12:20 | چهارشنبه 6 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

چک برگشتی

 صاحبان چک‌های برگشتی مشمول چه جریمه ای می شوند؟!
پایگاه خبری راد: افرادی که چک‌های صادره از سوی آن‌ها در بانک نقد نشود و این موضوع از سوی بانک در سامانه یک‌پارچه بانک مرکزی ثبت شود، دچار عواقب و جریمه‌هایی در نظام بانکی می‌شوند.
احیای ۱۳۷۰ واحد صنعتی در سال جاری
پایگاه خبری راد: از ابتدای سال تا به امروز هزار و ۳۰۷ واحد صنعتی تعطیل کشور با ۱۸ هزار و ۹۲۷ نفر اشتغال دوباره فعال شدند، طبق شناسایی ها و هدفگذاری های انجام شده باید تا پایان سال این آمار به یک هزار و ۶۹۳ بنگاه برسد.
بدهی 1200 میلیارد تومانی شهرداری کرج !
پایگاه خبری راد: یک عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه شهرداری کرج حدود 1200 میلیارد تومان بدهی دارد گفت: حدود 600 میلیارد تومان از این بدهی ناشی از وام‌های بانک شهر است که ماهیانه 12 میلیارد تومان سود به آن اضافه می‌شود.
استعلام پیامکی سوابق چک برگشتی امکانپذیر شد
پایگاه خبری راد: بنابر اعلام بانک مرکزی از این پس می‌توانید با ارسال شناسه استعلام ۱۶ رقمی مندرج در چک‌های صیادی به سامانه استعلام پیامکی بانک مرکزی، از وضعیت اعتباری صادرکننده چک مطلع شوید.
هیچ واحد تولیدی نباید بخاطر بدهی تعطیل شود
پایگاه خبری راد: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: باید با تمام توان از هنرمندان این صنعت حمایت کرده و تسهیلات لازم را در اختیار آن‌ها قرار دهیم.
جزییات اصلاح قانون چک/ جزای نقدی در انتظار کسانی که متقلبانه دسته چک می‌گیرند
پایگاه خبری راد: مجلس شورای اسلامی ۱۰ ماده طرح اصلاح قانون صدور چک را تصویب کردند.
حذف پنجمین مانع جدی کسب و کار با تصویب طرح اصلاح قانون چک
پایگاه خبری راد: در صورت تصویب طرح اصلاح قانون چک در صحن علنی مجلس، هم تعداد چک های برگشتی به عنوان پنجمین مانع جدی کسب و کار به شدت کاهش می یابد و هم امکان احقاق حقوق دریافت کنندگان این چک‌ها فراهم می‌شود.
طرح اصلاح قانون چک با اولویت بررسی می‌شود
پایگاه خبری راد: نمایندگان مجلس با بررسی با اولویت طرح اصلاح قانون چک موافقت کردند.
واکنش نسبت به انتشار لیست دریافت کنندگان تسهیلات در گلستان
پایگاه خبری راد: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان نسبت به مطالب منتشر شده درخصوص لیست دریافت کنندگان تسهیلات رونق تولید توسط استانداری گلستان واکنش نشان داد و گفت: برخی از مطالبی که در رسانه ها مطرح شده جوانمردانه نیست.
برنامه‌های تولید و اشتغال دولت در سال ۹۷ اعلام شد
پایگاه خبری راد: خلاصه برنامه‌های تولید و اشتغال دولت در سال ۱۳۹۷ از سوی سازمان برنامه و بودجه اعلام و منتشر شد.
شمارش معکوس برای ثبت قراردادهای کار
پایگاه خبری راد: مهمترین عناوین خبرهای این هفته حوزه کار و تعاون به تخفیف ۳۰ درصدی به تعاونی‌های خوش حساب، رونمایی از سامانه جامع روابط کار و اعلام تعرفه ثبت‌نام و حل مشکل متقاضیان وام دارای چک برگشتی اختصاص داشت.
رد پای برخی سلبریتی‌ها در پرونده ثامن‌الحجج
پایگاع خبری راد: در پرداخت‌های حقوقی این مؤسسه موردی ذکر شده که نشان می‌دهد صد میلیارد تومان به حساب فردی واریز شده است و در توضیح گفته شده این رقم در ازای حقوق ۳۰ سال این کارمند به صورت پیشاپیش و یک‌جا اکنون پرداخت شده است. پدر این خانواده که یکی از افراد رده‌بالای ... است، حکم مشاور از این مؤسسه برای او صادر شده و ماهانه رقم پنج‌ میلیون‌و صد هزار تومان از این مؤسسه به‌ عنوان حقوق دریافت می‌کرده است.
سوء‌استفاده از کارت‌ بازرگانی از ریشه‌های قاچاق سازمان‌یافته
پایگاه خبری راد: رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در نامه‌ای به رییس‌جمهوری یکی از ریشه‌های مهم قاچاق سازمان‌یافته از مبادی رسمی کشور را سوء استفاده از کارت‌های بازرگانی به نام اشخاص بی‌بضاعت دانست و خواستار بازنگری در نحوه صدور و تمدید کارت بازرگانی و تعیین تکلیف مسئولیت اتاق بازرگانی و نیز وزارت صنعت شد.
26 هزار میلیارد تومان در بخش درمان هزینه خواهیم کرد
‌پایگاه خبری راد: وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ما در حوزه درمان 26 هزار میلیارد تومان امسال منابع اعتباری در نظر گرفتیم تا مشکلات بیمه شدگان در این بخش برطرف شود.
ناگفته‌های رئیس و معاون سازمان پزشکی قانونی
پایگاه خبری راد: سازمان پزشکی قانونی سال‌های بسیار پرکاری را در ایران تجربه می‌کند. پرونده‌های قضایی روز به روز در حال افزایش است و همزمان پزشکی قانونی نیز به عنوان یکی از مهم‌ترین دستیارهای حقوقی در نظام‌های قضایی، خدمات زیادی برای روشن شدن حقیقت ارائه می‌دهد.