21:22 | جمعه 14 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

2008

16 خودروی ایرانی با چهار ستاره کیفی!
پایگاه خبری راد: بر اساس گزارش ارزشیابی خودرو، پرستاره های رده های کیفی در آذرماه سال جاری مشخص شد و 16 خودروی سواری 4 ستاره کیفی را دریافت کرد.
نوبت بعدی گرانی خودرو؛ سال 98!
پایگاه خبری راد: با گذشت چند روز از اعلام قیمت جدید محصولات پرتیراژ خودروسازان تاکنون بازار خودرو واکنشی نسبت به این قیمت ها نشان نداده و قیمت همچنان قیمت های دو هفته گذشته است.
آمار فروش خودروسازان  آمریکایی
پایگاه خبری راد: آمار فروش خودروسازان آمریکایی اعلام شد و ماسل کار ها نیز در این فهرست حضور دارند.
تغییر سیاست‌های مالیاتی چین
پایگاه خبری راد: رهبران چین به دنبال کاهش نرخ مالیاتی برای دستیابی به سطوح بالاتر رشد اقتصادی هستند.
دلیل حوادث جاده چالوس چیست؟
پایگاه خبری راد: با نرخ گذاری یدک کش ها توسط اتحادیه کامیون داران البرز، هر گونه ابهام و احتمال در خصوص ریختن گازوئیل توسط یدک کش ها و خودروهای متفرقه امدادی در جاده چالوس به صفر خواهد رسید.
خصوصی سازی اشتباه و اثرات آن!
پایگاه خبری راد: یک اقتصاددان معتقد است که در خصوصی‌سازی‌ها به اصل اهلیت (انتقال شرکت‌ها به صاحبان تخصص) توجهی نشد.
 ناکارآمدی طرح زوج و فرد در شهرهای مختلف جهان
پایگاه خبری راد: بانک جهانی در مطالعاتی که بنا به درخواست معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران انجام داد، اعلام کرد که اجرای طرح زوج و فرد در شهرهای مختلف جهان ناکارآمد بوده است.
نیاز 30 هزار میلیارد تومانی صنعت خودرو!
پایگاه خبری راد: به دلیل افزایش قیمت ارز و مواد اولیه و دیگر شرایطی که بر صنعت خودرو تحمیل شده است، چنانچه دولت تسهیلات ۳۰ هزار میلیارد تومانی در اختیار این بخش نگذارد، صنعت خودروسازی به سمت ورشکستگی کامل خواهد رفت.
افزایش مصرف متامفتامین در میان زنان باردار آمریکایی
پایگاه خبری راد: نتایج یک بررسی نشان می‌دهد: مصرف مخدرها و متامفتامین در میان زنان باردار آمریکایی افزایش یافته‌ است.
چرا قیمت خودرو، کاهش نمی یابد؟
پایگاه خبری راد: جوسازی ناشی از اعلام قیمت های جدید خودروها، فروشندگان و خریداران را در بازار بلاتکلیف کرده است.
استقبال از عرضه های اولیه
پایگاه خبری راد: برای فعالان بازار سرمایه، عرضه های اولیه بسیار مهم بوده و به همین دلیل با چشمان بسته نیز برای خرید این سهام صف می کشند.
خصوصی‌سازی‌ها به بدترین شکل ممکن انجام شده است!
پایگاه خبری راد: خصوصی‌سازی در بورس بدترین نوع خصوصی‌سازی است و به اعتقاد وحید شقاقی شهری کمتر از ۱۵ درصد از آن واقعی بوده است.
خصوصی سازی نیشکر هفت تپه به ضرر کارگان است!
پایگاه خبری راد: یک کارشناس مسایل اقتصادی به سازمان خصوصی‌سازی پیشنهاد کرد، شرکتهایی مثل هفت‌تپه به برابر اصل ۴۴ قانون اساسی به بخش تعاونی واگذار یا مدیریت آنها را به شیوه تعاونی‌ تعیین کند .
راهکارهایی برای رفع مشکلات بازار خودرو
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت برای ساماندهی بازار خودرو و باز گرداندن آرامش به این بازار به تصمیم وزیر سابق برای تشکیل اتاق فکر خودرویی عمل کند و همچنین ارتقاء کیفیت و منطقی شدن قیمت خودرو از طریق حذف هزینه‌های سرباری تولید امکان‌پذیر است، اما نیازمند تدبیر و فکر است.
تکمیل ماهواره "ظفر" تا سال آینده/تلاش برای کسب بازارهای فضایی
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان فضایی ایران با اشاره به طراحی و ساخت ماهواره ظفر در دانشگاه علم و صنعت، گفت: دقت این ماهواره 22.5 درجه است که تا سال آینده تکمیل می‌شود و ما امیدواریم بتوانیم این ماهواره را به موقع در مدار قرار دهیم.