09:47 | چهارشنبه 11 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پورس

کاربردی شدن نانو چسب‌های بومی‌ در سازه‌های بیمارستانی/راهکاری برای محافظت سازه در برابر آتش
پایگاه خبری راد: یکی از شرکت‌های فناور موفق به تولید نانو چسبی شده است که علاوه بر کاهش وزن سازه و بی‌نیازی سازه‌ها به پیچ و رول‌پلاک در نمای ساختمان، قابل اجرا بر روی هر زیرساخت مستحکمی از قبیل فریم فلزی، بتن و پلاستر ماسه و سیمان است؛ از این رو از این محصول در سازه‌های بیمارستانی و مصلای امام خمینی (ره) استفاده شده است.
تصمیم قطعی برای تغییر زوج و فرد / دو گزینه نهایی جایگزین، روی میز شورای ترافیک
پایگاه خبری راد: گزینه‌های نهایی رشورای ترافیک تهران برای جایگزینی طرح زوج یا فرد مشخص و مقرر شد میزان پذیرش اجتماعی دو طرح نهایی بررسی و در هفته جاری تعیین تکلیف شود.
پیشنهاد افزایش ۲۰ درصدی طرح ترافیک ۹۸/اعلام درآمدهای طرح ترافیک۹۷
پایگاه خبری راد: معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از ارائه لایحه طرح ترافیک ۹۸ به شورای شهر خبر داد.
در بانکداری دیجیتال امکان ترسیم نقشه سفر مشتری فراهم است/ در عصر دیجیتال، آگاهی ملاک اصلی تصمیم گیری است
پایگاه خبری راد: مدیر عامل بانک ایران زمین با اشاره به اهمیت شناخت و رصد رفتار مشتری در بهبود ارائه خدمات بانکها افزود: در بانکداری جدید برای ارائه خدمات و تولید محصولات، مشتری در مرکز و نقطه‌ی اصلی توجه بخشهای مختلف سازمان بوده و این امر با شناخت از نیازهای مشتریان و تعریف انواع خدمات بر آن مبنا است.
قیمت نجومی برخی آپارتمان‌ها در تهران
پایگاه خبری راد: در حالی که فعالان بازار از بازگشت گام به گام رکود به بازار مسکن خبر می‌دهند،خانه‌هایی در تهران با قیمت‌های نجومی در معرض فروش گذاشته می‌شود.
ماجرای خاک خوردن واگن‌های مترو در گمرک چیست؟!
پایگاه خبری راد: هفته پیش بود که غلامحسین کرباسچی شهردار اسبق تهران به دوچرخه‌سواری حناچی شهردار فعلی و حمایت او از کمپین سه‌شنبه‌های بدون خودرو انتقاد کرد و در اینستاگرام خود به طعنه نوشت که ای کاش حناچی به جای دوچرخه‌سواری، تلاش می‌کرد که زودتر صدها واگن معطل مانده مترو به خطوط مترو ملحق شود!
ابزارهای فشار و قدرت مانع نظارت بر تاکسی‌های اینترنتی می شوند
پایگاه خبری راد: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران به وجود ابزارهای قدرتی اشاره کرد که مانع از تدوین دستورالعمل فعالیت تاکسی‌های اینترنتی می‌شود.
 ناکارآمدی طرح زوج و فرد در شهرهای مختلف جهان
پایگاه خبری راد: بانک جهانی در مطالعاتی که بنا به درخواست معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران انجام داد، اعلام کرد که اجرای طرح زوج و فرد در شهرهای مختلف جهان ناکارآمد بوده است.
اثرات مخرب مهاجرت‌های اقلیمی در ایران!
پایگاه خبری راد: تغییرات اقلیمی یک مسئله کلان سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی و زیست محیطی است و مشکلات فراوانی را به وجود می‌آورد.
 برای کاهش آلایندگی موتورسیکلت‌ها در تهران دو راهکار وجود دارد
پایگاه خبری راد: محسن پور سید آقایی از طراحی دو برنامه برای بهبود وضعیت موتورسیکلت‌ها در پایتخت خبر داد.
 اسامی 13 کاندیدای شهرداری تهران اعلام شد
پایگاه خبری راد: رئیس شورای شهر تهران اسامی 13 کاندیدای پست شهرداری پایتخت را اعلام کرد.
توقف فرایند انتخاب شهردار تهران در شورای شهر
پایگاه خبری راد: سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران از توقف فرایند انتخاب شهردار تهران در شورا تا زمان تعیین تکلیف طرح استفساریه مستثنی شدن شهرداران از قانون منع به کارگیری بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی خبر داد.
۳۰ گزینه پیشنهادی برای شهرداری تهران اعلام شد
پایگاه خبری راد: سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اسامی ۳۰ گزینه تصدی شهرداری تهران را اعلام کرد
سایپا وایران خودرو با تیم مشترک پلیس و مرکز معاینه فنی همکاری نکردند
پایگاه خبری راد: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به اینکه اجازه اجازه تخلیه نخاله به کامیون‌های فاقد معاینه داده نمی‌شود، گفت: پرداخت صورت وضعیت حمله زباله خودروهای حمل پسماند منوط به برخورداری از معاینه فنی است.
تشکیل تیم‌های مشترک پلیس و شهرداری برای کنترل معاینه فنی کامیون‌ها
پایگاه خبری راد: معاون حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران از تشکیل تیم‌های مشترک پلیس و شهرداری برای کنترل معاینه فنی کامیون‌ها خبر داد.