12:26 | پنجشنبه 12 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

چربی

۷۰ هزار تن روغن در راه بازار
نماد برتر- معاون بازرگانی داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران گفت: در حال حاضر شرایط روغن خانوار و صنف و صنعت در تعادل قرار دارد و ۷۰ هزار تن از ذخایر برای خانوار در زنجیره تامین در حال توزیع است.
افزایش ۱۰۹ درصدی هزینه خانوارهای ایرانی در خرید خودرو
نماد برتر- در حالی طی ماه گذشته هزینه خانوارهای ایرانی نسبت به پارسال بیش از ۴۱ درصد افزایش داشته که در این بین خودرو بالاترین حد تورم را به خود اختصاص داده و هزینه‌های مردم در این بخش به طور متوسط ۱۰۹ درصد نسبت به پارسال افزایش یافته است.
گزارش مرکز آمار از تورم نقطه‌ای مهر ماه با شکستن رکورد ماهانه
نماد برتر- مرکز آمار اعلام کرد: تورم نقطه ای در مهر سال جاری از ۴۱ درصد عبور کرد و نرخ تورم ماهانه نیز نسبت به ماه قبل به ٧ درصد رسید.
راهکاری برای تامین لبنیات پرچرب کشور
نماد برتر- رئیس پژوهشگاه ابن‌سینا درباره تاثیر گسترش تکثیر گاوهای نژاد برتر بر کاهش قیمت مواد لبنی و از جمله کره گفت: اگر بخواهیم کره را وارد نکنیم و کره‌ی مورد نیاز را از موجودی کشور تامین کنیم، باید ذائقه مردم را عوض کنیم. یعنی مردم به جای ماست و شیر پرچرب نمونه‌ی کم‌چرب آن را مصرف کنند و چربی شیر موجود به کره تبدیل شود.
خوراکی های مفید برای کاهش درد مفصلی
نماد برتر- سبک جدید زندگی، عدم توجه افراد به نوع مواد غذایی مصرفی و نداشتن فعالیت بدنی موجب می شود مفصل ضعیف شده و مشکلات درد مفاصل آغاز شود.
اثر افزایش قیمت محصول زیرمجموعه هلدینگ شیر بر درآمد فروش
نماد برتر- زیرمجموعه هلدینگ شیر با توجه به تعیین قیمت ۸ هزار تومانی برای هر بسته کره ۱۰۰گرمی از افزایش ۱۰ درصدی نسبت به کل درآمد فروش در سال مالی قبل خبر داد.
شرکت بورسی مجوز گرانی ۷۸ درصدی کره ۱۰۰ گرمی گرفت / زمان اجرا از امروز
نماد برتر- شرکت لبنیات پاک هم مجوز افزایش ۷۸ درصدی کره ۱۰۰ گرمی را از کارگزوه تنظیم بازار دریافت کرد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.
عمده‌ترین اقلام غذایی در شهرها و روستاها کدامند؟
نماد برتر- نتایج یک مطالعه نشان داد که الگوی تقاضای مواد غذایی در مناطق شهری و روستایی متفاوت است. همچنین مشخص شد سطح تحصیلات سرپرست خانوار، اندازه خانوار، سن، جنسیت و محل سکونت تاثیر زیادی بر تقاضای گروه‌های مختلف موادغذایی دارد.
محصول شرکت لبنی با مجوز کارگروه تنظیم بازار ۶۸ درصد گران شد
نماد برتر- پگاه اصفهان از دریافت مجوز افزایش ۶۸ درصدی قیمت کره ۱۰۰ گرمی از کارگروه تنظیم بازار خبر داد و با توقف نماد، آماده بازگشایی برای فردا شد.
کیفیت و قیمت جدید کره های ایرانی
نماد برتر، عضو هیات مدیره انجمن صنایع فرآورده های لبنی با اشاره به اینکه کره از گروه کالاهای مشمول ارز ۴۲۰۰ تومانی خارج شده است و اگر کسی قصد واردات کره داشته باشد باید از ارز نیمایی استفاده کند، گفت: باید در این بخش بر تولیدات داخل تکیه کنیم. براساس مصوبه چربی ستاد تنظیم بازار قیمت هر قالب ۱۰۰گرمی کره ۸۰۰۰ تومان خواهد شد.
پای " سلطان کره" در میان است؟
نماد برتر- عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی ایران درباره چرایی کاهش عرضه کره در بازار و افزایش قیمت این محصول توضیح داد.
تداوم روند افزایش قیمت جهانی مواد غذایی
نماد برتر- سازمان خواربار و کشاورزی ملل متحد (فائو) اعلام کرد: قیمت جهانی مواد غذایی در اوت برای سومین ماه متوالی افزایش پیدا کرد.
جزئیات عرضه اولیه‌های هفته جاری
نماد برتر- بازار سرمایه شاهد عرضه اولیه نماد "گدنا" در روز سه‌شنبه در بازار فرابورس و نماد "غکورش" در روز چهارشنبه در بازار بورس خواهد بود.
گردونه سایپا برای بیش از ۲۴۳ هزار نفر چرخید
نماد برتر- پس از ثبت‌نام طرح پیش‌فروش یکساله محصولات گروه خودروسازی سایپا که با عرضه ۴۰ هزار خودرو در قالب ۹ مدل خودرو هفته گذشته انجام شد، مراسم قرعه‌کشی آن برای مشخص شدن منتخبان این طرح صبح امروز (یکشنبه) با حضور نمایندگانی از نهادهای نظارتی و وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد.
سامانه‌ای برای پاک‌سازی سطوح فلزی و منسوجات با کمک پلاسما
نماد برتر- یکی از شرکت‌های فناور دستگاهی برای پاک‌سازی سطوح با استفاده از پلاسما عرضه کرده است که علاوه بر ضد عفونی کردن سطوح منسوجات و فلزات قادر به ایجاد لایه‌های نانومتری است.