11:01 | دوشنبه 30 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کپی رایت

تفاهمنامه وزارت ارتباطات و کتابخانه ملی منعقد شد
پایگاه خبری راد: وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران امروز در حاشیه نمایشگاه الکامپ با هدف گسترش زبان و محتوای فارسی در وب و اشاعه میراث مستند به ایرانیان، تفاهمنامه‌ای را منعقد کردند.
اسپاتیفای قابلیت جدیدی به پلت‌فرم‌اش افزود
پایگاه خبری راد: اپلیکیشن پخش آنلاین موسیقی اسپاتیفای (spotify) قابلیت جدیدی را به پلت‌فرم خود افزوده است تا کاربران حتی درصورت حذف حافظه پنهان گوشی، بتوانند به تاریخچه دانلودهای خود دسترسی پیدا کنند.
لزوم استفاده از آموزش الکترونیک در نظام آموزشی کشور/آموزش الکترونیک بستر ایجاد عدالت آموزشی
پایگاه خبری راد: ‌در نشست تخصصی بررسی آموزش الکترونیک‌ که در تحریریه ایسنا، منطقه قم برگزار شد، جوانب مختلف این طرح، مزایا و معایب آن و همچنین لزوم استفاده از این نوع آموزش‌ها در نظام آموزشی کشور مورد نقد و بررسی قرار گرفت.
پخش آنلاین موسیقی اپل از رقیب جهانی‌اش جلو زد
پایگاه خبری راد: تعداد مشترکان پولی اپلیکیشن پخش آنلاین موسیقی اپل موزیک در ایالات متحده آمریکا از بزرگترین رقیب خود یعنی سرویس اسپاتیفای بیشتر شده است.
یوتیوب موزیک در ۱۲ کشور منتشر می‌شود
پایگاه خبری راد: گوگل می‌خواهد اپلیکیشن یوتیوب موزیک و یوتیوب پریمیوم را در ۱۲ کشور جهان عرضه و منتشر کند.
سرویس پخش آنلاین موسیقی رقیب اپل رکورد شکست
پایگاه خبری راد: اسپاتیفای، بعنوان یکی از معروف‌ترین سرویس‌های استریم و پخش آنلاین موسیقی در جهان، به رکورد جذب بیشترین کاربران و مشترکان دست یافته است.
دلایلی که باید هنگام خرید با کارت‌خوان‌ها احتیاط کنید
پایگاه خبری راد: در یکی از روش‌های شایع کلاهبرداری از طریق دستگاه‌های کارت‌خوان، افراد سودجو با نصب قطعه‌ای سخت‌افزاری به نام اسکیمر به کپی‌برداری از اطلاعات مهم کارت بانکی افراد اقدام می‌کنند.
"IPTV"؛ برنامه‌هایی که به میل شما پخش می‌شوند!
پایگاه خبری راد: تلویزیون هوشمند یا تعاملی، تلویزیونی است که به مخاطب اجازه می‌دهد با آن ارتباط فعال و دوطرفه برقرار کند. یعنی در این تلویزیون‌ها، اطلاعات علاوه بر اینکه از مرکز پخش به بیننده می‌رسد، از سوی بیننده نیز به مرکز پخش بازمی‌گردد. سرویس‌های تلویزیون تعاملی یا همان IPTV درواقع نوعی تلویزیون اینترنتی است که این قابلیت را فراهم می‌آورد.
قانون نخ‌نمای کپی‌رایت جان تازه می‌گیرد؟
پایگاه خبری راد: اگر تا دیروز تولیدکننده نرم‌افزار حوزه فناوری اطلاعات نبوده و از اینکه می‌توانیم محصولات خارجی را با شکستن قفل‌هایشان با کمترین هزینه دریافت کنیم خوشحال بودیم، امروز که تولیدکننده‌ایم ، برای امنیت این تولیدات هم که شده باید دنبال پیوستن به قانون جهانی کپی‌رایت باشیم.
قانون جدید کپی رایت به مجلس ارائه می‌شود
پایگاه خبری راد- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دیدگاه ما در رابطه با قانون کپی رایت و ضرورت بازبینی آن بسیار روشن است؛ ما لایحه‌ای را تنظیم کرده‌ایم که با طی مراحل، به مجلس ارائه می‌شود.
صفحه قبل | صفحه بعد