16:54 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کریسمس

تاثیر نوسانات قیمت دلار بر روی بازار کریسمس
پایگاه خبری راد: با نزدیکی به ایام شب سال نو میلادی، حال و هوای خیابان میرزای شیرازی تغییر کرده، اما فروشندگان تزئینات کریسمس مدعی هستند که نوسانات نرخ دلار بر داد و ستد بازار تاثیر به‌سزایی داشته است.
شیب صعودی طلا در روز 5 دی
پایگاه خبری راد: قیمت طلا در معاملات روز چهارشنبه بازار آسیا به دلیل نگرانی‌ها نسبت به رشد اقتصاد جهانی و تعطیلی بخشی از دولت آمریکا که ریسک‌گریزی سرمایه‌گذاران را برانگیخت و تقاضا برای خرید این فلز ارزشمند را تقویت کرد، به بالاترین حد خود در شش ماه گذشته صعود کرد.
 ترامپ به رئیس و مقامات بانک مرکزی آمریکا حمله شدیدی کرد
پایگاه خبری راد: رئیس جمهور آمریکا در انتقادی بی سابقه، بانک مرکزی این کشور را تنها مشکل اقتصاد آمریکا خواند!
ارزش دلار در پایین ترین سطح خود در 4 ماه اخیر قرار گرفت!
پایگاه خبری راد: با تشدید بحران در بازارهای مالی آمریکا و افزایش تقاضای معامله‌گران برای تبدیل دلار به ارزهای امن‌تر، دلار در پایین‌ترین سطح ۴ ماهه اخیر خود قرار گرفت.
 ریزش سنگین بورس‌های جهانی ادامه دارد
پایگاه خبری راد: بیشتر بورس‌های جهانی متاثر از افزایش مجدد نرخ بهره در آمریکا با زیان معاملات هفتگی خود را شروع کردند.
قیمت نفت با نشانه‌های کندی تولید آمریکا صعود کرد!
پایگاه خبری راد: قیمت نفت با نشانه‌های کندی رشد عرضه آمریکا و ادامه نگرانی‌ها نسبت به دورنمای اقتصادی جهانی، در معاملات روز دوشنبه بیش از یک درصد افزایش پیدا کرد.
شیب صعودی قیمت طلا در 3 دی ماه
پایگاه خبری راد: قیمت طلا روز دوشنبه که سرمایه‌گذاران نسبت به ابهامات سیاسی در آمریکا و کندی اقتصاد جهانی نگران بودند صعود کرد و نزدیک به بالاترین حد خود در شش ماه گذشته قرار گرفت.
احتمال افزایش قیمت طلا تا پایان سال خیلی ضعیف است!
پایگاه خبری راد: تحلیلگران بازار جهانی پیش‌بینی کردند طلا پس از این که به بالاترین قیمت پنج ماه گذشته صعود کرد، احتمالا تا پایان سال روند افزایشی خود را متوقف خواهد کرد.
اپلیکیشن هایی که بیشترین دانلود را در سال 2018 داشته اند
پایگاه خبری راد: در جدیدترین گزارشی که از میزان دانلود اپلیکیشن‌های مختلف در سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر شده، می‌توان دریافت که سه اپلیکیشن توسعه داده شده توسط شرکت فیس‌بوک در صدر پرمخاطب‌ترین برنامه‌های جهان قرار گرفته‌اند.
صادرات نفت آمریکا به چین به زودی!
پایگاه خبری راد: شرکت دولتی یونی‌پک که بزرگترین واردکننده نفت آمریکا در چین است، وارداتش از آمریکا را بزودی و به میزان قابل توجهی ازسرخواهد گرفت.
بازار روند هفته آخر آذرماه درباره قیمت طلا دچار چند دستگی شده است!
پایگاه خبری راد: بر پایه نظرسنجی طلای هفتگی کیتکونیوز، در حالی که کارشناسان وال استریت درباره روند قیمت طلا به اکثریت نظر نرسیدند، سرمایه‌گذاران انتظار دارند قیمت طلا در هفته جاری افزایش پیدا کند.
ضرورت کاهش بیشتر تولید نفت اوپک در آینده
پایگاه خبری راد: کاهش تولید نفت که اخیرا میان اوپک و متحدانش توافق شده است، بازارهای نفت جهانی را در نیمه اول سال ۲۰۱۹ متعادل خواهد کرد اما پس از آن ممکن است به اقدامات جدی تری در این زمینه نیاز باشد.
خرید اینترنتی و آنلاین  جمعه سیاه ، با ۲۳ درصد افزایش از مرز ۶ میلیارد دلار گذشت
پایگاه خبری راد: حراج جمعه سیاه سال جاری در ایالات متحده آمریکا نشان داد که مشتریان به خرید آنلاین و اینترنتی از وب‌سایت فروشگاه‌های تخفیف‌دار نسبت به خرید حضوری علاقه و تمایل بیش‌تری نشان داده‌اند.
سبقت آمازون در تسخیر صدا از گوگل!
پایگاه خبری راد: آمازون در سه ماهه سوم سال جاری میلادی با تصاحب ۳۱ درصد از سهم بازار اسپیکرهای هوشمند موفق شد از سایر رقبای قدرتمند خود سبقت بگیرد.
چند گوشی آیفون در آمریکا فعال است؟
پایگاه خبری راد: تازه‌ترین آمارهای منتشر شده نشان می‌دهد که تعداد گوشی‌های آیفون فعال در ایالات متحده آمریکا از مرز ۱۸۱ میلیون دستگاه نیز عبور کرده است.