23:19 | جمعه 15 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

20 درصدی

بهترین استراتژی در شرایط فعلی بورس برای سهامداران
نماد برتر- در شرایطی معاملات آخرین روز کاری این هفته بازار سهام هم با ریزش ۳۰ هزار و ۸۴۱ واحدی به پایان رسید که بهترین گزینه، دوری از اتخاذ استراتژی های هیجانی و پرهیز از خرید و فروش‌های احساسی است.
نظر مدیرکل آژانس انرژی اتمی درباره مصوبه برجامی مجلس ایران
نماد برتر- مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با اشاره به اینکه ایران خیلی سریع به سمت غنی سازی ۲۰ درصدی پیش می رود، گفت: مصوبه مجلس درباره برجام را باید جدی گرفت.
نگرانی اتحادیه اروپا از غنی‌سازی ۲۰ درصدی ایران
نماد برتر- وزرای خارجه آلمان، انگلیس و فرانسه با ابراز نگرانی از غنی‌سازی ۲۰ درصدی ایران،این اقدام را موجب تضعیف بیشتر برجام خواندند و خواستار توقف آن شدند.
مجوز افزایش سرمایه ۳۶۲، ۳۰ و ۲۰ درصدی سه شرکت صادر شد
نماد برتر- سه شرکت با دریافت مجوز افزایش سرمایه ۳۶۲، ۳۰ و ۲۰ درصدی از سه محل تجدید ارزیابی، سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده ، آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.
اثر توقف عرضه سهام عدالت بر بورس و زیان خریداران صندوق پالایشی
نماد برتر- کارشناس بازارسرمایه با اشاره به ریسک های بورس از زیان بیش از۲۰ درصدی خریداران صندوق پالایشی و اثر توقف ۴۰ روزه عرضه سهام مستقیم عدالت بر فروش سنگین در نمادهای شاخص ساز خبر داد.
صادرات ۲۵ میلیارد دلاری ۸۵ میلیون تن کالا در ۹ ماه سال جاری
نماد برتر- رئیس کل گمرک از صادرات ۸۵.۲ میلیون تنی به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در ۹ ماهه سال جاری خبر داد که نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش ۲۰ درصدی داشته است.
رونق سهام کوچک و متوسط منجر به توقف ۲۷ نماد شد
نماد برتر- رونق نسبی سهام مخصوصا" شرکت های کوچک و متوسط با رشد قیمت بیش از ۵۰ و ۲۰ درصدی ، منجر به توقف چند روزه و یک ساعته ۲۷ نماد شد.
خروج موقت دو بانک و ۵ شرکت دیگر از تابلو معاملات برای یک ساعت و دو روز
نماد برتر- امروز نماد ۷ شرکت بورسی و فرابورسی از جمله دو بانک پارسیان و ایران زمین برای یک ساعت و دو روز کاری بسته شد.
۱۱ شرکت بورسی و فرابورسی به سه دلیل موقتا" از تابلو معاملات رفتند
نماد برتر- نماد ۱۱ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل رشد بیش از ۵۰ درصدی قیمت سهام ، اعلام رویدادی مهم و ظن دستکاری برای یکی دو روز و یک ساعت بسته شد .
"فولاد" بزرگترین شرکت بورس می شود / روند تولید و دستاوردها
نماد برتر- مدیرعامل فولاد مبارکه ضمن ارائه گزارشی از روند تولید و دستاوردها گفت: "فولاد" با عملیاتی شدن افزایش سرمایه به بزرگ‌ترین شرکت بورس از لحاظ سرمایه اسمی تبدیل خواهد شد.
یک بانک و ۴ شرکت متوقف شدند/ یک تعلیق و دو نماد در نوبت بازگشت به تابلو
نماد برتر- با توقف موقت داد و ستد ۵ نماد، یک سهم فرابورسی با تعلیق و دو شرکت دیگر هم بعد از وقفه یک ساعته به دلیل رشد بیش از ۲۰ درصدی قیمت در نوبت بازگشت قرار گرفتند.
بازگشت ۱۷ شرکت به تابلو در روز عبور شاخص از خط مقاومت ۱.۵ میلیونی
نماد برتر- در روز عبور شاخص از خط مقاومت ۱.۵ میلیون واحدی ، نماد ۱۰ شرکت بورسی فرابورسی آماده بازگشایی و ۷ شرکت دیگر هم در نوبت بازگشت قرار گرفتند.
"ولنوین" ۳۰۰ میلیاردی آماده عرضه اولیه شد / مشخصات کلی + نکته جالب
نماد برتر- شرکت لیزینگ اقتصاد نوین با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم بورس تهران درج و آماده عرضه اولیه ۲۰ درصدی سهام شد.
توقف نماد تاپیکو و ۸ شرکت / تعلیق شرکت فرابورسی و محدودیت حجمی" چخرز"
نماد برتر- نماد هلدینگ تاپیکو به همراه ۸ شرکت دیگر برای یک ساعت و دو روز بسته و سهام شرکت تازه وارد چوب خزر کاسپین هم مشمول محدودیت حجمی در هر سفارش شد.
ضرر ناشی از اشکال برخی کارگزاری ها در عدم اعمال تغییرات روزانه دامنه نوسان
نماد برتر- سهامدار حقیقی با اشاره به عدم اعمال تغییرات روزانه دامنه نوسان برخی نمادها در سامانه چند کارگزاری ، گفت: اصلاح سیستم ها باید روزانه انجام تا از ضررهای شدید سهامداران جلوگیری شود.