09:51 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

20 درصد

مشخصات کلی شرکت ۱۵۰ میلیاردی آماده عرضه ۲۰ درصدی سهام در بورس
نماد برتر- شرکت آریان کیمیاتک با سرمایه ۱۵۰ میلیارد تومانی در بازار دوم معاملات بورس تهران درج شد و در صف عرضه اولیه ۲۰ درصدی سهام ایستاد.
احتمال افزایش قیمت خودرو تا هفته آینده / بهای چند محصول پرفروش داخلی
نماد برتر- نایب رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودرو با اشاره به وضعیت بازار خودرو،آخرین قیمت چندمحصول پرفروش را اعلام کرد و از احتمال افزایش قیمت خودرو تا هفته آینده خبر داد.
شرکت تازه وارد بورسی برنامه افزایش سرمایه ۲۰ درصدی داد
نماد برتر- شرکت تازه وارد حاضر در بورس تولید نیروی برق آبادان ، برنامه افزایش سرمایه ۲۰ درصدی از مطالبات حال شده و آورده نقدی سهامداران داد .
نرخ فروش محصولات زیرمجموعه تراکتورسازی ۲۰ درصد گران شد / زمان اجرا
نماد برتر- زیرمجموعه شرکت تراکتورسازی از دریافت مجوز افزایش نرخ ۲۰ درصدی فروش محصولات به مشتری عمده و زمان اجرا خبر داد .
توسعه فروشگاه های "افق" از تقویت ناوگان تا فروش اینترنتی / فاصله رقبا
نماد برتر- معاون برنامه ریزی فروشگاه های زنجیره ای افق کوروش ضمن ارائه توضیح درباره فرآیند تامین و ارسال کالا و ارائه خدمات به مشتریان از گسترش ناوگان حمل و نقل این مجموعه خبر داد.
۸ شرکت بورسی و فرابورسی موقتا" از تابلو معاملات رفتند + تعلیق ۱۳ روزه سه نماد
نماد برتر- نماد ۸ شرکت بورسی و فرابورسی به دلیل اعلام رویدادی مهم یا نوسان بیش از ۲۰ درصدی ، برای یکی دو و یک ساعت و سه شرکت حاضر در بازار پایه و بورس هم تا ۱۹ بهمن تعلیق بسته شد .
برنامه افزایش سرمایه ۴۲ تا ۸۰۰ درصدی چهار شرکت بورسی و فرابورسی
نماد برتر- چهار شرکت بورسی و فرابورسی از برنامه افزایش سرمایه ۴۲، ۸۰۰، ۲۳۴ و ۲۲۰ درصدی از محل تجدید ارزیابی، مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته خبر دادند.
صورت های مالی ۹ ماهه بانک صادرات با تحقق ۲۷۱ ریال سود و رشد ۵۳۲۰ درصدی
نماد برتر- بانک صادرات با انتشار صورت های مالی حسابرسی نشده ۹ ماهه سال جاری، ۲۷۱ ریال سود برای هر سهم که نسبت به دوره مشابه سال قبل با رشد ۵۳۲۰ درصدی روبرو شده است.
پاسخ سازمان انرژی اتمی به درخواست اروپا برای توقف غنی سازی اورانیوم
نماد برتر- سازمان انرژی اتمی در پاسخ به درخواست تروئیکای اروپایی مبنی بر توقف غنی سازی ۲۰ درصدی اورانیوم بیانیه ای صادر کرد.
شیرین کامی‌«غمینو» بیشتر شد
نماد برتر- «غمینو» در طی 9 ماه اخیر توانسته بیش از کل سال قبل درآمدزایی و سودسازی داشته باشد و با تکمیل طرح توسعه، سال‌های آتی نیز این روند ادامه خواهد داشت.
بهترین استراتژی در شرایط فعلی بورس برای سهامداران
نماد برتر- در شرایطی معاملات آخرین روز کاری این هفته بازار سهام هم با ریزش ۳۰ هزار و ۸۴۱ واحدی به پایان رسید که بهترین گزینه، دوری از اتخاذ استراتژی های هیجانی و پرهیز از خرید و فروش‌های احساسی است.
نظر مدیرکل آژانس انرژی اتمی درباره مصوبه برجامی مجلس ایران
نماد برتر- مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی با اشاره به اینکه ایران خیلی سریع به سمت غنی سازی ۲۰ درصدی پیش می رود، گفت: مصوبه مجلس درباره برجام را باید جدی گرفت.
آنچه در انتظار سهامداران «چافست» است
نماد برتر- شرکت افست در سال مالی 1399 نتوانست رشد چشمگیری در امر سودسازی داشته باشد و مغلوب تورم شد.
آزاد شدن واردات خودرو در مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه مجلس
نماد برتر- طبق آخرین مصوبه کمیسیون تلفیق بودجه ۱۴۰۰، واردات خودرو از مناطق آزاد تجاری مجاز اعلام شد.
نگرانی اتحادیه اروپا از غنی‌سازی ۲۰ درصدی ایران
نماد برتر- وزرای خارجه آلمان، انگلیس و فرانسه با ابراز نگرانی از غنی‌سازی ۲۰ درصدی ایران،این اقدام را موجب تضعیف بیشتر برجام خواندند و خواستار توقف آن شدند.