07:45 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

یاسوج

اسامی ۱۱ محور جاده‌ای مسدود/ اخرین وضعیت جاده‌های شمال
پایگاه خبری راد: مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن اعلام اسامی ۱۱ محور جاده‌ای مسدود، آخرین وضعیت ترافیکی محور هراز، چالوس، فیرزوکوه و آزادراه راشت و قزوین را تشریح کرد.
اسامی ۱۴ محور جاده‌ای مسدود/ جدیدترین وضعیت جوی و ترافیکی در ایران
پایگاه خبری راد: مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت جوی و ترافیکی در سراسر ایران را تشریح و اسامی ۱۴ محور جاده‌ای مسدود را اعلام کرد.
اختصاص بیش از یک میلیارد تومان برای بازگشایی موقت جاده یاسوج - شیراز
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور گفت: یک میلیارد تومان برای بازگشایی موقت جاده یاسوج- شیراز که طی روزهای گذشته به دلیل ریزش کوه و تخریب بخشی از جاده مسدود شده است، ابلاغ شد.
اسامی ۷ محور جاده‌ای مسدود / وضعیت بار ترافیکی محورهای اصلی در سراسر ایران
پایگاه خبری راد: مدیر مرکز مدیریت راه‌های کشور ضمن تشریح آخرین وضعیت ترافیکی محورهای مهم و اصلی، اسامی ۷ محور جاده‌ای مسدود را اعلام کرد.
از ردپای سانچی‌ و سقوطِ یاسوج تا افزایش قیمت‌ بلیت‌های مسافری
پایگاه خبری راد: در سال ۱۳۹۷ شاهد رشد قیمت بلیت قطار، اتوبوس و هواپیما بودیم و علت سانحه سانچی و علت‌های احتمالی سقوط هواپیمای آسمان مشخص شد، هرچند در خصوص علت نهایی پرواز تهران-یاسوج کماکان ابهام وجود دارد!
عدم انتشار گزارش کمیسیون عمران در خصوص سقوط هواپیما یاسوج
پایگاه خبری راد: نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: هنوز که هنوز است گزارش کمیسیون عمران در خصوص حادثه هواپیمایی آسمان در اختیار نمایندگان قرار نگرفته است.
آنچه وزیر راه درباره پرونده سقوط هواپیمای تهران - یاسوج به اعضای کمیسیون اصل ۹۰ گفت
پایگاه خبری راد: سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست این کمیسیون با وزیر راه برای بررسی گزارش پرونده سقوط هواپیمای تهران یاسوج گفت که کمیسیون اصل ۹۰ پس از برگزاری جلسه‌ای با قاضی پرونده مربوطه گزارش خود را جمع بندی و تقدیم صحن علنی مجلس خواهد کرد.
دستگاه‌هایی که تن به شفافیت نمی‌دهند!
پایگاه خبری راد: همیشه وقتی صحبت از شفافیت به میان می‌آید، فورا شرایط کشورمان را با کشورهایی مقایسه می‌کنیم که در آنها از هر سازمانی هر اطلاعاتی که بخواهیم به ما می‌دهد و بعد می‌گوییم دلیل پیشرفت آن کشورها همین است.
 پروازهای تهران-یاسوج با دستور وزیر راه و شهرسازی از سرگرفته می شود
پایگاه خبری راد: مدیر فرودگاه یاسوج از برقراری مجدد پروازهای هفتگی این فرودگاه با دستور وزیر راه و شهرسازی از ۲۱ دی ماه خبر داد.
از 14 بیمارستان کشور در سال جاری بهره برداری می شود
پایگاه خبری راد: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: از ابتدای امسال تاکنون هشت بیمارستان در سطح کشور به بهره برداری رسیده است.
وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور در 17 آذر ماه
پایگاه خبری راد: رئیس مرکز کنترل ترافیک و راهور ناجا با اشاره به مه گرفتگی در محورهای مواصلاتی پنج استان، وضعیت ترافیکی ورودی شهر تهران را نیمه سنگین اعلام کرد.
کلاهبرداری که کارش خواستگاری بود
پایگاه خبری راد: رئیس پلیس آگاهی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: مردی کلاهبردار که به عنوان خواستگار از چندین زن در شهر یاسوج آنان را اغفال کرده بود، دستگیر و روانه زندان شد.
پایبند نبودن مدیران نفتی نسبت به قوانین و کنوانسیونهای موجود !
پایگاه خبری راد: علی ساری مطرح کرد: رئیس شرکت ملی نفت ایران گفته است مالیات بر ارزش افزوده در دفتر رئیس جمهور بررسی شده و از نظر حقوقی قابل پذیرش نیست.
مشاهده مه گرفتگی در ۷ استان
پایگاه خبری راد: سرهنگ نادر رحمانی گفت: مه گرفتگی در هفت استان مشاهده می شود.
نورپردازی به تاریکخانه اسرار!
پایگاه خبری راد: لیست مدیران چندشغله شرکت‌های زیرمجموعه وزارت کار درحالی چندی پیش براساس وعده شریعتمداری، وزیر جدید این حوزه منتشر شد که بررسی جزییات این لیست‌ها، همچون نورپردازی بر تاریکخانه اسرار اطلاعات تاسف باری از وضعیت حاکم بر این شرکت‌ها را ارائه می‌کند.