01:43 | دوشنبه 17 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

لبنیات

معاملات مشکوک ملی مس، چهار سرمایه گذاری، دو شرکت قندی + ۸ نماد
نماد برتر- در روز رشد ۲۰۸۳ واحدی شاخص، ملی مس، چهار شرکت سرمایه گذاری، دو سهم قندی به همراه ۸ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.
نماد ۵۱ شرکت برای یک ساعت بسته شد / ابطال معاملات دیروز ۸ شرکت
نماد برتر- نماد ۵۱ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام پیش بینی درآمد هر سهم ، برای یک ساعت متوقف و معاملات دیروز ۸ شرکت از جمله سایپا ، فولاد خوزستان و دو بانک ملت و پاسارگاد تایید نشد.
توسعه فروشگاه های "افق" از تقویت ناوگان تا فروش اینترنتی / فاصله رقبا
نماد برتر- معاون برنامه ریزی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ضمن ارائه توضیح درباره فرآیند تامین و ارسال کالا و ارائه خدمات به مشتریان از گسترش ناوگان حمل و نقل این مجموعه خبر داد.
توقف ۱۰ نماد ، بازار گردانی یک سهم و محدودیت حجمی مهمان تازه وارد
نماد برتر- نماد ۹ شرکت بورسی و فرابورسی برای یکی دو روز و یک ساعت بسته و در برابر بازارگردانی یک سهم ، برای مهمان تازه وارد محدودیت حجمی سفارش تعیین شد.
اثر بهره برداری پروژه کارخانه شیر خشک بر افزایش درآمد شرکت لبنی
نماد برتر- شرکت لبنی حاضر در بورس از بهره برداری پروژه کارخانه شیر خشک با بهای تمام شده ۱۸ میلیارد تومانی و اثر افزایش ۵۰ درصدی بر درآمد خبر داد.
 اوضاع خنده‌دار لبنیات
نماد برتر- یک شهروند اراکی که از اوضاع نابسامان بازار لبنیات عصبانی است و به قول خودش برای رفع این مشکل هم دستش به جایی نمی رسد، می گوید " کار به جایی رسیده که فقط می توانیم به این اوضاع بخندیم!"
"پنیر" در صدر فروش "غالبر"
نماد برتر- بیشترین میزان فروش داخلی شرکت لبنیات کالبر در آذر ماه امسال، پنیر به مبلغ ۴۷ میلیارد و ۳۳ میلیون ریال بوده است.
توقف ۱۲ نماد و ظن دستکاری در دو سهم و تمدید تعلیق دو شرکت
نماد برتر- در برابر توقف نماد ۱۲ شرکت بورسی و فرابورسی ، دو سهم هم مشمول وجود ظن دستکاری شدند و تعلیق نماد دو شرکت دیگر هم تمدید شد.
افزایش قیمت لبنیات متاثر از تحریم ها و نوسانات نرخ ارز است
نماد برتر- سخنگوی انجمن صنایع فرآورده های لبنی تحریم ها و افزایش قیمت ارز را از پارامترهای موثر در افزایش قیمت لبنیات دانست.
رشد شاخص قیمت مواد غذایی جهانی فائو رکورد زد
نماد برتر- سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) اعلام کرد قیمت جهانی مواد غذایی در نوامبر برای ششمین ماه متوالی افزایش پیدا کرد و به بالاترین حد در شش سال اخیر رسید.
سود ۴.۴ میلیاردی زیرمجموعه "غالبر" با جهش جالب ۳۴۰۰ درصدی
نماد برتر- شرکت بورسی لبنیات کالبر از کسب سود ۴.۴ میلیارد تومانی زیرمجموعه با جهش جالب ۳۴۰۰ درصدی نسبت به مدت مشابه قبل خبر داد .
توقف نماد ۱۱ شرکت بورسی و فرابورسی و تعلیق ۱۳ روزه دو شرکت
نماد برتر- نماد ۱۱ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله سرمایه‌گذاری‌غدیر ، تاپیکو و تامین سرمایه نوین به دلایل مختلف برای یکی دو روز و یک ساعت بسته شد.
موج‌سواری شرکت‌های پخش بر جزر و مد بازار روغن!
نماد برتر- روغن جامد خوراکی به عنوان یکی از کالاهای اساسی در سبد کالای خانواده‌های ایرانی، اخیرا با کمبود و گرانی مواجه شده بود و بویژه در یکی ماه اخیر این گرانی و کمبود به روغن مایع خوراکی نیز سرایت کرده بود، به طوری که در فروشگاه‌ها و مغازه های خرده فروشی محصولی تحت عنوان روغن مایع وجود نداشت و در صورت وجود نیز به صورت محدود(هر نفر یک روغن یک لیتری) و با قیمت بالا به فروش می‌رسید.
بازارگردانی سهام ۵ شرکت بورسی دیگر با دامنه مظنه ۳ درصدی
نماد برتر- عملیات بازارگردانی سهام ۵ شرکت بورسی دیگر با دامنه مظنه ۳ درصدی، حداقل حجم سفارش انباشته و معاملات روزانه از ۵ آذر آغاز شد.
بی تدبیری‌هایی که مرغ را پر داد!
نماد برتر- افزایش شدید قیمت مرغ در روزهای اخیر، رعایت نشدن دائمی نرخ مصوب محصولات مشمول قیمت‌گذاری، نبود نظارت بر فرآیند توزیع نهاده‌های دامی و اقدام دیرهنگام نهادهای مسئول برای عرضه مرغ با نرخ دولتی در راستای تنظیم بازار همه از جمله عواملی است که دست به دست هم دادند تا مرغ را هم از سفره بخشی از جامعه حذف کنند.