22:53 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

چرم

کاهش تب صنایع بورسی
نماد برتر- در میان صنایع ۳۸ گانه بورسی، ۳۲ گروه با افت میانگین قیمت سهام زیرمجموعه خود مواجه شدند و تنها شاهد سبزپوشی ۶ صنعت بودیم.
تصاویر و مشخصات جدید سوناتا ۲۰۲۰
پایگاه خبری راد: به تازگی شرکت کره‌ای هیوندای موتورز قیمت و مشخصات خودروی جدید سوناتا ۲۰۲۰ را منتشر و اعلام کرده است.
۵۰ درصد به مسافت آزادراه‌های ایران اضافه می‌شود
پایگاه خبری راد: وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: در حال حاضر ۲۳۰۰ کیلومتر آزادراه داریم که با ساخت ساخت ۱۱۰۰ کیلومتر آزادراه جدید، معادل ۵۰ درصد به مسافت آزادراه‌های فعلی اضافه می‌شود.
وضعیت تولید کالاهای منتخب صنعتی در سال ۹۷ چطور بود؟
پایگاه خبری راد: آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان می‌دهد که از بین ۳۱ کالای منتخب صنعتی تولید ۲۲ کالا در سال گذشته نسبت به سال ۱۳۹۶ کاهش داشته است.
با ارزش‌ترین برندهای لوکس دنیا
پایگاه خبری راد: لوئی-ویتون به عنوان با ارزش‌ترین برند لوکس جهان در سال ۲۰۱۹ معرفی شد.
آغاز بازسازی و نوسازی واحدهای چرم سبک
پایگاه خبری راد: مدیرکل دفتر صنایع نساجی و پوشاک وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) از آغاز بازسازی و نوسازی واحدهای چرم سبک خبر داد.
مواد اولیه صنعت چرم قاچاق می‌شود
پایگاه خبری راد: نایب رئیس انجمن صنایع چرم ایران خام فروشی را یکی از معضلات صنعت چرم اعلام کرد و راه مقابله با قاچاق مواد خام صنعت چرم را شفاف‌سازی و تک نرخی شدن نرخ ارز دانست.
مذاکره برای واردات پوست از کشورهای همسایه
پایگاه خبری راد: نایب رئیس انجمن صنایع چرم ایران از سه برابر شدن قیمت مواد اولیه صنعت چرم خبر داد و گفت که این انجمن در حال رایزنی با سازمان‌های مربوطه برای واردات پوست از کشورهای همسایه است.
کاهش سهم زنان در مشاغل و پست‌های مدیریتی
پایگاه خبری راد: با وجود آن که در سالهای اخیر افزایش مشارکت اقتصادی زنان همواره مورد توجه بوده اما متاسفانه آمارهای موجود حاکی از آن است که علیرغم افزایش چشمگیر تعداد زنان توانمند و کارآفرین در کشور، میزان مشارکت اقتصادی زنان به ویژه در مشاغل مدیریتی و در تصدی پستهای مدیریتی بسیار ناچیز و اندک است.
استانی که نخ دست بافته شان را استان دیگری می‌ریسد
پایگاه خبری راد: معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: متأسفانه ارزش افزوده چندانی از تولید دست بافته‌های داری در این استان برای تولیدکنندگان باقی نمی‌ماند.
فروش دیجیتالی؛ رقیب خطرناک مال‌ها
پایگاه خبری راد: عضو هیئت مدیره کنفدراسیون صنعت ایران گفت که فروش دیجیتالی یک رقیب خطرناک برای فروشگاه‌های بزرگ است.
استانی که چرم لباس‌های نظامی و خلبانی تولید می‌کند
پایگاه خبری راد: چرم، یکی از جذاب‌ترین و پرسودترین صنایع و تجارت جهان به شمار می‌رود و استان همدان نیز یکی از پایلوت‌های تولید چرم در ایران به شمار می‌رود، اما چرم تولیدی آن خوراک برندهای معروف شده و خودش بهره‌ای از صنایع پایین دستی‌اش نمی‌برد.
افت سالانه ۴۰ سانتی متری آب در دشت مرند
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی با اشاره به وضعیت آب‌های زیرزمینی استان، گفت: بیش از ۵۰ درصد دشت‌های استان جزو دشت‌های بحرانی و ممنوعه اعلام شده است، هر سال باتوجه به برداشت آب زیر زمینی، شاهد افت سطح آب‌ها در دشت‌ها هستیم.
افت سالانه ۴۰ سانتی متری آب در دشت مرند
پایگاه خبری راد: مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی با اشاره به وضعیت آب‌های زیرزمینی استان، گفت: بیش از ۵۰ درصد دشت‌های استان جزو دشت‌های بحرانی و ممنوعه اعلام شده است، هر سال باتوجه به برداشت آب زیر زمینی، شاهد افت سطح آب‌ها در دشت‌ها هستیم.
نان‌های آجری، عیدی دستفروشان «پروانه»!
پایگاه خبری راد: پارکینگ مجتمع تجاری «پروانه» در خیابان جمهوری تهران سال‌هاست که جمعه‌ی هر هفته میزبان دستفروشان است. «پارکینگ پروانه» یا «بازارِ پروانه» در طول این سال‌ها برای بسیاری از مردم تهران به عنوان جایی برای خریدوفروش اشیای قدیمی، صنایع دستی و چیزهایی که در هیچ دکانی پیدا نمی‌شود شناخته شده است.