02:49 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کودکان

تبلت دانش‌آموزی تا چند ماه دیگر تولید می‌شود
نماد برتر- وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سنجش زیرساخت اینترنت کشور توسط شبکه شاد به عنوان اصلی‌ترین شبکه‌ای که تاکنون این کار را انجام داده است و تولید تبلت دانش آموزی تا چند ماه دیگر خبر داد.
آخرین خبرها درباره تولید ۳ واکسن انسانی/تهیه بسته امنیت غذایی در کشور
نماد برتر- دبیر ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با ابراز امیدواری از اینکه واکسن آنفلوآنزا در آذرماه جاری به بازار عرضه شود، گفت: پرونده واکسن روتا ویروس (اسهال کودکان) تا پایان سال تحویل سازمان غذا و دارو خواهد شد.
شهری در ژاپن استفاده از تلفن حین پیاده‌روی را ممنوع کرد
نماد برتر- وقتی مسافران قطار در ایستگاه شهر "یاماتو" در فاصله ۳۰ کیلومتری توکیو از قطار پیاده می‌شوند، متوجه اعلان‌هایی می شوند که در بیرون ساختمان ایستگاه به چشم می‌خورد و این اعلان‌ها تنها نشانه مشهود از سیاستی است که توجه جهانیان را به خود جلب کرده و آن، ممنوعیت استفاده از تلفن همراه در حین راه رفتن است.
فروش خودروی بنزینی از سال ۲۰۳۵ در کالیفرنیا ممنوع می شود
نماد برتر- به نظر می رسد ایالت کالیفرنیای آمریکا که به ایالت طلایی معروف است، در حال سبز شدن است؛ چرا که قرار است خرید و فروش خودروهایی که از سوخت های فسیلی استفاده می کنند از سال ۲۰۳۵ در این ایالت ممنوع شود.
اثر سه عامل نوید بخش تداوم روند صعودی بورس در هفته آینده
نماد برتر- آخرین روز کاری این هفته بازار سهام در حالی با رشد ۳۹ هزار و ۵۰۵ واحدی به معاملات روزانه پایان داد که اثر سه عامل می تواند نوید بخش تداوم روند صعودی در هفته آینده باشد.
واکسن آنفلوآنزا ۴۰ هزار تومان است نه ۴۰۰ هزار تومان!
نماد برتر- مدیر دارو و فرآورده های بیولوژیک دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه توزیع واکسن آنفلوآنزا از مهرماه آغاز و در سه فاز توزیع خواهد شد، گفت: در فاز اول شاهد توزیع رایگان این واکسن برای زندانیان، زنان باردار و کادر بهداشت و درمان سال خواهیم بود.
نحوه "توزیع" و "قیمت" واکسن آنفلوآنزا
نماد برتر- مدیرکل امور دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو ضمن تشریح زمان و نحوه توزیع، عرضه و قیمت واکسن آنفلوآنزا، گفت: امسال به گونه ای برنامه ریزی شده که یکی از اعضای خانواده بتواند با مراجعه به داروخانه و ثبت کد ملی خود و دو نفر دیگر از اعضای خانواده اش، تا سقف سه عدد واکسن آنفلوآنزا دریافت کند.
چرا حمایت دولت ها از بازار سهام را نباید به فال نیک گرفت؟
نماد برتر- پیامدهای برداشت از صندوق توسعه ملی برای تزریق به بازار سرمایه با مقوله شاخص‌سازی با پول تورمی بررسی شد.
۲ درصد بیماران مبتلا به کرونا در فارس زیر ۱۰ سال هستند
نماد برتر- معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز اعلام کرد که بر اساس آمار مبتلایان به کووید۱۹ در استان فارس، تنها ۲ درصد از بیماران در این استان کودکان زیر ۱۰ سال بوده‌اند.
مجموعه ۲۷ جلدی داستان‌های سوادمالی رونمایی شد
نماد برتر- مجموعه ۲۷ جلدی داستان‌های هوش مالی شامل مهارت‌های امور مالی که به همت آکادمی هوش مالی با زبان داستان به کودکان مقطع دوم دبستان منتشر شده با حضور شماری از اساتید دانشگاه، نماینده مردم در مجلس و معاون امور محتوایی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی رونمایی شد.
کدام کودکان باید واکسن آنفلوآنزا بزنند؟
نماد برتر- یک فوق تخصص بیماری‌های عفونی کودکان با تاکید بر لزوم تزریق واکسیناسیون آنفلوآنزا برای کودکان دارای بیماری‌های زمینه‌ای، گفت: امیدواریم امسال عدالت توزبع واکسن آنفلوآنزا بهتر از سال‌های قبل اجرا شود و افراد واجد شرایط در مرحله اول واکسن را دریافت کنند.
ارائه خدمات ویژه به دانش‌آموزان و دانشجویان
نماد برتر- اپراتور اول در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید و بازگشایی مراکز آموزشی، خبر از رایگان کردن پهنای باند دسترسی به سامانه شاد، ارائه بسته‌های اینترنت آموزش با تخفیف ویژه و عرضه سیم‌کارت انارستان داد.
 کمر کشاورزان زیر پرداخت قسط خرید کود شیمیایی خم شده است
نماد برتر- نماینده نیشابور از افزایش قیمت کود شیمیایی انتقاد کرد و گفت: کمر کشاورزان زیر بار پرداخت قسط خرید کود و سم غیر استاندارد خم شده است.
 واکسنی که ایمن و موثر نباشد مورد تایید قرار نمی‌گیرد
نماد برتر- دبیرکل سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد: تزریق واکسن بیماری کووید-۱۹ پیش از آنکه ایمنی و اثربخشی آن مورد تایید قرار گیرد، توصیه نمی‌شود.
افتتاح اولین سالن سینمایی کودکان توسط حناچی
نماد برتر- شهردار منطقه ۲ از افتتاح پنجمین سری از پروژه های این منطقه طی سه سال اخیر خبر داد.