23:17 | جمعه 15 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پوتین

اوپک و روسیه در فکر کاهش بیشتر تولید نفت
نماد برتر- منابع آگاه از تفکر روسیه و منابع نزدیک به اوپک اعلام کردند که اوپک و روسیه در حال بررسی کاهش بیشتر تولید نفت به عنوان یکی از گزینه ها در واکنش به ضعیف شدن بازارهای نفت در اوایل سال ۲۰۲۱ هستند.
دیدار روسیه با تولیدکنندگان نفت درباره تمدید کاهش تولید اوپک پلاس
نماد برتر- شرکتهای نفتی روسیه روز دوشنبه با وزیر انرژی این کشور به منظور صحبت درباره احتمال به تاخیر افتادن تسهیل محدودیت عرضه اوپک پلاس به مدت سه ماه، دیدار کردند.
سه کشور مهم اوپک با تمدید کاهش تولید نفت در سال آینده مخالفت کردند
نماد برتر- سه عضو مهم اوپک پلاس شامل عراق، امارات و کویت با تمدید کاهش تولید نفت در سال آینده میلادی مخالفت کردند.
شورش اعضای اوپک علیه تمدید کاهش تولید نفت
نماد برتر- در حالی که بازار نفت درباره تسهیل یا عدم تسهیل محدودیت عرضه اوپک پلاس گمانه زنی می کند، به تازگی شایعاتی از عدم تمایل سه عضو اوپک برای تمدید کاهش تولید در سطح فعلی منتشر شده است.
احتمال تاخیر سه ماهه افزایش تولید اوپک پلاس
نماد برتر- عربستان سعودی و روسیه در نشست آتی وزیران اوپک پلاس احتمالا با تمدید کاهش تولید در سطح فعلی موافقت خواهند کرد.
هشدار دبیرکل اوپک درباره تبعات افزایش شیوع کرونا
نماد برتر- دبیرکل اوپک اعلام کرد با افزایش ابتلا به ویروس کرونا در سراسر جهان، روند احیای بازار نفت ممکن است از آنچه امید می رفت، طولانیتر شود.
نفت ساز کاهشی زد
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز دوشنبه بازار جهانی تحت تاثیر افزایش ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا و اروپا و نگرانی های مرتبط با وضعیت تقاضا، حدود دو درصد سقوط کرد.
اعلام آمادگی روسیه برای ادامه کاهش تولید نفت
نماد برتر- رییس جمهور روسیه برای همکاری با اوپک پلاس به منظور تداوم کاهش تولید نفت اعلام آمادگی کرد و گفت: در شرایط کنونی بازار ظرفیت پذیرش عرضه بیشتر را ندارد.
تشدید فشار بر اوپک پلاس برای تغییر برنامه افزایش تولید
نماد برتر- افزایش شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان و ضعیفتر شدن روند احیای تقاضا برای نفت، فشارها روی اوپک پلاس برای تغییر روند برنامه افزایش تولید نفت را تشدید کرده است.
وعده اوپک مانع سقوط شدید قیمت نفت شد
نماد برتر- قیمت نفت در معاملات روز جمعه تحت تاثیر افزایش موارد ابتلا به کووید ۱۹ در آمریکا و اروپا که نگرانیها نسبت به دورنمای تقاضا را تشدید کرد، با اندکی کاهش بسته شد اما تحت تاثیر وعده های اوپک پلاس توانست عملکرد هفتگی مطلوبی را به ثبت رساند.
جریمه چند میلیارد دلاری لهستان علیه خط لوله گازی روسیه
نماد برتر- دیده بان ضدانحصارطلبی لهستان شرکت گازپروم را بر سر خط لوله نورد استریم ۲ مبلغ ۷.۶ میلیارد دلار معادل ۶.۴۸ میلیارد یورو جریمه کرد و با این اقدام، جبهه جدیدی در جنگ سیاسی علیه این پروژه گاز طبیعی گشوده شد.
رفع نیاز صنایع مختلف به قالب‌های بادی و تزریق پلاستیک
نماد برتر- ارائه خدمات طراحی و ساخت قالب‌های بادی و تزریق پلاستیک یکی از محصولات و توانمندی‌های شرکتی فناور است که با نیروی انسانی کارآمد نیاز صنایع مختلف به این مواد را رفع کرده است.
اولین مناظره ترامپ و بایدن برگزار شد / پیروزی بایدن با رای ۴۸ درصدی
نماد برتر- اولین مناظره انتخاباتی ترامپ و بایدن با مسائلی چون اقتصاد آمریکا و جهان، کرونا و نتیجه انتخابات برگزار شد که نظر ۴۸ درصدی مردم به پیروزی بایدن همراه بود.
سخنرانی امروز روحانی ، ترامپ ، پوتین ، مکرون و... در سازمان ملل
نماد برتر- امروز روسای جمهور ایران ، آمریکا ، روسیه ، فرانسه ، چین به همراه چند کشور دیگر در هفتاد و پنجمین نشست مجمع سازمان ملل سخنرانی می کنند.
فردا از کشورهای منطقه جا بمانیم، مدیران امروز باید پاسخگو باشند
نماد برتر- «امارات، وزارت هوش‌ مصنوعی تاسیس کرد. اولین دانشگاه اختصاصی هوش‌ مصنوعی دنیا در امارات افتتاح شد. نمایشگاه فناوری‌های هوش‌ مصنوعی در دُبی آغاز به کار کرد. سرمایه‌گذاری امارات در هوش‌ مصنوعی ۷۰ درصد رشد کرد.» اینها تیترهای اخباری است که در ماه‌ها و سال‌های اخیر در حوزه فناوری از این کشور کوچک حاشیه خلیج‌فارس منتشر شده است. حال سوال اینجاست که این هوش‌ مصنوعی چه چیزهایی را در درون خود نهفته دارد که این کشور کوچک نفت‌خیز ثروتمند را وادار به دورخیز برای تصاحب آن کرده است؟!