08:45 | جمعه 6 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پژو ۴۰۵

چرا قیمت خودرو منفجر شد؟
نماد برتر- اگرچه طی سه سال گذشته قیمت خودرو به طور افسار گسیخته رو به افزایش است، اما فعالان بازار خودرو این بار از قیمت های نجومی خودرو طی یک هفته گذشته به نوعی شوکه هستند و می گویند نوسانات نرخ ارز متهم اصلی این گرانی است، اما ضعف مدیریت این صنعت موجب شده تا روز به روز قیمت خودروهای داخلی گران شود.
از بازار خودرو چه خبر؟+ آخرین قیمت پرتیراژها
نماد برتر- به گفته رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودرو تهران، پس از چند روز تعطیلات و ایام سوگواری، در چندساعتی که امروز(دوشنبه) بازار خودرو باز شده است، قیمت‌ها نسبت به پیش از تعطیلات تغییر چندانی نداشته است اما این در حالی است که از ابتدای ماه جاری به دلیل نوسانات قیمت ارز، روند قیمتی در بازار خودرو نیز افزایشی بوده است.
احتمال توقف تولید پراید و ۴۰۵ در سال آینده
پایگاه خبری راد: وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: طبق یکی از بندهای بسته تولیدی این وزارتخانه برای صنعت خودرو، خودروهای جدید باید در چرخه تولید قرار بگیرند و خودروهای قدیمی که در سایپا پراید و در ایران خودرو پژو ۴۰۵ است، باید از چرخه تولید خارج شوند که این در سال آینده ممکن است اتفاق بیفتد.
جدیدترین ارزیابی کیفی خودروهای سواری
پایگاه خبری راد: گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سواری تولیدی در فروردین ماه امسال منتشر شد.
خودروسازان می‌توانند به تعهدات فروش فوری خود عمل کنند؟
پایگاه خبری راد: ایران‌خودرو شانزدهمین روز فروش فوری محصولات خود را با سمند و پژو ۴۰۵ آغاز کرد. بعد از گذشت فقط ۲۰ دقیقه ظرفیت فروش سمند و پژو ۴۰۵ به پایان رسید.
باز هم هیچ خودرویی ۵ ستاره نگرفت!
پایگاه خبری راد: شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران وضعیت کیفی خودروهای سواری تولیدی در بهمن ماه امسال را اعلام کرد که براساس آن همچون روال ماه‌های گذشته، باز هم هیچ خودرویی موفق به کسب پنج ستاره کیفی نشده است.
درگیری یگان‌های عملیاتی پلیس با اشرار مسلح در ایرانشهر
پایگاه خبری راد: جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان از درگیری یگان‌های عملیاتی پلیس با اشرار مسلح در ایرانشهر و هلاکت یک شرور خطرناک خبر داد.
وضعیت کیفی خودروهای سواری تولیدی در دی‌ماه
پایگاه خبری راد: گزارش ارزیابی کیفی خودروهای سواری تولیدی در دی ماه امسال منتشر شد.
تحریم‌ها قراردادهای خودرو را منتفی کرد
پایگاه خبری راد: رییس انجمن خودرو و نیرو محرکه استان اصفهان با بیان اینکه افزایش کیفیت خودرو یک شبه به دست نمی آید، گفت: در واقع فناوری پیشرفته یک شبه به دست نمی آید. صنعت خودرو نیز از بیشتر صنایع جلوتر بود، اما دچار مافیا شدیم که معتقد به بد بودن و نابود کردن این صنعت هستند.
آغاز پیش‌فروش چند محصول ایران‌خودرو/تحویل از شهریور ۹۸
پایگاه خبری راد: گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: براساس مجوز کسب شده ازسوی وزارت صنعت، معدن و تجارت، این گروه صنعتی پیش فروش محصولات پرتیراژ خود را از روز دوشنبه ۲۴ دی ماه سال جاری آغاز می کند.
ارزیابی کیفی خودروهای داخلی در آذرماه منتشر شد
پایگاه خبری راد: گزارش وضعیت کیفی خودروهای سواری تولیدی در آذرماه امسال منتشر شد.
مشخص شدن وظایف خودروسازان در قبال خریداران
پایگاه خبری راد: مدیرعامل سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان از برنامه‌ریزی این سازمان برای تحقق ساماندهی بازار خودرو در قالب مجموعه‌ای از سیاست‌های کلان و اقدامات اجرایی در مدت معین خبر داد.
اعلام وظایف خودروسازها برای تعهدات خود!!!
پایگاه خبری راد: مدیر عامل سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان وتولیدکنندگان از برنامه ریزی این سازمان برای تحقق ساماندهی بازار خودرو در قالب مجموعه ای از سیاست های کلان و اقدامات اجرایی در مدت معین خبر داد.
قیمت جدید محصولات ایران خودرو اعلام شد
پایگاه خبری راد: گروه صنعتی ایران خودرو قیمت جدید محصولات پرتیراژ خود را اعلام کرد.
سمند دوگانه سوز در صدر
پایگاه خبری راد: براساس آمار منتشره، تا پایان آذر امسال فقط ۳۵ هزار و ۹۹۵دستگاه انواع خودرو دوگانه‌سوز در کشور به تولید رسیده که در مقایسه با ۹ ماه سال گذشته، ۲/ ۵۳ درصد افت را نشان می‌دهد.