19:12 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

GPS

پترول با مدبران صعود کرد
نماد برتر- «پترول» که مدت ها در توقیف به سر می برد امروز صورت های مالی سال 1400 خود را منتشر کرد و خبر از سودی تکرارنشدنی داد.
«فباهنر» و افزایش سرمایه 133 درصدی
نماد برتر- «فباهنر» اعلام کرده برنامه افزایش سرمایه 1500 میلیارد ریالی را به جریان انداخته است.
سه محصول شرکت دارویی ۲۷ تا ۶۳ درصد گران شد + فهرست
نماد برتر- سبحان دارو از در یافت مجوز افزایش قیمت ۲۷ تا ۶۳ درصدی سه قلم محصول تولیدی از سازمان غذا و دارو خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای یکشنبه شد.
معرفی دناپلاس توربوشارژر اتوماتیک در آستانه ورود به بازار
نماد برتر- گروه صنعتی ایران‌خودرو در معرفی محصول دناپلاس توربوروشارژر، آن را یک سر و گردن بالاتر از رقبا میداند که از قدرت ۱۵۰ اسب بخاری و گیربکس مدرن شش سرعته اتومات بهره می‌برد؛ این محصول به زودی وارد به بازار می‌شود.
خودروی مورد نظر را با سامانه دانش‌بنیان ردیابی کنید
نماد برتر- یکی از شرکت‌های فناور مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران ردیاب هوشمند خودرو را به بازار عرضه کرده است که قادر به ارائه اطلاعاتی چون میزان سرعت، مصرف سوخت و محدوده‌های عبور و مرور خودرو در موقعیت‌های تعیین شده است.
دستگیری ۲۷۶ زمین‌خوار در کشور
پایگاه خبری راد: فرمانده یگان حفاظت وزارت راه و شهرسازی گفت: در سطح کشور بیش از ۲۷۶ زمین‌خوار شناسایی و حکم جلب آنها صادر شده است.
حقوق شهدای محیط بان منابع طبیعی پرداخت می‌شود
پایگاه خبری راد: جانشین فرمانده حفاظت سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: پیگیر به تصویب رساندن لایحه‌ای که در مجلس طرح موضوع شده هستیم که بنابر آن شهیدان حادثه آتش سوزی مریوان و سایر کسانی که در راه حفاظت از محیط زیست دچار حادثه می‌شوند همانند پرسنل منابع طبیعی در نظر گرفته و حقوق خانواده‌هایشان محقق شود.
مسیریابی نابینایان در ایستگاه راه‌آهن با یک اپلیکیشن
پایگاه خبری راد: پژوهشگران دانشکده مهندسی عمران و محیط زیست دانشگاه صنعتی امیرکبیر به پیاده‌سازی نرم‌افزاری برای مسیریابی در ایستگاه‌های راه آهن دست یافتند که با اضافه کردن قابلیت صوتی در آن، نابینایان از این نرم‌افزار می‌توانند برای مسیریابی بهره‌مند شوند.
اطلاع از ارتفاع پرتابی "پیام" در ۳۰۰ ثانیه فعالیت GPS ایرانی
پایگاه خبری راد: مدیر پروژه ماهواره "پیام" دانشگاه امیرکبیر درباره این ماهواره گفت: در ۳۰۰ ثانیه (۵ دقیقه) GPS ماهواره داده‌هایی ارسال شد که متوجه شدیم ماهواره تا چه ارتفاعی پرتاب و در کجا متوقف شده است.
تلفن همراه معدنی از طلاست
پایگاه خبری راد: برای مهاجمانی که می‌خواهند هویت کاربران را سرقت کنند، تلفن‌های همراه همچون معدنی از طلا هستند.
18 مورد تغییر در تیگو 7 جدید
پایگاه خبری راد: نسخه جدید و به روز شده شاسی بلند چری با نام تیگو 7 رونمایی و معرفی شد.
افت 28 درصدی قیمت سهم زاگرس در کمتر از یک ماه
پایگاه خبری راد: علی رغم رشد چشمگیر قیمت سهام بسیاری از شرکت های پتروشیمی در نیمه نخست سال جاری که عمدتا به دلیل رشد معنی دار قیمت های جهانی نفت (اخبار تحریم های نفتی ایران) و محصولات پتروشیمی و همچنین صعود تاریخی قیمت دلار در کشور، بود در ماه گذشته شاهد افت های نگران کننده قیمت سهام این گروه بودیم.
از کنترل خشم تا اسلحه‌شناسی و تعقیب و گریز/آموزش‌های تئوری و عملی برای محیط‌بانان
پایگاه خبری راد: صد محیط‌بان از سراسر کشور برای شرکت در دوره آموزشی ۱۵ روزه‌ای که در مرکز آموزش‌های محیط‌بانی دانشکده‌محیط‌زیست در کرج برگزار می‌شود حاضر شده‌اند.
توسعه کشاورزی در کنار دریاچه ارومیه درسته؟
پایگاه خبری راد: مدیر باغبانی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: توسعه اراضی کشاورزی اعم از باغ و زمین های زراعی و تبدیل زمین‌های زراعی به باغی در شهرستان های زیر حوضه دریاچه ارومیه ممنوع است.
دستگاه GPS باند سارقان حرفه‌ای خودرو را لو داد
پایگاه خبری راد: معاون مبارزه با سرقت وسایل نقلیه پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری گروه سارقان حرفه ای با بهره گیری از سیستم GPS خودرو خبر داد.