23:16 | يكشنبه 16 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

سفار

از معاملات بی‌کارمزد تا تخفیف‌های فراوان
نماد برتر- سازمان بورس و اوراق بهادار با وجود مخالفت‌های فراوان پای در انحصارزدایی از صنعت کارگزاری گذاشته است تا بعد از چند دهه زنجیر انحصار از دور این صنعت باز شود. اما این یقین و اطمینان از کجا ناشی می‌شد؟ «با نگاه به صنعت کارگزاری در دنیا» صنعت کارگزاری در دنیا گواه و شاهدی بر رقابت‌پذیری بودن این صنعت است.
 راه‌اندازی اداره «میز صنعت» در سازمان بورس برای رفع مشکلات صنایع
نماد برتر- اولین جلسه از سلسله جلسات دومین دوره آموزشی ویژه ناشران بازار سرمایه با حمایت شرکت بورس اوراق بهادار تهران، سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه و شرکت فرابورس ایران باهدف افزایش تعامل ناشران با بازار سرمایه و افزایش سطح سواد مالی در مرکز مالی ایران برگزار شد.
آغاز حرکت دیجیتالی شدن بانک ایران زمین با فراز
نماد برتر - ارائه اپلیکیشن فراز نخستین گام بانک ایران زمین به منظور ارائه خدمات در بستر دیجیتال به مشتریان بود که این امر با هوشمند سازی سیستم و طرح ریزی برای راه اندازی نخستین نئو بانک ادامه یافت.
«ایرالکو» بدون تغییر در روند فروش
نماد برتر - ایرالکو با ۲ هزار و ۵۰۰ تن از کالا‌ها به رینگ معاملات آمد و درآمدی بالغ بر ۱۷۳ میلیارد و ۷۲۶ میلیون تومان را هم بدست آورد.
«فملی» و یک پله صعود!
نماد برتر - مجموع درآمد این هفته ملی مس ایران به یک هزار و ۵۶۴ میلیارد تومان رسیده که نسبت به هفته گذشته، یک هزار میلیارد تومان بیشتر بود.
درآمد ۴۲ میلیارد تومانی «آلومینیوم المهدی»
در هفته منتهی به ۱۴ آبان‌ماه، آلومینیوم المهدی با میزان عرضه بیش از ۲ هزارتن شمش گام به معاملات بورس کالا گذاشت و در نهایت ۴۳ میلیارد و ۳۱۵ میلیون تومان درآمد کسب کرد.
فاصله زمانی ثبت سفارش تا تحویل کالا؛ دلیل اختلاف نرخ فروش اوره صادراتی
فاصله زمانی ثبت سفارش و صدور پیش فاکتور تا تاریخ تحویل کالا و همچنین تفاوت در نرخ اوره صادراتی شرکت‌های پتروشیمی اوره ساز، به دلیل اختلاف در زمان ثبت سفارش و صدور پیش‌فاکتور تا زمان تحویل کالا به مشتریان بوده است.
«ثمین» پذیره‌نویسی می‌کند
پذیره‌نویسی صندوق سرمایه‌گذاری ثروت افزون ثمین از روز شنبه ۱۵ آبان ماه در بازار ابزارهای نوین مالی فرابورس، به مدت ۲ روز کاری آغاز می‌شود.
تغییر فرآیند سفارش‌گذاری در معاملات قراردادهای مشتقه
مدیریت توسعه بازار مشتقه بورس کالای ایران طی اطلاعیه‌ای به کلیه فعالان معاملات قراردادهای مشتقه، تغییر فرآیند سفارش‌گذاری در معاملات قراردادهای مشتقه را اعلام کرد.
«آلومینیوم المهدی» تنها ۱۰۰ تن فروخت!
در هفته منتهی به ۷ آبان‌ماه، آلومینیوم المهدی با میزان عرضه بیش از ۲ هزارتن شمش گام به معاملات بورس کالا گذاشت و در نهایت تنها ۷ میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان درآمد کسب کرد.
شنبه، «تفارس» دست به کار می‌شود
نشست خبری «یک دیدار، یک عرضه» ویژه پذیره‌نویسی سهام در درست انتشار شرکت تأمین سرمایه خلیج‌فارس هم‌اکنون در حال برگزار شد.
ناظر؛ «وخارزم» را دریابید
صدای سهامدار، امروز در انتقاد به عملکرد حقوقی‌های وخارزم و سیرنشدن آنها از فروش و پایین کشیدن سهم این شرکت سرمایه‌گذاری خبر آورده تا ناظر بازار بیشتر نسبت به این موضوع دقت داشته باشد.
با کد بورسی سیمان بخرید
معاملات گواهی سپرده سیمان از روز یکشنبه ۹ آبان ماه با پذیرش ۱۰ انبار شرکت سیمانی در بورس کالا راه‌اندازی می‌شود تا از این پس خریداران خرد سیمان فقط با در ا ختیار داشتن کد سهامداری از این طریق تامین نیاز کنند.
پذیره نویسی " آوای پارس " به روش ثبت سفارش
شرکت فرابورس ایران از پذیره نویسی سهام در دست انتشار بیمه اتکایی آوای پارس خبر داد.
فولاد مبارکه با سبدی پر از تقاضا به بورس کالا آمد
فولادمبارکه اصفهان در این هفته با قرارداد سلف و سلف «مچینگ» توانست حجم ریالی قرارداد‌ها را به یک هزار و ۷۳۶ میلیارد تومان برساند و سهامداران را نسبت به هفته‌های گذشته امیدوار کند.