16:42 | سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

زعفران

عرضه صادراتی سه شرکت پتروشیمی در بورس کالا
تالار صادراتی بورس کالای ایران امروز، چهارشنبه ۱۰ شهریورماه، میزبان عرضه ۶۳۰ تن پلی وینیل کلرایدPVC شرکت پتروشیمی آبادان، ۲ هزار و ۹۷۶ تن پلی وینیل کلرایدPVC شرکت پتروشیمی غدیر و ۲۶۰ تن اسید نیتریک شرکت پتروشیمی کارون است.
عرضه نزدیک به ۲۰۰ هزار تن ورق گرم در بورس کالا
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران روز دوشنبه ۸ شهریور ماه میزبان عرضه ۱۹۹ هزار و ۹۸۰ تن ورق گرم از سوی شرکت فولاد مبارکه اصفهان است.
مدال طلا معاملات ماهانه گواهی سپرده کالایی به سکه رسید
در جریان معاملات مرداد ماه معامله‌گران تعداد ۱۲ میلیون و ۶۰ هزار گواهی سپرده کالایی به ارزشی بالغ بر ۹ هزار و ۸۸۴ میلیون ریال دادوستد کردند که این آمار معاملاتی نسبت به دوره مشابه سال گذشته به ترتیب با رشد ۱۶ و ۱۵۸ درصدی همراه بوده است.
فروش زعفران خرید حمایتی در بورس کالا
مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران از عرضه زعفران خرید حمایتی سال ۱۳۹۹ در بورس کالا خبر داد.
بورس کالا میزبان ۵۳۰ کیلوگرم زعفران رشته‌ای بود
تالار محصولات کشاورزی بورس کالای ایران روز گذشته، میزبان دادوستد ۵۳۰ کیلوگرم زعفران رشته‌ای بود.
بیش از ۷.۲ میلیون گواهی سپرده کالایی دادوستد شد
بورس کالای ایران شاهد ۷ میلیون و ۲۶۴ هزار و ۷۸۴ گواهی سپرده کالایی در تیر ۱۴۰۰ بود.
معامله بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار گواهی سپرده کالایی
در جریان این معاملات، دادوستد یک میلیون و یک هزار و ۴۰۰ گواهی سپرده سکه طلا ارزش بالغ بر ۱۰۵۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریالی را در پی داشت.
زخم کاری قیمت گذاری بر پیکر اقتصاد در حال ترمیم است
کارشناس خبره بازار سرمایه معقتد است که تجربه دهه‌های اخیر اقتصاد ایران در اجرای قیمت گذاری دستوری باعث شده تا بورس کالا به بستر اصلی مبادلات کالاهای مهم و مواد اولیه مبدل شود که روند پرسرعت ورود کالاهای جدید به این بورس بیانگر اثبات ناکارآمدی قیمت گذاری در میان بسیاری از مسوولان و سیاست گذاران است و می توان گفت این زخم کهنه و کاری بر پیکیر اقتصاد با اعتماد به مکانیزم بورس کالا در حال ترمیم است.
خرید و فروش بیش از یک میلیون گواهی سپرده کالایی در بورس کالا
در جریان معاملات هفته گذشته در بازار مالی بورس کالای ایران یک میلیون و ۶۰۹ هزار گواهی سپرده کالایی بر پایه دارایی‌های سکه، زعفران نگین و پوشال، زیره سبز و پسته فندقی و بادامی خرید و فروش شد.
دست پر فولادی‌ها برای بورسی‌ها
نماد برتر - تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران در روز سه شنبه ۱۷ فروردین ماه میزبان عرضه ۱۳۵ هزار و ۶۱۰ تن شمش بلوم، ۳۵ هزار و ۷۵۰ تن ورق گرم و گالوانیزه، ۸۷ هزار تن تختال و ۲۰۰ تن شمش چدن است.
گشایش نماد برنج طارم در بازار گواهی سپرده کالایی
نماد برتر - نماد معاملاتی برنج طارم مازندران در بازار گواهی سپرده کالایی بورس کالا درج شد تا به زودی با گشایش نخستین انبار، معاملات این نماد آغاز شود.
عرضه ۵۲ هزار تن فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی در بورس کالا
نماد برتر- تالار فرآورده های نفتی و پتروشیمی بورس کالای ایران روز دوشنبه ۲۷ بهمن ماه میزبان عرضه ۵۲ هزار و ۵۷۳ تن مواد پلیمری، قیر، وکیوم باتوم و روغن پایه است.
چند توصیه به متقاضیان خرید صندوق های کالایی کشاورزی
نماد برتر- در پی آغاز معاملات ثانویه صندوق کالایی زعفران سحرخیز و شروع معاملات دومین صندوق کشاورزی، معاون توسعه بورس کالا چند توصیه به سرمایه گذاران و متقاضیان کرد.
چند توصیه به متقاضیان واحدهای صندوق‌های کالایی کشاورزی
نماد برتر- در پی آغاز معاملات ثانویه صندوق کالایی گروه زعفران سحرخیز به عنوان نخستین صندوق کالایی کشاورزی بازارسرمایه و همچنین شروع معاملات دومین صندوق کشاورزی در هفته جاری، معاون توسعه بازار و مطالعات اقتصادی بورس کالای ایران چند توصیه به سرمایه‌گذاران و متقاضیان واحدهای سرمایه گذاری این صندوق‌ها کرد.