14:51 | دوشنبه 16 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

کاما

ثبت چهارمین ریزش متوالی دلار
نماد برتر- شاخص دلار به میانه کانال ۹۲ واحدی عقب نشست.
زمان افزایش سرمایه ۹۰۰ درصدی شرکت بورسی و دارای صف خرید از سود انباشته
نماد برتر- شرکت بورسی باما و دارای صف خرید برای تصمیم گیری درخصوص افزایش سرمایه ۹۰۰ درصدی از محل سود انباشته، زمان برگزاری مجمع فوق العاده را اعلام کرد.
انتخاب مردان بایدن از میان چهره‌های فناوری
نماد برتر- جو بایدن، رییس جمهور منتخب آمریکا برای کمک به انتقال قدرت و رفتن به کاخ سفید به شرکتهای بزرگ فناوری اتکا کرده است.
شرکت بورسی با دریافت مجوز افزایش سرمایه ۹۰۰ درصدی صف خرید شد
نماد برتر- شرکت بورسی باما مجوز افزایش سرمایه ۹۰۰ درصدی را از محل سود انباشته دریافت کرد و ضمن آمادگی برای برگزاری مجمع فوق العاده با صف خرید روبرو شد.
کسب سود ۱۱.۱ میلیارد تومانی "کاما" از خرید و فروش سهام زیرمجموعه
نماد برتر- باما از خرید و فروش سهام ذوب روی اصفهان و کسب سود ۱۱.۱ میلیارد تومانی خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.
خالص خرید ۱۰هزار میلیارد تومانی در کارنامه حقوقی ها
نماد برتر- بورس تهران در حالی نخستین ماه پاییز را با زیان ۱۱.۵ درصدی شاخص کل سپری کرد که در این ماه سهامداران عمده بیشتر در نقش حمایت کننده ظاهر شدند و با خریدهای قابل توجه خود در نهایت حدود ۱۰هزار و ۲۵۰ میلیارد تومان نقدینگی به پرتفوی خود افزودند. در این میان بخش عمده ای از خرید حقوقی ها در دو گروه بانکی و فلزات اساسی متمرکز بود.
برنامه افزایش سرمایه سنگین و ۲۷۰۰ درصدی شرکت بورسی از تجدید ارزیابی
نماد برتر- شرکت باما از اتمام مراحل کارشناسی دارایی های مورد ارزیابی و افزایش سرمایه ۲۷۰۰ درصدی از محل تجدید ارزیابی خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.
حقوقی ها بیشتر چه خریدند | حقیقی ها بیشتر چه خریدند
نمای برتر- در نمای کلی از وضعیت معاملات امروز بورس تهران، پربازده ترین سهام و ترین های بورس امروز کدامند.
سود ۱۳۳.۳ میلیاردی تسعیر مطالبات ارزی فروش صادراتی یک شرکت
نماد برتر- شرکت بورسی باما از سود ۱۳۳.۳ میلیارد تومانی تسعیر مطالبات ارزی حاصل از فروش صادراتی خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی شد.
بهبودی ترامپ بورسهای جهانی را بالا کشید
نماد برتر- بیشتر شاخص های بورسی مهم جهان از خبر ترخیص ترامپ استقبال کردند.
انصراف "کاما" از خرید سهام خزانه به دلیل اختلال در افزایش سرمایه۹۰۰ درصدی
نماد برتر- شرکت باما از عدم انجام مراحل خرید سهام خزانه به دلیل اختلال در افزایش سرمایه ۹۰۰ درصدی از محل سود انباشته خبر داد.
پیش بینی بازرگانان بزرگ جهان از عدم افزایش قیمت نفت
نماد برتر- مدیران بزرگترین شرکتهای بازرگانی نفت جهان روند احیای ضعیف تقاضا برای نفت و قیمتهای پایین در ماهها یا سالهای آینده را به دلیل پاندمی ویروس کرونا پیش بینی کردند.
جولان کرونا در بزرگترین تولیدکننده مس جهان
نماد برتر- آمار اخیر ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در میان کارکنان شرکت کودلکوی شیلی نشان می‌دهد که چرا بزرگترین تولیدکننده مس جهان اقدامات برای مهار شیوع این پاندمی را تشدید کرده است.
صادرات زردچوبه هند از تحریم‌های آمریکا ضربه خورد
پایگاه خبری راد: صادرات زردچوبه هند از تحریم‌های آمریکا علیه ایران که بزرگترین خریدار این ادویه بوده، لطمه خورده است.
دلایل کاهش قیمت جهانی مس
پایگاه خبری راد: قیمت مس به دلیل تشدید اختلافات تجاری آمریکا و چین که به وخامت دورنمای بنیادین اشاره دارد، کاهش یافته اما مشکلات بخش عرضه که احتمالاً به کمبود منجر می‌شود پنهان مانده است.