19:01 | دوشنبه 10 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

خساپا

بخشی از معاملات دیروز یک بانک و چهار شرکت تایید نشد
نماد برتر- بورس تهران در ادامه ابطال بی دلیل معاملات طی روزهای اخیر، بخشی از معاملات دیروز یک بانک، هلدینگ خلیج فارس، شستا، ایران خودرو و سایپا را تایید نکرد.
دو عامل موثر بر اخذ رمق فروش‌های هیجانی و آمادگی بازار برای حرکت صعودی
نماد برتر- در شرایطی انتقادها به دولت درباره وضعیت فعلی بورس ادامه دارد که با افزایش ارزش معاملات خرد و تقاضای قابل توجه در برابر عرضه‌ها، انتظار می رود رمق فروش‌های هیجانی گرفته و بازار آماده حرکت صعودی شود.
بهترین استراتژی در شرایط فعلی بورس برای سهامداران
نماد برتر- در شرایطی معاملات آخرین روز کاری این هفته بازار سهام هم با ریزش ۳۰ هزار و ۸۴۱ واحدی به پایان رسید که بهترین گزینه، دوری از اتخاذ استراتژی های هیجانی و پرهیز از خرید و فروش‌های احساسی است.
حمایت ۱.۴ میلیونی شاخص هم از دست رفت / اثر عوامل سیاسی و اقتصادی
نماد برتر- شاخص بورس در آخرین روز کاری، کانال ۱.۴ میلیونی را از دست داد و به نظر می رسد شرایط سیاسی و اقتصادی فعلی بیشترین اثر را بر نوسان بورس داشته و عملکرد شرکت‌ها کمتر در قیمت‌ ها تاثیر دارد.
"تیبا" در صدر فروش داخلی "سایپا"
نماد برتر- بیشترین میزان فروش داخلی شرکت سایپا در آذر ماه امسال، خانواده تیبا به مبلغ ۱۱ هزار و ۸۲۹ میلیارد و ۹۶۵ میلیون ریال بوده است.
بازارگردانان به میان گود می‌آیند!
نماد برتر - در هفته‌ای که سپری شد بورس تهران تا حدودی حال خوبی داشت و نگاهی به فعالیت سهامداران عمده نشان می‌دهد که حضور بازارگردانان اندکی نسبت به گذشته پررنگ‌تر شده است.
نوسانات اخیر شاخص با تغییر استراتژی و اولویت اصلی سهامداران
نماد برتر- نوسان چند روز اخیر شاخص‌ با حفظ کانال ۱.۵ میلیونی نشان از تغییر استراتژی سهامداران بعد از ریزش سنگین بورس و توجه بیشتر به نمادهای کوچک‌تر دارد.
سایپا با توضیح درباره نرخ ارز، برنامه تولید ، محصول جدید و ... آماده بازگشت شد
نماد برتر- سایپا درباره ظرفیت محصول شاهین، برنامه تولید ۴ ماه پایانی سال، نرخ ارز وارداتی، متوسط ارزبری هر خودرو، رونمایی از محصول جدید و ... توضیح داد و آماده بازگشت به تابلو شد.
پنج عامل موثر بر رشد قیمت‌ها + انتظار تداوم رونق بورس
نماد برتر- در شرایطی پنج عامل منجر به رشد قیمت‌ها در بازار سهام شده که بررسی جوانب حکایت از این دارد بورس بدون نیاز به حمایت های جانبی مسیر حرکت را پیدا کرده و رونق آن تداوم دارد.
آمار تولید و فروش ۸ ماهه سایپا با درآمد ۷.۸ هزار میلیارد تومانی
نماد برتر- سایپا با ارائه آمار تولید و فروش ۸ ماهه سال مالی جاری از شناسایی درآمد ۷.۸ هزار میلیارد تومانی خبر داد.
گزارش امروز بورس با رفتار دو گروه از سهامداران و آغاز تعطیلی‌ های فراگیر
نماد برتر- معاملات امروز بورس درحالی با رشد ۱۶ هزار و ۶۹۰ واحدی شاخص به پایان رسید که با رفتار دو گروه از سهامداران و آغاز تعطیلی‌ های فراگیر همراه بود.
جابجایی بیش از 20 میلیارد سهم در بورس
نماد برتر- امروز بیش از ۲۰ میلیارد و ۸۳۰ میلیون سهم و اوراق بهادار طی یک میلیون و ۹۸۹ هزار نوبت داد و ستد معامله شد و به این ترتیب ارزش معاملات به بیش از ۱۸ هزار و ۳۳۲ میلیارد تومان رسید.
کفه ترازوی خرید به سمت سهامداران حقیقی یا حقوقی ؟
نماد برتر- بررسی روند خرید و فروش های سهامداران بورسی در دومین ماه پاییز، نشان از سبقت بازیگران عمده در سمت خرید سهام دارد. به طوری که در این ماه حقوقی ها با حمایت قابل توجه خود و جمع آوری سهام توانستند بیش از ۵هزار میلیارد تومان نقدینگی به پرتفوی خود منتقل کنند.
ثر تداوم سه عامل بر بازگشت اعتماد فعالان به بازار سهام
نماد برتر- افزایش ارزش معاملات خرد، افزایش نقدشوندگی، اظهارنظر رئیس سازمان و اتمام حجت با نمادهایی که بازارگردان ندارند از عواملی هستند که در صورت تداوم می توان امید داشت اعتماد به بازار بازگردد.
ادامه خریدهای پرحجم سهامداران حقوقی
نماد برتر- سهامداران عمده همچنان به خریدهای خود ادامه دادند و هفته منتهی به ۲۱ آبان ماه را با انتقال بیش از ۲.۵هزار میلیارد تومان به پرتفوی خود سپری کردند.