18:34 | پنجشنبه 14 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پیشرانه

 نسل جدید «پاسات» الکتریکی در راه است؟!
نماد برتر - از صحبت‌های مدیران ارشد فولکس واگن این طور برمی آید که نسل جدید «پاسات» الکتریکی خواهد بود.
تصاویر و مشخصات جدید سوناتا ۲۰۲۰
پایگاه خبری راد: به تازگی شرکت کره‌ای هیوندای موتورز قیمت و مشخصات خودروی جدید سوناتا ۲۰۲۰ را منتشر و اعلام کرده است.
مروری بر شاسی‌بلند کوچک و جدید بی‌ام‌و
پایگاه خبری راد: خودروی شاسی‌بلند بی‌ام‌و X1 مدل 2019 قابلیت و امکانات گسترده‌ای را نسبت به مدل‌های پیشین خود در اختیار علاقه مندان قرار داده و آن را به یکی از جذاب‌ترین شاسی بلندهای کوچک جهان تبدیل کرده است.
خودروی پلاگین هیبریدی بنز در راه است
پایگاه خبری راد: به نظر می‌رسد که مرسدس بنز قصد دارد به زودی مدل پلاگین هیبریدی جدیدی را معرفی کند که از قدرت و ظرفیت بالایی برخوردار است.
تصویب طرح اولویت‌دار ملی در شورای "عتف"/الزام دستگاه‌ها به تامین منابع مالی
پایگاه خبری راد: دبیر کل شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه از میان طرح‌های کلان ملی 20 طرح جزو طرح‌های ملی اولویت‌دار انتخاب شدند، گفت: بر اساس مصوبات، منابع لازم برای این تعداد طرح باید از سوی دستگاه‌های سفارش‌دهنده اختصاص داده شود.
بزرگراهی که خودروها را شارژ می‌کند
پایگاه خبری راد: آلمان به تازگی از راه اندازی یک بزرگراه جدید در این کشور خبر داده که قادر است کامیون‌های برقی را در حین حرکت شارژ کند.
همکاری ولوو با ال‌جی برای تامین باتری خودروهای برقی
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی ولوو روز چهارشنبه اعلام کرد که با ال‌جی و یک شرکت دیگر به منظور تولید باتری خودروهای برقی قرارداد همکاری به امضا رسانده و منعقد کرده است.
جامعه جهانی جلوی اقدام قهرامیز یکجانبه را بگیرد
پایگاه خبری راد: مشاور عالی وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان ضمن تاکید بر اهمیت تجارت بین‌المللی به‌عنوان پیشرانه توسعه، بر لزوم تقویت نظام چندجانبه باز، قانونمند، غیرتبعیض آمیز، برابر، فراگیر و شفاف تجاری جهانی با مشارکت عادلانه و برابر همه کشورها تاکید کرد.
سرمایه‌گذاری میلیون دلاری دایملر آلمان برای کاهش قیمت خودروهای برقی
پایگاه خبری راد: به نقل از منابع آگاه، شرکت خودروسازی دایملر آلمان قصد دارد با سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون دلاری در یک شرکت باتری سازی آمریکایی، ۱۰ درصد از سهام آن را خریداری کند و بدین ترتیب قیمت تمام شده خودروهای برقی را کاهش دهد.
خودروی برقی و مشکلی به نام رسانه ها
پایگاه خبری راد: بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه خودرو بر این باورند که برخی جریان سازی‌های رسانه‌ای در جهان علیه خودروهای برقی و الکتریکی وجود دارد که مانع توسعه سریع آن می‌شود.
دست‌به‌یکی خودروسازان اروپایی که گران تمام می‌شود
پایگاه خبری راد: شرکت های خودروسازی بی‌ام‌و ، دایملر و فولکس واگن به تبانی و همکاری برای دستکاری در میزان انتشار آلایندگی خودروهای خود متهم شده‌اند که در صورت اثبات صحت این ادعا، نام و آوازه آنها به شدت زیر سوال خواهد رفت.
خودروی پلاگین هیبریدی چیست؟
پایگاه خبری راد: با توجه به محبوبیت وسایل نقلیه پاک و دوستدار محیط زیست، در سال‌های اخیر خودروهای تمام برقی، هیبریدی و پلاگین هیبریدی از استقبال بی‌نظیری از سوی مشتریان برخوردار شده‌اند.
خودروهای پلاگین هیبریدی را دست کم گرفته‌ایم
پایگاه خبری راد: شرکت خودروسازی ولوو سوئد ضمن اشاره به دست کم گرفتن اهمیت و استقبال از خودروهای پلاگین هیبریدی، اعلام کرده که قصد دارد به افزایش تولید این نوع خاص از وسایل نقلیه پاک بپردازد.
مسیر طولانی که برای اجرای ۴۸ طرح‌ کلان ملی طی شد/عدم اختصاص اعتبار از سال ۹۴
پایگاه خبری راد: پس از کش و قوس‌های فراوان برای اجرای ۴۸ طرح کلان ملی در نهایت اعلام شد طرح‌هایی که دارای دستگاه سفارش‌دهنده هستند، می‌توانند به روند پیشرفت خود ادامه دهند و پس از آنکه سال ۹۴ تاکنون هیچ پولی برای این اجرای طرح‌ها پرداخت نشد، در آخرین جلسه شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری با بازنگری شیوه نامه تصویب طرح‌های کلان ملی 20 طرح تعیین تکلیف شده است که از این تعداد تنها سرنوشت 12 طرح روشن است.
تویوتا پیشرانه سوزوکی را باز تولید می کند!
پایگاه خبری راد: دو کمپانی خودروسازی تویوتا و سوزوکی روابط عمیقی برای اشتراک گذاشتن فناوری و محصولات خود ایجاد کرده اند.