03:49 | دوشنبه 9 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

یاهو

توضیحات سایپا درباره شایعات مربوط به اولین شاسی بلند ایرانی: چینی نیست
نماد برتر-سایپا در واکنش به اظهار نظرهای اخیر و شایعاتی درباره آغاز پروژه تولید نخستین خودرو شاسی بلند آفرودی ، توضیحاتی ارائه کرد.
۸ راهکار برای دور زدن روند نزولی در بازار سهام
نماد برتر- اصولا ماه می(اردیبهشت-خرداد) برای بازارهای جهانی با یک مثال همراه است: در ماه می بفروش و فرار کن! اما در برخی سال ها مثل سال ۲۰۱۴ میلادی این مثال مصداق نداشت.
شرط نتانیاهو برای مذاکره با فلسطینی‌ها
نماد برتر- نخست وزیر رژیم صهیونیستی یکشنبه در کنفرانس مطبوعاتی با هیات آمریکایی در قدس اشغالی آمادگی مشروط خود برای مذاکره با فلسطینی‌ها را اعلام کرد.
"جایگاه یابی موثر " حلقه مفقود برندسازی کالای ایرانی
نماد برتر- عضوانجمن علمی استاندارد ایران کم توجهی برندهای ایرانی به "جایگاه یابی موثر برندها" و عدم بهره مندی از استانداردهای این حوزه را عامل سلب شدن توان رقابتی از آنها دانست و گفت: این مسئله به ظهور و گسترش برندهای غیر ایرانی در کشور کمک می کند، به گونه ای که هر روزه شاهد رشد و نمو برندهای خارجی و تمایل مصرف کنندگان به استفاده از آنها هستیم.
دستگاه‌های نظارتی وارد بازار خودرو شوند
نماد برتر- درخواست رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو از دستگاه‌های نظارتی این است که وارد بازار خودرو شده و تصمیم قاطع بگیرند تا مشکلات این حوزه کاسته شود.
بازگشایی کارخانه‌های مرسدس بنز در بحبوحه کرونا!
نماد برتر- دایملر، شرکت مادر مرسدس بنز آلمان به تازگی اعلام کرده که قصد دارد از تاریخ ۲۰ آوریل سال جاری میلادی خط تولید و فعالیت برخی از کارخانه های خود در آلمان را از سر بگیرد.
یمن همه پروازهای ورودی و خروجی را لغو کرد
نماد برتر- یمن نیز اعلام کرده که تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا تمامی پروازهای به مبدأ و مقصد این کشور به مدت دو هفته لغو شده و به حالت تعلیق درخواهند آمد.
ثروتمندترین کشورهای جهان
پایگاه خبری راد: لوکزامبورگی‌ها بالاترین درآمد سرانه را در بین کشورهای مختلف دارند.
بزرگترین سرقت‌های اطلاعاتی جهان در دو دهه اخیر
پایگاه خبری راد: باتوجه به افزایش تعداد حملات سایبری و بدافزاری در جهان، این گزارش به مرور و معرفی بزرگترین و رسانه‌ای ترین سرقت های اطلاعاتی در طول دو دهه اخیر می‌پردازد.
نون به نرخ روز، مالیات هم به روز!
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران تاکید کرد: اگر سیگنال‌های منفی به بازار وارد نشود، روند قیمت‌ها در بازار خودرو همچنان نزولی خواهد بود.
دلیلی برای قطع همکاری با هواوی نمی‌بینیم!
پایگاه خبری راد: مجارستان به تازگی اعلام کرده است که دلیل قاطع و مستندات کافی برای قطع همکاری با هواوی برای توسعه زیرساخت‌های لازم برای شبکه نسل پنجم اینترنت 5G در این کشور نداریم، بنابراین به نظر می‌رسد که مجوز فعالیت این شرکت چینی را صادر خواهیم کرد.
پرکاربردترین سرویس‌های پست‌الکترونیک در جهان کدامند؟
پایگاه خبری راد: آمارها از پرکاربردترین و محبوب‌ترین سرویس‌های پست الکترونیک جهان در نخستین ماه از سال جاری میلادی خبر می‌دهد که در صدر آنها نام سرویس اپل آیفون، جیمیل و یاهو به چشم می‌خورد.
پرکاربردترین سرویس‌های پست‌الکترونیک در جهان کدامند؟
پایگاه خبری راد: آمارها از پرکاربردترین و محبوب‌ترین سرویس‌های پست الکترونیک جهان در نخستین ماه از سال جاری میلادی خبر می‌دهد که در صدر آنها نام سرویس اپل آیفون، جیمیل و یاهو به چشم می‌خورد.
منتظر خرید تضمینی ملخ نمی‌مانیم
پایگاه خبری راد: سخنگوی سازمان حفظ نباتات اعلام کرد که پیشنهاد خرید تضمینی ملخ صحرایی از سوی فرمانداری بندرعباس و استانداری هرمزگان مطرح شده اما ما به مبارزه خود با ملخ‌ها به عنوان یک وظیفه ملی ادامه می‌دهیم و منتظر اجرایی شدن یا نشدن این پیشنهاد نمی‌مانیم.
حسینی کیا: تعویق یک ماهه کنکور اقل همکاری دولت با سیل زدگان است
پایگاه خبری راد: نماینده مردم سنقر در مجلس با اشاره به سیل اخیر گفت: امروز اقل همکاری دولت با فرزندان سیل زده تعویق یک ماهه کنکور است. دیروز در این راستا نامه‌ای به رئیس جمهور نوشته شد.