00:49 | سه شنبه 8 آبان 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

چاقو

چاقوکشی در مهدکودکی در چین و زخمی شدن ۱۴ کودک
پایگاه خبری راد: پلیس چین اعلام کرد: صبح امروز (جمعه) یک مهاجم با چاقو ۱۴ کودک را در یک مهدکودک در شهر غربی "چونگ‌کینگ" زخمی کرد.
تشخیص اسلحه و اطلاع به پلیس توسط هوش مصنوعی
پایگاه خبری راد: یک شرکت توسعه تجهیزات امنیتی یک سیستم هوش مصنوعی جدید توسعه داده است که می‌تواند با دقت ۹۹ درصد، حاملین اسلحه را شناسایی کرده و به پلیس اطلاع دهد.
تازه‌ترین نظرسنجی درباره انتخابات برزیل؛ پیشروی نامزد چپ‌ها
پایگاه خبری راد: کاندیدای راست افراطی برزیل که حین حضور در کمپین انتخاباتی مورد اصابت چاقو قرار گرفته و در بخش مراقبت‌های ویژه قرار دارد، هنوز هم براساس نظرسنجی‌های صورت گرفته می‌تواند در دور نخست انتخابات این کشور پیشرو باشد.
مرد افغان در پاریس با چاقو چند نفر را زخمی کرد
پایگاه خبری راد: مردی یکشنبه شب در پاریس، پایتخت فرانسه با چاقو هفت نفر را زخمی کرد.
کاهش جمعیت زرافه‌ها و رشد تجارت این حیوانات در آمریکا
پایگاه خبری راد: با وجود کاهش شدید جمعیت زرافه‌ها در دنیا، تجارت این حیوانات در آمریکا هم‌چنان ادامه داشته و رو به رشد است.
واکنش «منتظری» به نامه برخی وزرا برای رفع فیلتر برخی شبکه‌ها
پایگاه خبری راد: دادستان کل کشور گفت: ۶ وزیر از من خواستند تا برای رفع فیلتر برخی شبکه‌ها جلسه بگذاریم، ولی من نرفتم و قبول نکردم زیرا شریک در جرم خواهم شد.
دستور وزیر بهداشت برای بررسی فوری سوءقصد به پزشکان در تهران و نجف آباد
پایگاه خبری راد: وزیر بهداشت به دکتر حریرچی معاون کل وزارت بهداشت دستور داد تا ضمن عیادت، سریعا گزارشی از سوء قصد به دو پزشک در تهران و نجف آباد را تهیه و برای پیگیری قضایی و برخورد با عوامل این حملات به وی ارائه دهد.
خودروسازان صدای صنعتگران را هم درآوردند!
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه آهنگران و صنعتگران خودرو ضمن اعلام اینکه افزایش قیمت خودرو نسبت به قیمت آهن منطقی نیست، تصریح کرد: خودروسازان محصولات خود را با رشد قیمت‌ها افزایش می‌دهند اما این افزایش قیمت را در قراردادهای تولیدی لحاظ نمی‌کنند.
پایان شرارت‌های ۲۳۸ اوباش‌گر تهران/ توقیف یک ماهه خودروی دور دورکنندگان
پایگاه خبری راد: فرمانده انتظامی تهران بزرگ از دستگیری ۲۳۸ تن از اراذل و اوباش و مزاحمین شهروندان در پایتخت خبر داد.
حقایقی جالب درباره کشور سوییس
پایگاه خبری راد: کشور زیبای سوییس به داشتن بانک‌های قابل اعتماد، شکلات‌های فراوان و رشته کوه‌های آلپ که گاو‌های منطقه‌ی آن بهترین شیر دنیا را دارند شهرت دارد. اما این‌ها شگفت انگیزترین چیز‌هایی نیستند که در کشور سوییس خواهید یافت.
سرقت ۵ میلیون دلار جواهر ظرف ۲۷ ثانیه
پایگاه خبری راد: دزدان نقابدار در هنگ کنگ جواهراتی به ارزش ۵ میلیون دلار را ظرف ۲۷ ثانیه به سرقت بردند.
چاقوکشی در چین جان ۷ دانش‌آموز را گرفت
پایگاه خبری راد: دست‌کم هفت دانش‌آموز بیرون از مدرسه‌شان در شمال چین به ضرب چاقو کشته شده‌ و مقام‌های محلی تعداد مجروحان این حادثه را ۱۲ نفر اعلام کرده‌اند.
مجاز و غیرمجاز در پرواز
پایگاه خبری راد: قوانین حمل اشیاء‌ مجاز و ممنوع معمولا در تمام فرودگاه‌ها یکسان است، بیشتر شرکت‌های هواپیمایی نیز از قوانین یکسانی در این باره تبعیت می‌کنند، اما گاهی برخی ایرلاین‌ها قوانین ویژه‌ای در ارتباط با وزن بار و یا حمل تکنولوژی‌ها دارند که لازم است پیش از پرواز، اطلاعات مربوط را بدست آورد.
شرط تحقق یک سوم رشد اقتصادی از محل بهره‌وری
پایگاه خبری راد: رییس سازمان ملی بهره‌وری ایران تامین یک سوم رشد اقتصادی کشور از محل بهره‌وری را نیازمند ترویج این مقوله در بخش‌های غیردولتی دانست.
صفحه قبل | صفحه بعد