11:11 | دوشنبه 31 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

راهبری

همتی: آزادسازی منابع کشور را تکذیب می کنم!
نماد برتر - رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: اظهارات افراد غیر مسئول در مورد منابع ایران در بانک‌های خارجی سندیت ندارد.
تأمین اعتبار راه‌آهن شرق با ورود به بازارسرمایه
نماد برتر- وزیر راه و شهرسازی علت تاخیر در اجرای ابر پروژه راه آهن محور شرق را عملی نشدن فاینانس خارجی آن به دلیل تحریم‌ها دانست و گفت: با موافقت بانک مرکزی، وزارت اقتصاد و سازمان برنامه و بودجه، قرار شد تأمین اعتبار آن با ورود به بازار سرمایه و بورس باشد.
برنامه تعمیق بورس و ETF ها / توضیح درباره دستکاری سهام / انتقاد از سیاسیون
نماد برتر- وزیر اقتصاد با اشاره به برنامه تعمیق بورس و ETF ها و توضیح درباره دستکاری قیمت سهام گفت: سیاسیون گاهی با برخی موضع گیری‌ها باعث آسیب‌هایی به بورس می‌شوند.
توافق همکاری شرکت بورسی برای قرارداد جامع با بانک تجارت
نماد برتر- شرکت بورسی ایران ارقام از امضای توافق نامه همکاری یک تا سه ساله در قرارداد جامع با بانک تجارت و تبدیل آن به قرارداد طی ۴۵ روز کاری خبر داد .
افزایش ۴. ۱۳درصدی تولید فولاد ایران و حضور در ۱۰ دنیا + دلایل
نماد برتر- طبق اعلام انجمن جهانی فولاد، ایران با تولید بیش از ۲۹ میلیون تن فولاد و رشد ۴. ۱۳درصدی در سال گذشته میلادی با پشت سر گذاشتن اوکراین، ‌ایتالیا و مکزیک در جایگاه دهم قرار گرفت.
سازمان بورس آماده تغییر تشکیلات شد / معاونت جدید و موسسه آموزش عالی و...
نماد برتر- وزارت اقتصاد پیشنهاد اصلاح ساختار و تشکیلات سازمان بورس را از جمله ایجاد معاونت جدید و موسسه آموزش عالی و... به هیات دولت ارایه کرد.
نحوه خدمات در ۳۸۰۰ شعبه بانک سپه به مشتریان ۵ بانک ادغامی نظامی
نماد برتر- مدیرعامل بانک سپه با اشاره به اتمام ادغام بانک‌های نظامی در بانک سپه، نحوه خدمات دهی بانک های ادغام شده‌ به مشتریان را توضیح داد.
ورزشگاه نقش جهان به مدت ۴۵ سال به فولاد مبارکه واگذار شد
نماد برتر- مدیرعامل باشگاه فولادمبارکۀ سپاهان گفت: جهت تکمیل ورزشگاه نقش‌جهان اقدامات بسیار پیچیده‌ای انجام و طبق قرارداد منعقده این ورزشگاه به مدت حداقل ۴۵ سال در اختیار فولاد مبارکه قرار گرفت.
مجامع دو بانک بورسی و فرابورسی مشمول ادغام و بسته شدن پرونده ملی تا پایان ماه
نماد برتر- مدیرعامل بانک سپه از نهایی‌شدن ادغام بانک قوامین در این بانک و برگزاری مجامع بانک بورسی انصار تا پایان این ماه و بسته شدن پرونده ملی ادغام ۵ بانک و موسسه مالی نظامی خبر داد.
شبکه غیر مجاز تلگرامی معرفی شد/ هشدار دستکاری قیمت ها
نماد برتر- فرابورس با معرفی فعالیت غیرمجاز یک شبکه تلگرامی با عضویت مدیران آن در ۱۵ گروه عمومی و بیش از ۶۲ کانال پرمخاطب، نسبت به دستکاری قیمت توسط برخی افراد در شبکه‌های اجتماعی هشدار داد.
افتتاح ۱۵ پروژه برق در سیستان و بلوچستان
نماد برتر- رییس جمهور در ارتباط ویدئو کنفرانس ۱۵ پروژه صنعت برق در سیستان‌وبلوچستان را افتتاح کرد.
ذوب آهن از سودآوری تا دغدغه تامین زنجیره تولید
نماد برتر- سودآوری ذوب آهن و خروج این شرکت از زیان انباشته اگرچه اتفاقی خوش یمن برای صنعت کشور بعد از سال ها بحران مالی است، اما بسیاری از کارشناسان بر این عقیده اند که حفظ سودآوری این شرکت در گرو تامین زنجیره تولید و مواد اولیه آن و صادرات است.
برگزاری رویدادی ملی در حوزه سرمایه‌گذاران در کسب‌وکارهای علوم شناختی
نماد برتر- رویداد ملی سرمایه‌گذاری در کسب و کارهای حوزه علوم شناختی همزمان با هفته آگاهی از مغز به صورت برخط در تهران برگزار می‌شود.
ایجاد تراکنش‌های ایمن و مطمئن با سرویس‌های دانش‌بنیان داخلی
نماد برتر- یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان با ارائه راهکارهای ایمن، جامع و کارآمد موجب شده که تراکنش‌های بانکی ایمن و مطمئن در کشور ایجاد شود.
تصویب کلیات لغو تحریم‌ها و الزام دولت در غنی سازی ۲۰ درصدی + متن مصوبه
نماد برتر- سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس از تصویب کلیات طرح اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و الزام دولت برای غنی سازی ۲۰ درصدی خبر داد.