19:52 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پیراهن

چه کسانی مانع برخورد با پوشاک قاچاق می‌شوند؟
پایگاه خبری راد: درحالی که رییس ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از برخورد با برندهای پوشاک قاچاق و جمع‌آوری ۸۰ درصد تابلوی این برندها در پایتخت خبر داده است، رییس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان اعلام کرد اگرچه این اتفاق افتاده، اما برخی در این زمینه کارشکنی کرده و مانع این برخوردها می‌شوند.
تاخیر در اجرای عملیات ساخت پلاسکو
پایگاه خبری راد: در حالیکه به دومین سالگرد آتش‌سوزی و فروریختن ساختمان پلاسکو نزدیک می‌شویم، رییس اتحادیه پیراهن‌دوزان و پیراهن‌فروشان اعلام کرد که به نظر می‌رسد با وجود سختی کار، اجرای عملیات ساخت ساختمان پلاسکو با تاخیر انجام می‌شود و هنوز گودبرداری آن تکمیل نشده است.
آیا استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی واگذار می شود!
پایگاه خبری راد: نایب رئیس اتاق ایران در پی تصمیم دولت برای واگذاری باشگاه های استقلال و پرسپولیس اعلام کرد که بخش خصوصی آمادگی و توان خرید این دو باشگاه را دارد، اما شرایط واگذاری آنها باید شفاف و منطقی باشد.
زیبایی‌های پنهان زیر خروارها دود و سیاهی
پایگاه خبری راد: بریده بریده حرف می‌زند، نگاهش را به نقطه‌ای نامعلوم گره زده، زیر چشمانش گود افتاده و همه دندان‌هایش ریخته، گویی هزار سال است که پیر شده، سنش را ۵۵ ساله تخمین می‌زنم، اما زمانی که می‌گوید متولد 65 است، تازه می‌فهمم که اعتیاد چطور می‌تواند یک جوان را چند شبه پیر کند.
برای کاهش خطرات امواج موبایل چه کنیم؟
پایگاه خبری راد: به تازگی کارشناسان فعال در حوزه فناوری به کاربران موبایل توصیه کرده‌اند که به منظور حفظ سلامتی خود و کاهش خطرات امواج موبایل، مجموعه اقداماتی را انجام دهند که در این گزارش به آن اشاره شده است.
تنبیه عجیب شرکت چینی جنجال‌برانگیز شد
پایگاه خبری راد: مدیران یک شرکت چینی کارمندانی را که نتوانسته بودند به اندازه کافی فروش داشته باشند، مجبور به نوشیدن ادرار و خوردن سوسک کردند.
اعترافات عجیب فردی که زنان را مورد ضرب و جرح قرار می داد
پایگاه خبری راد: رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ جزئیات اعترافات مردی را که اقدام به مجروح کردن تعدادی از زنان در مناطق مختلف شهر تهران کرده بود، تشریح کرد.
پوشاک در انتظار ارز نیما
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه فروشندگان و دوزندگان پیراهن گفت: تأمین‌کنندگان مواد اولیه تولید پیراهن و پوشاک در انتظار تأمین ارز از طریق سامانه نیما هستند.
یک عروسی چقدر آب می‌خورد؟
پایگاه خبری راد: «شما شایسته بهترین هستید»؛ «با ما در بهترین شب زندگی‌تان بدرخشید»؛ «بهترین شب زندگیتان را با ما تجربه کنید»؛ «پکیج وی‌آی‌پی عروس با بهترین خدمات» و ... این‌ها شعارهای تبلیغاتی این روزهای سالن‌های زیبایی و تشریفات عروسی هستند که حالا خیلی درآمد خوبی دارند و روز به روز هم به تعدادشان اضافه می‌شود؛ خدمات‌دهنده‌هایی که پکیج‌های متنوعی به مشتریانشان ارائه می‌دهند و مبالغ میلیونی دریافت می‌کنند.
نکاتی برای حفظ سلامتی در سفرهای تابستانی
پایگاه خبری راد: با نزدیک شدن فصل تابستان، دور جدیدی از سفرها هم در کشور آغاز می‌شود، اما باید توجه کرد که گرمای هوا در این فصل می‌تواند مشکلاتی را برای سلامتی مسافران بویژ بیماران به دنبال داشته باشد.
"پیراهن‌های ایرانی" در حسرت صادرات
پایگاه خبری راد: به گفته رئیس اتحادیه پیراهن‌فروشان و پیراهن‌دوزان، بازار داخلی این صنف با رکود مواجه است و با وجود آنکه می‌توان از بازارهای صادراتی بهترین نتیجه را دریافت کرد، متاسفانه صادراتی در این حوزه صورت نمی‌گیرد.
«آندو» سکوتش را شکست
پایگاه خبری راد: چهار سال پیش در چنین روزهایی داشت آماده می‌شد تا دومین جام‌جهانی متوالی خود را به همراه تیم‌ملی فوتبال ایران تجربه کند؛ اما این روزها شباهتی با «آندوی» چهار سال پیش ندارد.
پیراهن پاره نکنید؛ لطفا پاسخگو باشید!
پایگاه خبری راد: بسیاری از سوالاتی که در ماه‌های گذشته از ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز پرسیده شده همچنان بدون پاسخ باقی مانده و پس از گذشت حدود یکسال هنوز این ستاد سخنگو ندارد.
رونمایی از لباس رسمی تیم ملی
پایگاه خبری راد: مراسم رونمایی از لباس رسمی تیم ملی فوتبال برای حضور در جام جهانی روسیه با حضور رئیس فدراسیون فوتبال برگزار شد.
بهانه جدید فروشندگان برای افزایش قیمت پوشاک
پایگاه خبری راد: بازار پوشاک در فصل بهار با آمدن لباس‌های بهاره رونق دوباره می‌گیرد و از رفت و آمد نسبتا زیادی برخوردار می شود اما این در حالی است که فروشندگان به بهانه نوسانات ارز، قیمت انواع پوشاک به ویژه پوشاک وارداتی را حدود ۱۰ تا ۱۵ درصد افزایش داده‌اند.