21:43 | دوشنبه 28 خرداد 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کامیون

تحویل ۱۲۰ کامیون نو به رانندگان/ اتوبوس‌ها منتظر قیمت‌گذاری
نماد برتر- مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از تحویل ۱۲۰ دستگاه کامیون نو به رانندگان متقاضی نوسازی خبر داد و گفت: ۱۰۵ دستگاه اتوبوس نیز آمادگی تحویل بوده اما در انتظار تعیین قیمت از سوی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان هستیم.
"ولنوین" ۳۰۰ میلیاردی آماده عرضه اولیه شد / مشخصات کلی + نکته جالب
نماد برتر- شرکت لیزینگ اقتصاد نوین با سرمایه ۳۰۰ میلیارد تومانی در بازار دوم بورس تهران درج و آماده عرضه اولیه ۲۰ درصدی سهام شد.
مروری بر عملکرد آبان ماه "خکاوه"
نماد برتر- میزان فروش ماهیانه شرکت سایپا دیزل در آبان ماه امسال ۱۶۰ میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال بوده است که نسبت به مهر ماه ۹۹ از کاهش ۴۹ درصدی حکایت دارد.
درپی "طرح ساماندهی بازار خودرو" مجلس شورای اسلامی
نماد برتر- واردات خودرو بدون انتقال ارز و صادرات خودرو و قطعه به شرط امکان، بازار را متعادل خواهد کرد
نانوهایی که توانسته‌اند در یک دهه سرعت تغییرات آب و هوایی را کاهش دهند
نماد برتر- تقویت توربین‌ها، ارتقاء سوخت و بهبود راندمان احتراق در موتورها، کاهش آلایندگی در نیروگاه‌ها و ناوگان حمل‌ونقل ریلی با کمک فناوری ‌نانو از جمله دستاوردهای این فناوری است که در یک دهه گذشته به کاهش تغییرات آب و هوایی کمک کرده است.
ترخیص ۵۷۰۰ تن برنج وارداتی در قشم آغاز شد
نماد برتر- رئیس کل دادگستری استان هرمزگان از آغاز روند ترخیص پنج هزار و ۷۰۰ تن برنج وارداتی مانده در انبارهای گمرک قشم در پی تعیین مهلت دستگاه قضایی خبر داد.
ممنوعیت فروش خودروهای بنزینی جدید در کِبِک کانادا
نماد برتر- دولت کِبِک کانادا اعلام کرد که فروش خودروهای سواری بنزینی جدید را تا سال ۲۰۳۵ ممنوع خواهد کرد.
زنگنه: تحریم روزهای آخر دولت ترامپ انتقام و کینه‌جویی است
نماد برتر- وزیر نفت گفت: در روزهای آخر دولت ترامپ تعدادی از مدیران نفتی را به بهانه حمایت از تروریسم تحریم کردند. باید بگویم ما قربانی تروریسم هستیم و مدافع تروریسم نیستم. این تحریم نوعی انتقام و کینه‌جویی است، ما از تحریم نمی‌ترسیم.
واحدهای تولید لاستیک به صورت مشروط مجاز به قیمت گذاری هستند
نماد برتر- بر اساس تصمیمات ستاد تنظیم بازار، لاستیک های سواری با مواد اولیه ارز نیمایی، در چارچوب ضوابط سازمان حمایت و مشروط بر اینکه زنجیره توزیع در سامانه جامع تجارت ثبت شود، راساً توسط واحدهای تولیدی قیمت گذاری می شود.
معرفی بزرگترین خودروسازان چینی
نماد برتر-جیلی بزگ ترین خودروساز در چین است.
رشد حیرت آور صادرات چین
نماد برتر- میزان صادرات چین نسبت به ۱۹ ماه گذشته با رشد بسیار چشمگیری درماه اکتبر رو به رو بوده است در حالی که واردات به این کشور نیز تغییر شگرفی را نسبت به ماه های گذشته به ثبت رسانده است.
اولین کامیون های سنگین برقی "ولوو" سال 2022 به جاده می زنند
نماد برتر- شرکت "ولوو" اعلام کرد اولین مجموعه از کامیون های سنگین برقی این شرکت که قادر به طی مسافت 200 مایلی و قیمت قابل رقابت با کامیون های دیزلی هستند، کمتر از دو سال دیگر عرضه می شوند.
تولید ۷ ماهه ایران خودرو و سایپا با افزایش ۲۷ درصدی / ابهام در عرضه پژو ۲۰۰۸
نماد برتر- جدیدترین آمار تولید ایران خودرو و سایپا طی ۷ ماه سال جاری منتشر شد که با افزایش ۲۷ درصدی و ابهام در عرضه پژو ۲۰۰۸ همراه است.
افزایش ترددهای برون‌شهری در ۲۴ ساعت گذشته!
نماد برتر- درحالیکه اعمال محدودیت در ترددهای برون شهری، برخلاف تجربه پیشین که به صورت ناگهانی اعلام شده بود، این بار کمی قبل از تعطیلات به صورت رسمی اعلام شد، آمارها از افزایش تردد برون شهری در ۲۴ ساعت گذشته خبر می‌دهد.
صرفه جویی ۸ میلیارد دلاری باکاهش ۵۰ درصدی مصرف انرژی
نماد برتر- مدیرعامل شرکت بهینه‌سازی مصرف سوخت گفت: براساس تراز سال ۱۳۹۷ مصرف فعلی انرژی کشور معادل ۶.۳ میلیون بشکه نفت در روز است که چنانچه برنامه‌های بهینه سازی انجام شود، قابلیت صرفه جویی ۶۰ درصدی مصرف انرژی وجود خواهد داشت.