11:03 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

یزدانی

استفاده از توانمندی‌های جهاد دانشگاهی در تولید انواع عصاره و اسانس
پایگاه خبری راد: "دفتر طرح ملی گیاهان دارویی" وزارت جهاد کشاورزی و سازمان تجاری‌سازی فناوری و اشتغال دانش‌آموختگان "ستفا" به منظور توسعه همکاری‌های خود به عقد قرارداد همکاری پرداختند.
حضور ۱۳۵۰ نیروی خدماتی شهرداری تهران در مراسم اربعین
پایگاه خبری راد: معاون خدمات شهری شهرداری تهران از حضور ۱۳۵۰ نیروی خدماتی شهرداری تهران در مراسم اربعین خبر داد.
ماندن هواپیمایی قطر در ایران
پایگاه خبری راد:برخلاف توقف فعالیت شرکت‌های هواپیمایی انگلیس، فرانسه، هلند و امارات در ایران به دنبال خروج یک‌جانبه آمریکا از برجام و تشدید نوسانات ارزی که سفرهای هوایی را در مسیرهای خارجی تحت تاثیر قرار داد، مدیرعامل شرکت هواپیمایی قطر اعلام کرد روابطش را با ایران قطع نخواهد کرد.
توصیه‌های طلایی برای خرید طلا و سکه
پایگاه خبری راد: نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر ضمن ممنوع اعلام کردن هرگونه معاملات طلا، جواهر و سکه در فضای مجازی، توصیه کرد که مردم طلای آب شده، طلای دست دوم و قسطی نخرند. همچنین سکه را فقط از واحدهایی که "جواز سکه‌فروشی و هلوگرام اتحادیه" دارند، بخرند.
عرضه دام به قیمت ۲۴ هزار و ۸۰۰ تومان در عید قربان
پایگاه خبری راد: معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اعلام تخصیص ۲۷ مرکز موقت عرضه دام در روز عرفه و عید قربان گفت: قیمت مصوب عرضه دام ۲۴ هزار و۸۰۰ تومان تعیین شده است.
جعفری جوزانی: وطن و زادگاه را باید ساخت و آباد کرد
پایگاه خبری راد: جعفری جوزانی گفت: خانه، وطن و زادگاه را باید ساخت، آباد کرد و اگر امروز این زادگاه خراب است، مقصر ما هستیم.
ارائه تسهیلات به طرح‌های فضایی از محل وجوه اداره شده وزارت ارتباطات/جزئیات ثبت‌نام دریافت وام
پایگاه خبری راد: طی توافقی بین وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان فضایی ایران مقرر شد منابع وام وجوه اداره شده وزارت ارتباطات در اختیار متقاضیان حوزه فضایی نیز قرار گیرد.
برپایی رویدادهای استارتاپی برای توسعه کسب‌وکارهای فضاپایه در کشور
پایگاه خبری راد: دستیار رییس سازمان فضایی ایران از اقدام این سازمان برای برگزاری رویدادهای استارتاپی به منظور شناسایی و توانمندسازی کسب‌وکارهای فضاپایه در کشور خبر داد.
معادن کشور طی 4 سال به شبکه ریلی وصل می‌شود
پایگاه خبری راد: معاون فنی و زیربنایی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران گفت: ۴۰۰ کیلومتر خطوط ریلی فرعی و آنتنی برای اتصال معادن، مراکز صنعتی و مراکز بار در سطح کشور به شبکه سراسری راه‌آهن ایران در دست ساخت است که در چهار سال آینده تکمیل می‌شود.
سرایت سونامی افزایش قیمت مسکن به شهرهای کوچک
پایگاه خبری راد: کارشناس حوزه مسکن معتقد است: سونامی افزایش قیمت مسکن پس از اثرگذاری بر شهرهای بزرگ به شهرهای کوچک نیز خواهد رسید.
ورود سازمان آب‌منطقه‌ای برای رفع بوی نامطبوع مسیر فرودگاه امام
پایگاه خبری راد: در راستای رفع بوی نامطبوع متصاعدشده در نزدیکی فرودگاه امام خمینی(ره) که ناشی از فعالیت تعدادی از دامداری‌ها و کشتارگاه‌ها است، مقرر شد که سازمان آب‌منطقه‌ای اقدامات موثری را انجام دهد.
معرفی برگزیدگان دومین دوره جشنواره فیلم و عکس راه‌آهن
پایگاه خبری راد: دومین دورۀ جشنواره فیلم و عکس راه آهن دوشنبه، ۱۴ اسفند با معرفی نفرات برگزیده این جشنواره در تالار غدیر ساختمان مرکزی راه آهن برگزار شد.
ماموریت پژوهش در حوزه گیاه "شیرین بیان" به جهاد دانشگاهی واگذار شد
پایگاه خبری راد: مشاور وزیر جهاد کشاورزی در اولین نشست تخصصی شورای راهبری کشاورزی هوشمند، موافقت خود را با واگذاری ماموریت انجام همه پژوهش‎های ملی و کاربردی در بخش تامین گیاه "شیرین بیان" به جهاد دانشگاهی اعلام کرد.
برای حمایت از ریل ملی چه باید می‌کردیم که نکردیم؟!
پایگاه خبری راد: معاون فنی و زیربنایی راه‌آهن معتقد است که این شرکت هرچه در توانش بوده برای نهایی شدن قرارداد ساخت ریل ملی از سوی شرکت ذوب آهن اصفهان اجرایی کرده و اکنون منتظر است نخستین محصول این قرارداد تحویل شود.
شهرک‌های صنعتی فقط زمستان را فرصت دارند!
پایگاه خبری راد: با گذشت ۹ ماه از آغاز سال ۱۳۹۶ سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی فقط حدود ۵۰ درصد از وعده ایجاد ۱۳۰ هزار شغل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی محقق کرده و این سازمان تنها ۹۰ روز فرصت دارد تا نزدیک به ۶۴ هزار شغل دیگر تا پایان سال جاری ایجاد کند.