11:28 | شنبه 29 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

غدیر

عرضه انواع فرآورده هیدروکربوری در بورس انرژی
امروز انواع فرآورده هیدروکربوری در رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران عرضه می‌شود.
۷ میلیارد برگه بهادار دست‌به‌دست شد
در جریان معاملات امروز (شنبه، یکم آبان ماه)، شاخص کل بورس تهران با کاهش ۲۸ هزار و ۶۸۸ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۰۷ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۹ هزار و ۱۸۳ واحد کاهش، به رقم ۳۸۸ هزار و ۷۸ واحد را به ثبت رساند.
معرفی ۵ شرکت فعال‌تر بورس در تابستان سال جاری
اسامی ۵۰ شرکت برتر بورس تهران در تابستان امسال از سوی مدیریت آمار و اطلاعات بورس تهران اعلام شد.
شاخص بورس تهران در میانه کانال ۱.۵ میلیون واحدی
در جریان معاملات امروز (سه‌شنبه، بیستم و هفتم مهر ماه)، شاخص کل بورس تهران با افزایش ۱۲ هزار و ۵۵۴ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۴۹ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۴ هزار و ۳۸۰ واحد افزایش، به رقم ۳۹۸ هزار و ۸۳۴ واحد را به ثبت رساند
معاملات قراردادهای اختیار معامله «وغدیر» آغاز می‌شود
دوره معاملاتی قراردادهای اختیار معامله خرید و فروش سهام شرکت سرمایه‌گذاری غدیر در سررسید بهمن ۱۴۰۰، از یکشنبه، ۲۵ مهر ماه ۱۴۰۰ در بازار مشتقه بورس اوراق بهادار تهران آغاز می‌شود.
روز پرنوسان شاخص بورس تهران
در جریان معاملات امروز، (دوشنبه، نوزدهم مهر ماه) بورس تهران، روزی پرنوسان را پشت سر گذاشت. به طوریکه شاخص کل بورس که در ساعات ابتدایی معاملات روندی صعودی داشت، کاهشی شد و در نهایت شاخص کل بورس تهران با افزایش یک هزار و ۸۶۹ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۵۷ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با ۹۲۶ واحد کاهش، رقم ۴۱۳ هزار و ۷۶۰ واحد را به ثبت رساند.
انتشار اوراق اجاره سهام هیبریدی (ترکیبی) از طریق توثیق و رتبه‌بندی در بازار سرمایه
روز دوشنبه مورخ ۱۹ مهر ماه ۱۴۰۰، برای نخستین بار در بازار سرمایه کشور اوراق اجاره سهام هیبریدی یا ترکیبی از توثیق و رتبه‌بندی منتشر می‌شود.
عرضه صکوک اجاره سهام ۷ هزار میلیارد ریالی صنایع و معادن غدیر
با مجوز سازمان بورس و اوراق بهادار، صکوک اجاره سهام شرکت بین المللی توسعه صنایع و معادن غدیر (سهامی عام) به مبلغ ۷ هزار میلیارد ریال از طریق بورس اوراق بهادار تهران از روز دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ به مدت سه روز کاری در نماد "صمعاد۴۰۷" عرضه عمومی خواهد شد.
حرکت معکوس شاخص کل و شاخص هم‌وزن
در جریان معاملات امروز، (سه‌شنبه، ششم مهر ماه) شاخص کل با افزایش ۷۳۲ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۲۵ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با یک هزار و ۴۰۹ واحد کاهش، رقم ۴۱۹ هزار و ۵۵۰ واحد را به ثبت رساند.
عرضه انواع فرآورده هیدروکربوری در بورس انرژی
امروز انواع محصولات هیدروکربوری در رینگ بین الملل بورس انرژی ایران عرضه می شود.
صدرنشینی "فلزات اساسی"
در جریان معاملات امروز، (یکشنبه، چهارم مهر ماه) شاخص کل با افزایش ۲ هزار و ۶۰۱ واحدی به رقم یک میلیون و ۴۲۴ هزار واحد رسید و شاخص هم‌وزن با یک هزار و ۹۸۸ واحد کاهش، رقم ۴۲۰ هزار و ۹۵۴ واحد را به ثبت رساند.
ارزش بازار "واعتبار" سوار بر سیر نزولی
بیشترین ارزش بازار سرمایه‌گذاری "واعتبار" در مردادماه متعلق به بخش «صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله» با ۱.۲۶۵ میلیارد ریال بود.
تاثیر مهم بورس کالا برای شفاف‌سازی در صنعت و بازار سیمان
مدیر عامل شرکت سیمان مند دشتی گفت: بورس کالا نقش مهم و تاثیرگذاری در شفاف سازی در صنعت و بازار سیمان دارد.
عرضه انواع فرآورده هیدروکربوری در بورس انرژی
امروز، دوشنبه ۲۲ شهریور ماه کالاهای متانول پتروشیمی زاگرس، اکستراکت سبک DAE۱۰ شرکت نفت ایرانول، نیتروژن مایع و اکسیژن مایع شرکت فجر انرژی خلیج فارس، متانول و نیتروژن مایع شرکت متانول کاوه در رینگ بین الملل بورس انرژی ایران عرضه می‌شود.
امکان تامین سیمان برای یک میلیون مسکن دولت
هیچ مشکلی برای تأمین سیمان یک میلیون مسکن وعده داده شده وجود ندارد.