20:01 | سه شنبه 17 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

گربه

48 قلاده تنها بازمانده یوزهای آسیایی دنیا/استفاده از لقاح مصنوعی برای تکثیر یوزپلنگ آسیایی
پایگاه خبری راد: در روز ملی حفاظت از یوزپلنگ آسیایی مدیرکل حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به اینکه بر اساس پایش‌های 16 سال گذشته تنها 48 یوزپلنگ آسیایی شناسایی شده است، از تمرکز سازمان بر تکثیر و پرورش یوز در اسارت با استفاده از روش‌های مصنوعی خبر داد.
گذشته تا حال مرگ ببرهای باغ‌وحش وکیل‌آباد
پایگاه خبری راد: پرونده مرگ 8 قلاده ببر در مرحله‌ای تازه‌ افتاده و در آخرین اتفاق، دادستانی مرکز خراسان رضوی نمایندگانی از دامپزشکی و حفاظت محیط‌ زیست استان را احضار کرد.
تشدید اختلاف تجاری آمریکا با چین با تهدید تعرفه‌های جدید
پایگاه خبری راد: دولت ترامپ در تازه‌ترین دور جنگ تعرفه‌ای با چین، تهدید کرد ۱۰ درصد تعرفه روی واردات چینی به ارزش ۲۰۰ میلیارد دلار وضع خواهد کرد.
اصلاح قانون حداکثر توان تولید با  اولویت در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی در مصوبه‌ای مقرر کردند طرح اصلاح قانون حداکثر توان تولید با اولویت در دستور کار مجلس قرار گیرد.
حقایقی جالب درباره کشور سوییس
پایگاه خبری راد: کشور زیبای سوییس به داشتن بانک‌های قابل اعتماد، شکلات‌های فراوان و رشته کوه‌های آلپ که گاو‌های منطقه‌ی آن بهترین شیر دنیا را دارند شهرت دارد. اما این‌ها شگفت انگیزترین چیز‌هایی نیستند که در کشور سوییس خواهید یافت.
گربه خوش‌شانس وارث پیرزن ایتالیایی!
پایگاه خبری راد: در ایتالیا یک گربه از صاحب خود یک و نیم میلیون یورو به ارث برد.
شیوع تب‌مالت به دلیل تبلیغات منفی/ باغ پرندگان بمب ساعتی پایتخت است
پایگاه خبری راد: رئیس جامعه دامپزشکان اعلام کرد که تبلیغات منفی که از سوی برخی مسئولان رده بالا علیه لبنیات به بهانه مصرف پالم در آنها صورت گرفت، عاملی برای بیشتر شدن اقبال مردم به مصرف لبنیات سنتی و گسترش شیوع تب مالت در کشور شد که باید فکری به حال سنتی فروشان در کوچه و خیابان‌ها کرد.
۱۰ روشِ بازیافت زباله‌های کاغذی در خانه
پایگاه خبری راد: بازیافت زباله‌های کاغذی و کاغذهای اضافی در خانه‌ بی‌تردید روشی موثر برای کمک به اقتصاد خانواده و در عین حال سلامت محیط زیست است.
۹۵ درصد ماهی‌قرمزها ایرانی هستند
پایگاه خبری راد: ماهی قرمز گل سر سبد سفره های نوروزی مردم است که هر ساله بازار داغی در این ایام پیدا می کند و به گفته معاون سازمان شیلات میزان تولید انواع ماهیان زینتی که بخشی از آن مربوط به ماهی قرمز است سالانه به ۲۰۰ میلیون قطعه می رسد و آیین نامه ای برای تسهیل این فعالیت در حال تصویب و ابلاغ است.
آشوب در دل مهندسان
پایگاه خبری راد: وزارت راه و شهرسازی مدت‌هاست "آیین‌نامه کنترل ساختمان" را با هدف ارتقای وضع ساخت و ساز با تغییر رویه و ارجاع نظارت به شهرداری‌ها در دستور کار قرار داده است؛ روند اصلاح نیز به روزهای پایانی رسیده اما سازمان نظام مهندسی ساختمان زیر بار واگذاری نظارت نمی‌رود و می‌گوید شهرداری‌ها توان انجام این کار را ندارند.
راهکاری برای ندیدن پست‌های آزاردهنده در فیس‌بوک
پایگاه خبری راد: فیس‌بوک در قابلیتی جدید موسوم به " Snooze "، از این پس به کاربرانش اجازه خواهد داد که دوستان خود را در این شبکه اجتماعی بر روی حالت سکوت قرار دهند.
سازمان نظام مهندسی به بنگاه تجاری تبدیل شده
پایگاه خبری راد: یک عضو سازمان نظام مهندسی با بیان این‌که تهران در برابر زلزله تسلیم محض است گفت: بساز و بفروش‌ها از کار می‌زنند؛ شهرداری‌ها برای منافع خودشان مقررات را نادیده می‌گیرند؛ سازمان نظام مهندسی به بنگاه تجاری تبدیل شده و در این شرایط وزارت راه و شهرسازی فقط روی بخش راه تمرکز کرده است.
دروغ سیزده گریبان خودرو را نیز گرفت!
پایگاه خبری راد: سنت دروغ اول آوریل که تقریبا مصادف با ۱۳ فروردین است، در چند سال اخیر دنیای فناوری را هم به خود جذب کرده و گاهی کارشناسان حرفه‌ای را فریب داده است. این روزها، صنعت خودروی جهان هم با چند خبر غیر واقعی، افراد را تحت تاثیر این رویداد قرار داد.
صفحه قبل | صفحه بعد