00:38 | سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رئیسی

نوروز بی نوروز...
نماد برتر - سخنگوی ستاد کرونا با ابراز نگرانی با اعلام احتمال وقوع موج چهارم بیماری در فروردین، گفت:سفر‌های نوروزی فعلا" منتفی است مگر با افزایش تعداد شهر‌های آبی .
تصمیم جدید برای شب یلدا و دو روز پایانی پاییز : ساعت کاری و تردد ۱۸ و ۱۹
نماد برتر- سخنگوی ستاد کرونا با اشاره به ادامه شرایط نامساعد کرونا گفت: ساعت کاری شنبه و یکشنبه همه اصناف بجز گروه یک و تردد از ۱۸ و ۱۹ خواهد بود .
شهرهای نارنجی هم مشمول محدودیت تردد شدند / هشدار به اوج دوباره
نماد برتر- سخنگوی ستاد کرونا از اعمال محدودیت تردد در شهرهای نارنجی از ساعت ۲۱ تا ۴ صبح خبر داد و گفت: اگر محدودیت‌های کرونایی رعایت نشود، اواخر ماه آینده ، کرونا اوج می گیرد.
تردد شبانه در ۲۷۸ شهر دارای وضعیت نارنجی ممنوع شد
نماد برتر- سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت : منع تردد ساعت شبانه شهرهای قرمز از امشب در ۲۷۸ شهر دارای وضعیت نارنجی هم اجرا می شود .
از مسافرت افراد مبتلا به کرونا جلوگیری می‌شود
نماد برتر- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد از امروز کلیه مسافرین هواپیما و قطار بین شهری با بانک اطلاعاتی مبتلایان به ⁧‫کرونا‬⁩ تطابق داده می‌شوند و از جابجایی افراد مبتلا جلوگیری می‌شود.
بورس ایران در دو هفته نیمه تعطیل ، فعال است/جزییاتی مهم از محدودیت های شدید
نماد برتر- سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا با اعلام جزییاتی مهم از محدودیت های شدید دو هفته ایی از عدم تعطیلی بانک ها خبر داد که به معنای ادامه فعالیت بورس ایران است.
جزئیاتی از محدودیت‌‌های شنبه به بعد با ۱۰۰ شهر نیمه تعطیل
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ، جزئیاتی از محدودیت‌‌های جدید را که از شنبه اعمال می شود را تشریح کرد و از وضعیت هشدار ۱۰۰ شهر از جمله تهران خبر داد .
مسافرت بدون ارائه نتیجه آزمایش کرونا ممنوع شد / زمان اجرا
نماد برتر- معاون وزیر بهداشت از ممنوعیت هرگونه جابجایی مسافر از طریق هوایی، زمینی و دریایی بدون دریافت نتیجه آزمایش کرونا از ۲۸ آبان خبر داد.
محدودیت‌های جدید کرونا در ۴۰۵ شهر و شهرستان ایران و از اول آذر
نماد برتر- سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا ، جزییاتی از محدودیت‌های جدید کرونا در ۴۰۵ شهر و شهرستان ایران را اعلام کرد که از اول آذر اجرا می شود.
پیشنهاد منع تردد شبانه خودروهای شخصی پنچ شنبه نهایی می شود
نماد برتر- سخنگوی ستاد مقابله با کرونا گفت : پیشنهاد منع تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ تا چهار بامداد پنج‌شنبه در کمیته ستاد ملی کرونا مطرح و نهایی می شود .
هزاران تن برنج در حال فاسد شدن/ اعتبار از دست رفته و سکوت مسئولان
نماد برتر-بیش از ۲۰۰ هزار تن برنج از چندین ماه پیش در گمرک و بنادر دپو شده و مجوز ترخیص ندارد؛ آن هم در شرایطی که بنابر اعلام مسئولان و صاحبان شان، این برنج ها در حال فاسد شدن هستند و با عدم پرداخت ارز به فروشنده، اعتبار بین المللی تجار زیر سوال رفته، در این بین سکوت دستگاه های مربوطه قابل تامل است.
رئیسی دستورالعمل ساماندهی پرونده های بورس را ابلاغ کرد / شعب تخصصی
نماد برتر- رییس قوه قضاییه دستورالعمل ساماندهی رسیدگی به پرونده های بازار سرمایه در هشت ماده از جمله راه اندازی شعب تخصصی را ابلاغ کرد که از ۲۹ مهر لازم الاجرا است.
دستورالعمل ساماندهی رسیدگی به پرونده های بازار سرمایه اعلام شد
نماد برتر- رییس قوه قضاییه دستورالعمل ساماندهی رسیدگی به پرونده های بازار سرمایه را در هشت ماده مورد تصویب قرار داد که از ۲۹ مهر لازم الاجرا است.
هشدار به حقوقی های بورس در ساماندهی بازار و برخورد قضایی
نماد برتر- نایب رییس مجلس با اشاره به ضرورت ساماندهی بازار سرمایه توسط حقوقی ها و دستور رئیس قوه قضائیه گفت: بورس اولویت مجلس بوده و با همکاری قوه قضاییه به طور جدی این بازار را رصد خواهیم کرد.
 غیزانیه فارس را دریابید
نماد برتر- نماینده لارستان در مجلس با انتقاد از وضعیت آب شرب استان فارس گفت که مسئولان غیزانیه فارس را دریابند، آب شرب نیست و نیترات آن هم بالاست.