08:42 | سه شنبه 18 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ارشاد

مجموعه ۲۷ جلدی داستان‌های سوادمالی رونمایی شد
نماد برتر- مجموعه ۲۷ جلدی داستان‌های هوش مالی شامل مهارت‌های امور مالی که به همت آکادمی هوش مالی با زبان داستان به کودکان مقطع دوم دبستان منتشر شده با حضور شماری از اساتید دانشگاه، نماینده مردم در مجلس و معاون امور محتوایی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.
وضعیت مصرف سیگار در کشور / جرایم تبلیغ دخانیات
نماد برتر- رئیس دبیرخانه ستاد کشوری کنترل دخانیات کشور ضمن اشاره به فرصت ناشی از تهدید کرونا جهت کاهش مصرف قلیان، اقدامات صورت گرفته در زمینه کاهش مصرف دخانیات در کشور را تشریح کرد.
حجم بازار کتاب دیجیتال ۳ برابر شد
نماد برتر- معاون مرکز ملی فضای مجازی بر گسترش روزافزون صنایع فرهنگی دیجیتال و تحول بسترهای انتقال محتوا و تغییر ترکیب سنتی ذی‌نفعان بخش خصوصی و ذی‌ربطان بخش دولتی و حاکمیتی حوزه محتوا تاکید کرد.
هدیه اینترنت همراه اول به خبرنگاران
نماد برتر- همراه اول اعلام کرد به مناسبت «روز خبرنگار»، بصورت مجزا یک بسته اینترنت ۲۰۰ گیگابایتی به اصحاب رسانه هدیه می دهد.
تجهیزات فناوری باید از رده کالاهای لوکس خارج شوند
نماد برتر- رئیس کمیسیون فاوای اتاق بازرگانی ایران با انتقاد از قرار گرفتن تجهیزات فناوری اطلاعات در حوزه کالاهای وارداتی لوکس، گفت: ایران مزیت بسیار بالایی در صادرات محصولات مختلف به ویژه نرم‌افزارها دارد که با ارزبری کم می‌تواند ارزآوری بالایی برای اقتصاد کشور ایجاد کند.
شرایط پرداخت وام کرونا به متقاضیان فاقد بیمه اعلام شد
نماد برتر- وزارت کار شیوه نامه پرداخت تسهیلات کرونا به کسب و کارهای فاقد بیمه را با هدف حفظ اشتغال فعالان اقتصادی و بنگاه‌هایی که فاقد پرونده بیمه ای یا کد کارگاهی در سازمان تامین اجتماعی هستند اما از شیوع کرونا به شدت آسیب دیده اند، اعلام کرد.
اگر همراهی، همدلی و باور و اعتقادات مردم را در نظر نگیریم، موفق نمی‌شویم
نماد برتر- یکصد و سی و دومین نشست شورای اجتماعی کشور با حضور رحمانی فضلی وزیر کشور و نمایندگان ارشد دستگاهها و نهادهای عضو شورا، در سالن پیامبر اعظم وزارت کشور با موضوع حجاب و عفاف برگزار شد.
دولتی‌ها مجاز به بخشش اجاره شدند
نماد برتر- دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها می‌توانند اجاره دریافتی از بخش خصوصی در دوره تعطیلی کرونا را امهال کرده و یا به طور کامل ببخشند.
جزئیات هدیه دولت به خبرنگاران از زبان وزیر ارتباطات
پایگاه خبری راد: وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات جزئیاتی از نحوه اعطای هدیه‌ دولت به خبرنگاران را اعلام کرد.
به دفتر مشق کاغذ دولتی نمی‌دهند
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه صحاف شهرستان تهران با بیان اینکه وزارت ارشاد برای تولید دفتر مشق کاغذ در اختیار واحدهای تولیدی قرار نمی‌دهد، گفت: فرآیند تولید دفتر مشق از چند ماه گذشته آغاز شده و پیش‌بینی‌ها بر آن است که بازار با کمبودی مواجه نخواهد بود اما قیمت تمام شده محصولات رشد قابل‌توجهی داشته است.
برگزاری دور جدید «جام قهرمانان بازی‌های ویدئویی ایران»
پایگاه خبری راد: مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای از برگزاری دوره جدید بزرگ‌ترین مسابقات بازی‌های ویدئویی ایران با تغییرات و بهبودهای گسترده خبر داد و گفت: با توجه به استقبال خوبی که طی سال‌های گذشته از این رویداد شد، بنا داریم دوره‌ی جدید این مسابقات را گسترده‌تر و در سطح کیفی بهتری برگزار کنیم.
مالیات در یک قدمی مسکن
در شرایطی که دولت موافقت خود را با طرح مالیات بر عایدی سرمایه اعلام کرده است، رییس کمیسیون اقتصادی مجلس گفته که کلیات این طرح در کمیسیون اقتصادی مجلس تصویب شده و برای بررسی جزئیات باید به صحن برود.
با وجود بحران کاغذ، تولید آن ثابت ماند!
پایگاه خبری راد: آمارهای منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان می‌دهد که تولد کاعذ در سال گذشته تنها ۰.۳ درصد نسبت به سال ۱۳۹۶ افزایش داشته است.
وزیر کشور: مشکلات را بیش از آنچه هست نشان ندهیم
پایگاه خبری راد: بیست و سومین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور، شامگاه دوشنبه ۲۳ اردیبهشت ماه در وزارت کشور برگزار شد.
بخشی از کاغذ وارداتی در گمرک‌ها دپو شده است/واردکنندگان کوتاه‌بیا نیستند!
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر صنایع نساجی، پوشاک و سلولزی وزارت صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه ارز مورد نیاز کاغذ و مواد اولیه تولید کاغذ باید در اولویت بانک مرکزی قرار گیرد، گفت: کاغذهای چاپ، تحریر و روزنامه‌ای که با نرخ ۴۲۰۰ تومانی تأمین ارز شده‌اند و در برخی از گمرکات موجودند باید با همان نرخ ارز ترخیص شوند.