07:19 | شنبه 15 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ماست

نفت، گاز و پتروشیمی با دانش‌بنیان عجین شود
نماد برتر- رئیس کمیته دانش‌بنیان در انجمن نفت، گاز و پتروشیمی با تاکید بر اینکه شعار اصلی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، اقتصاد بدون نفت است، گفت: این در حالی است که نفت، گاز و پتروشیمی مزیت نسبی کشور ماست و باید با مقوله دانش بنیان عجین شود.
هدف‌گذاری ۲۵ میلیارد دلاری صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۰
نماد برتر- وزیر نفت با بیان اینکه با تکمیل طرح‌های جهش دوم صنعت پتروشیمی در سال ۱۴۰۰، ظرفیت تولید سالانه محصولات پتروشیمی کشور به ۱۰۰ میلیون تن می‌رسد که نسبت به سال ۹۲ افزایش ۸۰ درصدی دارد، گفت: ارزش تولید محصولات نهایی این طرح‌ها در مجموع به ۲۵ میلیارد دلار می‌رسد.
قیمت ۱۰ قلم محصول لبنی پرمصرف تعیین شد
نماد برتر- ستاد تنظیم بازار با توجه به افزایش ۵۵ درصدی نرخ فروش شیر خام، قیمت ۱۰ قلم محصول لبنی پرمصرف را با مسئولیت سازمان حمایت تعیین کرد.
وزیر اقتصاد به تلویزیون می‌رود
نماد برتر- وزیر اقتصاد و دارایی، با حضور در برنامه «نگاه یک» امشب شنبه اول آذر، از آخرین تصمیمات و تحولات در اقتصاد ایران صحبت می‌ کند.
پروازهای آزمایشی ایرفرانس-کی ال ام برای حمل واکسن کرونا
نماد برتر- شرکت هولدینگ ایرلاین ایرفرانس-کی ال ام در میان ایرلاینهایی است که برای چالش حمل میلیونها دوز واکسن کووید ۱۹ که باید در شرایط دمایی خاصی نگهداری شوند، آماده می شود.
نرخ جدید محصولات لبنی اعلام شد
نماد برتر- سخنگوی انجمن صنایع فرآورده های لبنی از افزایش قیمت شیرخام و به تبع آن افزایش قیمت لبنیات خبرداد.
ایراد نرم افزاری بورس استرالیا را به تعطیلی کشاند
نماد برتر- مشکل نرم افزاری باعث شد بازار سهام استرالیا ۲۰ دقیقه پس از آغاز معاملات در روز دوشنبه، معاملاتش را متوقف کند و تصمیم بگیرد در روز سه شنبه بازگشایی شود.
کالای دو شرکت در بازار فرعی بورس کالا پذیرش شد
نماد برتر- مدیریت پذیرش و بازاریابی بورس کالا از پذیرش کالای ورق تخت فولادی و ماستیک قیری دو شرکت در بازار فرعی این بورس خبر داد.
مهم‌ترین کمک دولت به حوزه ICT، کاهش تصدی‌گری است
نماد برتر- عضو سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با بیان دغدغه فعالان بازار حوزه آی‌سی‌تی و مشکلات تامین مالی شرکتها گفت: مهم‌ترین اقدام دولت، کاهش تصدی‌گری است.
موفقیت در ایجاد اقتصاد مدور با الهام از طبیعت
نماد برتر- نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که اقتصاد مدور راهی برای ساختن جهانی بدون زباله است، مدل‌های کسب‌وکار مدور، در دهه‌های آینده، ۴.۵ تریلیون دلار فرصت ایجاد می‌کنند و دنیای طبیعی می‌تواند درباره ایجاد اقتصاد مدور راهکارهای موثری ارائه دهد.
رسالت اپراتور دیجیتال، باز کردن فضا برای ایده‌هاست
نماد برتر- مدیرعامل ایرانسل در مراسم پایانی «نخستین نوآوردگاه مرکز نوآوری ایرانسل»، یکی از رسالت‌های ایرانسل به عنوان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران را «باز کردن فضا برای ایده‌های نو» دانست و با اشاره به تجربۀ موفق ایرانسل در سرمایه‌گذاری روی شرکت اسنپ گفت: امیدواریم بتوانیم به شکل‌گیری و گسترش چندین اسنپ دیگر در ایران کمک کنیم.
دلتنگی سران اوپک برای ترامپ!
نماد برتر- منابع نزدیک به اوپک می گویند اعضای کلیدی این گروه نگرانند با رفتن ترامپ و پیروزی بایدن به عنوان رییس جمهور آمریکا، تنشهایی در گروه اوپک پلاس شکل بگیرد و دلتنگ پرزیدنت ترامپ خواهند بود که به این گروه برای رسیدن به توافق کاهش تولید کمک کرد.
قلمروی «خوشگل»ها ۱۰ ساله شد!
نماد برتر- محبوب‌ترین اپلیکیشن اشتراک‌گذاری عکس در جهان، از روزهای اولی که به عنوان یک فضای هنری بازیگوشانه ظهور کرد تا این اواخر با موج اینفلوئنسرها و استخرهای بادی، خوب و بد را در جامعه دگرگون کرده است.
پتروشیمی تازه وارد، ۱۰ شرکت و پنج فرد دیگر تحریم شدند
نماد برتر- وزارت خزانه‌داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید علیه پتروشیمی تازه وارد، ۱۰ شرکت‌ فعال در این صنعت و پنج فرد دیگر از جمله مدیرعامل دو پتروشیمی خبر داد.
سرمایه‌گذاری ۱۹۵۰۰ میلیارد تومانی در بخش‌های آب و برق تهران
نماد برتر- وزیر نیرو از بهره‌برداری ۱۲۴ پروژه در قالب پویش #هرهفته_الف_ب_ایران از ابتدای امسال تاکنون خبر داد و گفت: تاکنون در دولت تدبیر و امید ۱۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان در بخش‌های آب و برق تهران سرمایه‌گذاری شده است.