09:51 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

یفکس

بورس تغییر رویه داد
پایگاه خبری راد: علیرغم رشد فزاینده قیمت‌ها در بورس اوراق بهادار تهران، امروز بسیاری از سهم‌ها با کاهش قیمت روبرو شد و نماگر اصلی تراز ۲۰۰ هزار واحدی را ترک کرد.
سبزپوشی یک‌دست در بورس و شگفتی سهامداران
پایگاه خبری راد: امروز در حالی نماگر اصلی بورس تهران شاهد رکورد شکنی پی در پی بود که حجم و ارزش معاملات فعالان بازار را شگفت زده کرد. در بازار سراسر سبز امروز بسیاری از سهم ها با صف خرید مواجه شدند و تقاضا بر عرضه پیشی گرفت.
بورس تهران به اوج تاریخ رسید
پایگاه خبری راد: پس از روزها رشد مداومِ قیمت سهام در بورس تهران که یکی از عوامل مهمش قیمت ارز است، امروز نماگر اصلی بازار سرمایه کانال تاریخی ۱۹۵ هزار واحدی را پشت سر گذاشت و وارد کانال ۱۹۶ هزار واحدی شد؛ به این ترتیب ۲۵ فروردین ۱۳۹۸ به عنوان روز تاریخی بازار سرمایه ایران به ثبت رسید.
بورس در آستانه فتح قله تاریخی
پایگاه خبری راد: در حالی امروز نماگر اصلی بازار به قله تاریخی خود نزدیک شد که نگرانی‌ها از افزایش ریسک‌های سیستماتیک ناشی از مسایل کلان اقتصادی وجود دارد. امروز بسیاری از سهم‌های شاخص‌ساز با رشد قیمت مواجه شدند و در برخی از آن‌ها شاهد صف‌های خرید بودیم.
فرمان بورس در دست صادراتچی‌ها
پایگاه خبری راد: ارزش معاملات بورس و فرابورس ایران امروز از رقم ۱۳۰۰ میلیارد تومان گذشت و فعالان بازار سرمایه همچنان شاهد رشد قیمت‌ها مخصوصا در گروه‌های صادرات محور هستند.
بورس در مدار رشد همراه با ریسک های سیستماتیک
پایگاه خبری راد: ارزش معاملات بورس و فرابورس ایران امروز به حدود 1400 میلیارد تومان رسید که نسبت به روزهای ابتدایی سال عدد بالایی است. نمادهای شاخص ساز در گروه خودرو، فلزات اساسی در کنار برخی از نمادهای بانکی و نفتی بازار را در دست گرفتند. نماگر اصلی بازار در پی این تحرکات کانال 188 هزار واحدی را شکست.
شاخص بورس کاهش یافت
پایگاه خبری راد: بورس تهران امروز نیز معاملاتی با حجم نسبتا پایین را تجربه کرد اما ارزش معاملات نسبت به روزهای ابتدایی سال روند افزایشی را شاهد بود، در عین حال شاخص بورس برای اولین بار در سال جدید با کاهش رو به رو شد.
بورس بازهم کانال‌شکنی کرد
پایگاه خبری راد: یک روز مانده به پایان روز کاری سال ۱۳۹۷ فعالان بازار سهام شاهد رشد قیمت اغلب گروه‌ها هستند؛ به طوری که امروز نماگر اصلی بازار سرمایه سه بار کانال‌شکنی کرد و از نیمه کانال ۱۷۵ هزار واحدی بالاتر رفت.
شاخص بورس ۱۳۹۸ واحد رشد کرد!
پایگاه خبری راد: در حالی در روزهای پایانی سال ۱۳۹۷ به سر می‌بریم که فعالان بازار شاهد افزایش قیمت‌ها در بازار سهام هستند. در این روزها حجم قابل توجهی از ارزش معاملات مربوط به اوراق با درآمد ثابت است و امروز نماگر اصلی بورس ۱۳۹۸ واحد رشد کرد.
شاخص بورس ۱۳۹۸ واحد رشد کرد!
پایگاه خبری راد: در حالی در روزهای پایانی سال ۱۳۹۷ به سر می‌بریم که فعالان بازار شاهد افزایش قیمت‌ها در بازار سهام هستند. در این روزها حجم قابل توجهی از ارزش معاملات مربوط به اوراق با درآمد ثابت است و امروز نماگر اصلی بورس ۱۳۹۸ واحد رشد کرد.
بورس به رهبری نفتی‌ها رشد کرد
پایگاه خبری راد: امروز فعالان بازار سهام شاهد رشد قیمت سهم‌ها در گروه‌های مختلف از جمله نفتی‌ها بود. نماگر اصلی بازار بیش از ۲۰۰۰ واحد رشد کرد و در برخی از سهم‌ها شاهد صف‌های خرید بودیم.
بورس کم‌رمق ماند
پایگاه خبری راد: امروز نیز در بسیاری از سهم‌های بزرگ، عرضه‌ها از تقاضا پیشی گرفت. در نهایت با وجود افزایش ۱۰۸ واحدی نماگر اصلی بازار شاخص کل هم وزن ۱۷ واحد افت کرد.
کاهش نقدینگی پایان سال از عوامل موثر در معاملات بورس
پایگاه خبری راد: برخلاف افت ۱۶۰۰ واحدی شاخص کل در روز گذشته امروز شاهد رشد ۲۳۳ واحدی این شاخص بودیم. کاهش مقدار نقدینگی در بازار سرمایه از عواملی است که این روزها مقدار عرضه نسبت به تقاضا را بیشتر کرده است.
شاخص بورس ریزش کرد
پایگاه خبری راد: امروز بازار سهام شاهد کاهش قیمت‌ها در بسیاری از گروه‌های شاخص‌ساز شد؛ به طوری که فشار عرضه در نهایت بیش از ۱۵۰۰ واحد نماگر اصلی بازار را کاهش داد. فلزات اساسی، بانکی‌ها و معدنی‌ها بر شاخص کل تاثیر بسزایی داشتند.
ارزش سهام بزرگان بورسی کم شد
پایگاه خبری راد: امروز بازیگران بازار سرمایه در سهم‌های بزرگ عمدتا شاهد کاهش قیمت و در سهم‌های کوچک اکثرا شاهد افزایش قیمت بودند ارزش معاملات نیز نسبت به ابتدای هفته گذشته با رشد همراه بود.