17:22 | چهارشنبه 19 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

تسهیلات

بازار بدهی رفیق بازار سرمایه و نه رقیب
طبق گزارش بانک مرکزی در دوره پنج ماهه منتهی به مرداد ۱۴۰۰، مجموع اوراق بدهی منتشر شده مبلغ ۳۳۳ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال بوده که در مقایسه با ماه گذشته از افزایش ۷۲.۲ درصدی حکایت دارد.
تسریع در پرداخت سهم بازار سرمایه از صندوق توسعه ملی
رییس جمهور دیشب در جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت، اجرای دقیق مقررات مصوب قبلی این ستاد را درباره کمک و اعطای تسهیلات صندوق توسعه ملی برای حمایت از صندوق تثبیت بازار سرمایه مطرح و مقرر شد این مصوبات به سرعت عملیاتی شود.
"دی" از تسهیلات اعطایی رشد ۱۷درصد درآمد ساخت
تسهیلات اعطایی بانک دی طی دوره یک‌ماهه منتهی به مهرماه سال جاری ۲۵،۳۱۰ میلیارد ریال شناسایی‌شده که حدود ۱۷ درصد بیشتر از تسهیلات وصولی ثبت‌شده در مهرماه بوده است.
افزایش ۳۳ درصدی وصول تسهیلات "وبصادر"
بانک صادرات در مهرماه ۱۴۰۰ میزان پرداختی خود را جهت سود سپرده‌های سرمایه‌گذاری بالغ‌بر ۲۵،۷۳۱ میلیارد ریال گزارش کرده است.
افزایش درآمد سالانه ۵۵ درصدی "وتجارت"
میزان درآمد تسهیلات اعطایی که بانک تجارت از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه طی مدت ۷ ماه شناسایی کرده برابر با ۲۰۷،۰۷۱ میلیارد ریال بوده است.
ثبت تراز مثبت ۱۷ درصدی "ونوین" در مهرماه
بیشترین میزان درآمدی که بانک اقتصاد نوین از تسهیلات اعطایی در مهرماه از خود برجای گذاشته مربوط به بخش‌های «سایر تسهیلات» و «خرید دین» بود.
بانک پاسارگاد نتوانست رکودزنی را ادامه دهد
درآمدی که بانک پاسارگاد در مهرماه کسب کرده در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته نیز کاهش ۳۴ درصدی را شاهد بوده، همچنین درآمدی که از ابتدای سال مالی تا انتهای مهرماه ۱۴۰۰ به دست آورده نسبت به سال گذشته ۸۶ درصد رشد را تجربه کرد.
از "بازی مرکب" تا حذف "سود مرکب"
اثر مثبت حذف سود مرکب این است که تعهدات فعالان اقتصادی که دچار مشکل شده اند را کاهش می‌دهد.
ثبت تراز تجمیعی مثبت ۴ توسط مؤسسه اعتباری ملل
بیشترین درآمد شناسایی‌شده "وملل" در مهرماه ۱۴۰۰ از بخش «مشارکت مدنی» با ۳،۷۳۹ میلیارد ریال بوده و پس‌ازآن نیز «سایر تسهیلات» با ۸۲۹ میلیارد ریال بیشترین درآمد را در از آن خود کرد.
افزایش ۱۰۶ درصدی درآمد عملیاتی " شیراز"
شرکت پتروشیمی شیراز در ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ مبلغ ۵۳ هزار میلیارد ریال درآمد عملیاتی کسب نموده که نسبت به دوره مشابه گذشته افزایش ۱۰۶ درصدی را نشان می‌دهد
" ختوقا " سهام وثیقه شده " خشرق " را از رهن درآورد
گروه صنعتی قطعات اتومبیل ایران از آزادسازی یا فک رهن سهام خبر داد.
  از پاناما تا پاندورا
تحقیق بر روی اسناد پاناما و استخراج محتوی آن‌ها در ژوئن سال ۲۰۱۵ آغاز شده و ۹ ماه به طول می‌انجامد که سرانجام مجموعه این تحقیق در گزارشی موسوم به اسنادپاناما شامل اطلاعات مالی ۲۱۴ هزار و ۴۸۸ شرکت و ۱۴ هزار و ۱۵۳ موکل شرکت حقوقی پانامایی «موساک فونسکا» افشا شدند.
"حکشتی" برای تسویه اقساط تسهیلات ارزی لنگر کشید
سرمایه حکشتی طی این دوره یک‌ساله نسبت به سال گذشته با ۳۲ درصد افزایش سرمایه مواجه بوده، همان‌طور که گفته شد مجموع درآمد‌های عملیاتی شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران در پایان دوره یک‌ساله منتهی به خردادماه سال ۱۴۰۰ برابر با ۲۹،۰۵۸ میلیارد ریال به ثبت رسید.
۴۰۷ درصد افزایش سود خالص "ثشاهد"
شرکت شاهد در حال حاضر فاقد هرگونه تسهیلات دریافتی از سیستم بانکی هست لذا در صورت شروع مرحله اجرایی هرکدام از پروژه‌های مطرح‌شده در بخش اهداف بلندمدت برنامه شرکت جهت تأمین مالی پروژه‌ها، استفاده از تسهیلات بانکی است.
گام بلند بانک ایران زمین در خدمات دهی نوین
این روزها به لطف فعالیت های نوین بانکداری در ایران دیگر شاهد صف های طولانی در شعب بانک ها نیستیم و مراجعه حضوری هموطنان به شعب بانک کاهش یافته است و این امر موجب بالا رفتن خدمات رسانی بانک ها به مشتریان شان شده است.