10:16 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

شناور

از زیان سهامداران تا رشد 378 درصدی درآمد «حکشتی»
نماد برتر - میزان سرمایه این کشتیرانی در پایان دوره ۹ ماهه، ۱۶ هزار و ۳۹۳ میلیارد ریال به ثبت رسیده که نسبت به سال گذشته بدون تغییر باقیمانده است.
حمله تروریستی به شناور کانتیربر شرکت بورسی در دریای مدیترانه
نماد برتر- سخنگوی شرکت بورسی کشتیرانی از حمله تروریستی به شناور کانتیربر ایران شهرکرد در دریای مدیترانه خبر داد و گفت: این کشتی پس از بررسی میزان آسیب و ترمیم به مسیر ادامه خواهد داد.
دپو در گمرک؛ کمبود در شهر
نماد برتر - طبق تازه ترین گزارش از وضعیت کالاهای وارداتی در حال حاضر حدود ۸.۳ میلیون تن کالا در گمرک و بنادر موجود است که ۴.۹ میلیون تن آن را کالاهای اساسی تشکیل می دهد.
۱۵ زیرمجموعه شستا در صف عرضه اولیه / علت پرداخت طلب ویلموتس
نماد برتر- مدیرعامل شستا ضمن اشاره به اقدامات مدیریت دو ساله ، درباره حضور ۱۵ زیرمجموعه در صف عرضه اولیه و علت پرداخت طلب ویلموتس از فدراسیون فوتبال توضیحاتی داد .
رویدادهای مهم ۵ شرکت درباره مناقصه، تحصیل ملک،افزایش قیمت و رشد درآمد
نماد برتر- ماشین سازی اراک، داروسازی زهراوی،مارگارین،صنعتی بهشهر، قطعات فولادی و تایدواتر از رویدادهای مهم برنده شدن در مناقصه ، تکلیف مطالبات سنواتی ، افزایش قیمت فروش و رشد درآمد خبر دادند.
سهم ۱۰ درصدی ایران از تجارت بانکرینگ خلیج فارس و کانون جدید سوخت رسانی
نماد برتر- مشاور طرح های پتروشیمی قشم با اشاره به سهم ۱۰ درصدی ایران از تجارت بانکرینگ خلیج فارس از مصوبات مجلس و دولت برای تبدیل به کانون جدید سوخت رسانی به کشتی ها خبر داد.
انجمن فولاد به چند دلیل خواهان تعویق در بررسی طرح دردسرساز شد
نماد برتر- انجمن فولاد با ارسال نامه ای به رئیس مجلس ، خواستار تعویق در زمان بررسی طرح توسعه و تولید پایدار زنجیره فولاد به چند دلیل شد که باعث ایجاد دردسر و مشکل شده است .
۹ عامل موثر بر تداوم صعود شاخص + دو راهکار هدایت جریان نقدینگی
نماد برتر- کارشناس بازار سرمایه ضمن اعلام عوامل موثر بر تداوم روند صعودی شاخص درخصوص دو راهکار هدایت جریان نقدینگی به بورس توضیحاتی داد.
۱۰ سئوال از دژپسند درباره بازارگردانی،دامنه نوسان ، فعالیت مخرب دو صندوق و...
نماد برتر- عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، ۱۰ سئوال در مورد بازارگردانی سهام، اوراق تبعی ، دامنه نوسان و حجم مبنا ، عدم برخورد با فعالیت مشکوک و فعالیت های مخرب دو صندوق و... از وزیر اقتصاد مطرح کرد.
صدرای غایب از تابلو معاملات قرارداد ۱۴۰.۸ میلیارد تومانی امضا کرد
نماد برتر- شرکت صدرا که از ۲۵ دی به دلیل ابهام در ارایه اطلاعات با توقف نماد روبرو است قرارداد ساخت ۵ فروند شناور به ارزش ۱۴۰.۸ میلیارد تومانی امضا کرد .
وضعیت کالاهای دپو شده و موجودی انبارها
نماد برتر - موجوی کالاهای اساسی در گمرک و بنادر به همراه کالای موجود در ۳۲ شناور به ۵.۶ میلیون تن رسیده است.
گزارش بورس تهران از بازدهی ۲۷۰ درصدی و افزایش شاخص ۳۰ شرکت بزرگ
نماد برتر- بورس تهران با انتشار گزارش عملکرد سال ۲۰۲۰ از کسب بازدهی بیش از ۲۷۰ درصدی و افزایش ۳۴۴ درصدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ خبر داد.
گزارش بورس تهران از بازدهی ۲۷۰ درصدی و افزایش شاخص ۳۰ شرکت بزرگ
نماد برتر- بورس تهران با انتشار گزارش عملکرد سال ۲۰۲۰ از کسب بازدهی بیش از ۲۷۰ درصدی و افزایش ۳۴۴ درصدی شاخص ۳۰ شرکت بزرگ خبر داد.
انتشار نتایج عملکرد سالانه بورس تهران
نماد برتر- عملکرد فوق‌ العاده بورس اوراق بهادار تهران در سال ۲۰۲۰ میلادی رقم خورد.
توضیح نیروی دریایی سپاه و واکنش کره جنوبی به توقیف نفتکش
نماد برتر- توقیف یک فروند نفتکش کره‌جنوبی در آب‌های خلیج فارس با توضیح و واکنش نیروی دریایی سپاه و وزارت خارجه کره جنوبی همراه بود .