14:40 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

50 هزار

عرضه 50 هزار کیلوات ساعت برق برای تحویل در اردیبهشت
نماد برتر - در جلسه معاملاتی امروز سه شنبه ۱۷ فروردین ماه در تابلوی برق بازار فیزیکی بورس انرژی ایران، ۵۰ هزار کیلووات ساعت برق توسط شرکت تولید نیروی برق دماوند نیروگاه شهدای پاکدشت-دماوند برای دوره تحویل ماهانه اردیبهشت ۱۴۰۰ عرضه خواهد شد.
انعقاد تفاهم‌نامه ایجاد کنسرسیوم صادرات به اوراسیا
نماد برتر - تفاهم‌نامه ایجاد کنسرسیوم صادرات به اوراسیا در مراسمی که در شهرک صنعتی قرچک انجام شد به امضا رسید که براساس آن برنامه‌ریزی برای صادرات به کشورهای اوراسیا در دستور کار تولیدکنندگان صنعتی قرار می‌گیرد و با توجه به آزادشدن تعرفه صادراتی به اوراسیا در 1401 این تفاهم‌نامه زمینه تحقق این هدفگذاری را فراهم خواهد کرد.
فتح کانال 50 هزار دلاری توسط بیت‌کوین؛ شاید وقتی دیگر!
نماد برتر- ارزش بیشتر ارزهای دیجیتالی بار دیگر در مسیر کاهشی باقی ماند.
اثر افزایش بی سابقه قیمت بیت کوین در ایجاد ۸ هزار حساب ۱۰ میلیون دلاری
نماد برتر- آمارها نشان می دهد با افزایش بی سابقه قیمت بیت کوین بیش از ۸ هزار حساب وجود دارد که دارای این رمز ارز با ارزش ۱۰ میلیون دلار هستند.
اثر احتمال کسری بودجه و افزایش انتظارات تورمی بر آینده بورس
نماد برتر- ۵ روز پس از اعمال دامنه نوسان نامتقارن، فشار فروش اکثر نمادها پا برجا بوده اما با توجه به احتمال کسری بودجه و افزایش انتظارات تورمی، مسیر کلی بازار سهام نباید نزولی باشد.
توضیح دولت درباره اصلاح لایحه بودجه و کاهش ۳۴ هزار میلیارد تومان کسری
نماد برتر- دولت درباره اصلاحات مربوط به لایحه بودجه سال آینده در سه محور توضیح داد و از کاهش ۳۴ هزار میلیارد تومان کسری تراز عملیاتی بودجه خبر داد .
پیشنهاد عجیب برای عرضه اولیه ۲۰ درصدی و نشانه سواد مالی اندک
نماد برتر- نماینده مجلس ، فرماندار و امام جمعه تکاب برای شرکت ۳۰۰ میلیارد تومانی و آماده عرضه اولیه ۲۰ درصدی پویا زرکان آق‌ دره ، پیشنهاد عجیبی دادند .
تزریق نقدینگی ۵۵۰ میلیاردی جدید و معرفی ۱۹ نماد در بیشترین ورود و خروج پول
نماد برتر- تحلیلگر بورس با اشاره به اثر اولیه اعمال دامنه نوسان نامتقارن بر رشد ۴۰ هزار واحدی شاخص از هدایت بیش از ۵۵۰ میلیارد تومان نقدینگی خرد جدید و معرفی نمادهای دارای بیشترین ورود و خروج پول خبر داد.
پیش بینی رکورد تولید ۲۸۰ هزار تن کاتد و رشد ۱۲ درصدی تولید مس
نماد برتر- سرپرست معاونت معدنی وزارت صنعت از افزایش ۱۲ درصدی تولید مس در مجتمع سرچشمه خبر داد و گفت: تا پایان سال جاری این شرکت به رکورد تولید ۲۸۰ هزار تن دست خواهد یافت.
همتی ادعای اثر افزایش نرخ سود بانکی و کاهش نرخ ارز بر رونق بورس را رد کرد
نماد برتر- رئیس بانک مرکزی با رد ادعای اثر منفی افزایش نرخ سود بانکی و کاهش نرخ ارز بر رونق بورس گفت: قیمت واقعی دلار کمتر از رقم کنونی است اما دقیقا نمی گویم چقدر است!
بورس در دام تصمیمات سیاسی
نماد برتر- بورس ایران پس از روی کار آمدن دولت یازدهم می‌رفت تا جایگاه واقعی خود که همانا تاثیرگذاری بیشتر در اقتصاد و تولید ایران بود را به دست آورد.
امیدواری "فولاد" به سهامداران با اعلام فروش بیش از ۵۰ هزار میلیارد تومانی
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه با اشاره به دستاوردهای ۹ ماهه گفت: فروش شرکت از مرز۵۰ هزار میلیارد تومان عبور کرد که در شرایط تحریم برای بازار سرمایه و سهامداران بسیار امیدوار کننده است.
"فوکا" دوباره به بورس بر می گردد / تبدیل زیان به سود و وعده افزایش ظرفیت
نماد برتر- معاون مالی و اقتصادی فولاد کاویان از برنامه بازگشت مجدد این شرکت به بورس بعد از چند سال و تغییر ۱۸۰درجه ایی درآمد با تبدیل زیان ۴۲ ریالی به سود ۴۲ تومانی خبر داد .
برنامه مادر شرکتهای پتروشیمی برای توسعه هوشمند و افزایش ظرفیت پروپیلن
نماد برتر- معاون وزیر نفت با اشاره به برنامه توسعه هوشمند صنعت پتروشیمی از تدوین ۳۰ طرح راهبردی در قالب گام چهارم توسعه و افزایش ظرفیت ۴.۵ میلیون تنی تولید پروپیلن تا سال ۱۴۰۴ خبر داد.
زمان افتتاح فاز دوم زیرمجموعه "پترول" و عدم تشخیص آثار مالی
نماد برتر- هلدینگ پتروشیمی سرمایه گذاری ایرانیان از زمان افتتاح فاز دوم پتروشیمی ایلام و عدم مشخص بودن آثار مالی بر وضعیت مالی خبر داد .