نشده و اگر شرکتی بعد از ممنوعیت واردات، اقدام به پیش‌فروش کرده، باید جزئیات آن به وزارت صمت منتقل شود تا مجوزهای شرکت مذکور بررسی شود.
بازار پت امسال آرام می‌گیرد؟
پایگاه خبری راد: معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت از تشکیل کمیته ویژه برای تعیین سهمیه واحدهای مصرف‌کننده Pet خبر داد و گفت که با برقراری ارتباط الکترونیکی بین سامانه وزارت صنعت، معدن و تجارت، پتروشیمی، بورس کالا و حمل و نقل و انبارها مشکلات مربوط به تامین مواد اولیه بطری‌های پلاستیکی در سال جاری برطرف خواهد شد.
تحویل خودروهای پیش‌فروش‌ شده در سال گذشته تا پایان شهریور
پایگاه خبری راد: معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت ضمن پیش‌بینی تولید حداقل ۵۵۰ هزار دستگاه خودرو در هر یک از دو خودروسازی بزرگ در سال جاری، از تحویل خودروهای پیش فروش شده در سال گذشته تا پایان شهریور ماه امسال خبر داد.