20:27 | پنجشنبه 9 فروردين 1403
Research Analysis Debriefing Day
معاملات مشکوک ملی مس، چهار سرمایه گذاری، دو شرکت قندی + ۸ نماد

1399/11/26 19:56

در روز رشد ۲۰۸۳ واحدی شاخص رقم خورد:

معاملات مشکوک ملی مس، چهار سرمایه گذاری، دو شرکت قندی + ۸ نماد

نماد برتر- در روز رشد ۲۰۸۳ واحدی شاخص، ملی مس، چهار شرکت سرمایه گذاری، دو سهم قندی به همراه ۸ نماد دیگر ، مشمول معاملات مشکوک شدند.

به گزارش پایگاه خبری نماد برتر، در جریان معاملات دومین روز کاری این هفته، بازار سهام با گرایش مثبت آغاز به کار کرد به طوری که در نهایت، نماگر بازار با رشد 2083 واحدی و ورود به کانال یک میلیون و 264 هزارتایی به معاملات روزانه پایان داد.به این ترتیب، بیش از 12.2 و 8 هزار میلیارد تومان در بورس و فرابورس دست به دست شد و بیشترین حجم معاملات به سایپا و ایران خودرو با داد و ستد بیش از 3 و 1.1 میلیارد سهم و گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، بانک تجارت به همراه ملی مس با تقاضای 526، 487 و 452 میلیون سهمی تعلق گرفت.



در این میان، بررسی اطلاعات پردازش اطلاعات مالی مبنا نشان داد 15 شرکت با داد و ستد 15 تا سه برابری نسبت به میانگین یک ماهه در زمره معاملات مشکوک قرار گرفته اند.



در صدر این فهرست، سرمایه گذاری لرستان حاضر در بازار دوم بورس با افت 1.1 درصدی قیمت سهام و صف فروش، شاهد داد و ستد 2.1 میلیون سهمی شد.



در ادامه هم شرکت های شهد، قند هگمتان، کشت و صنعت جوین، قند لرستان، دنا آفرین فدک، سرمایه گذاری اقتصاد نوین، توسعه فناوری اطلاعات خوارزمی، توسعه بین المللی پدیده شاندیز، ایران ترانسفو، سرمایه گذاری توسعه گوهران امید، دارویی ره آورد تامین، لبنیات کالبر، سرمایه گذاری توکا فولاد و ملی مس مشمول معاملات مشکوک امروز شدند.



حضور ملی مس، چهار شرکت سرمایه گذاری، دو سهم قندی به همراه 8 شرکت بورسی و فرابورسی از جمله نکات جالب این فهرست بود.



برای مشاهده اطلاعات دیگر مانند گزارش وقایع بازار ، بازدهی ماهانه سهام و صنایع و... می توان به rahavard365.com مراجعه کرد.



معاملات مشکوک بازار سرمایه