20:50 | سه شنبه 10 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

پاسپورت

بانک‌ها دلار را چند می‌خرند؟
پایگاه خبری راد: برای امروز ارز مسافرتی با نرخ حدود ۱۳ هزار تومان برای هر یورو در بانک‌ها عرضه می‌شود. همچنین بانک‌ها هر دلار را ۱۰ هزار و ۸۰۰ تومان و هر یورو را تا ۱۲ هزار و ۶۰۰ تومان می‌خرند.
دستگیری جاعل عراقی ویزای عراق در جنوب تهران + هشدارهای پلیس
پایگاه خبری راد: جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری مردی عراقی که در جنوب تهران به جعل ویزای کشور عراق برای زائران اربعین اقدام کرده بود، خبر داد.
اعطای تابعیت سرمایه‌گذاری می‌تواند راهی برای بحران ارزی باشد
پایگاه خبری راد: بسیاری از کشورهای جهان توانسته‌اند با اجرای طرح اقامت سرمایه‌گذاری برای اتباع خارجی از بحران ارزی به سلامت عبور کنند.
سفر خارجی ایرانی ها ٨.٦ درصد کمتر شد
پایگاه خبری راد: رییس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری اعلام کرد: سفر ایرانی ها به خارج از کشور در چهار ماه نخست امسال ٨.٦ درصد کاهش داشته است.
8.6درصد، سفر خارجی ایرانی ها کمتر شد!
پایگاه خبری راد: رییس سازمان میراث‌ فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری گفت: سفر ایرانی ها به خارج از کشور در 4 ماه نخست امسال 8.6 درصد کاهش داشته است.
گمرک مسئول تایید اطلاعات گوشی‌های تلفن همراه مسافری نیست
پایگاه خبری راد: گمرک ایران تاکید کرده است که راستی‌آزمایی اطلاعات گوشی‌های تلفن همراه مسافری وظیفه گمرک نیست.
تاسیس نخستین بانک ارزهای مجازی در مالت
پایگاه خبری راد: باینانس که یکی از بزرگ ترین مراکز مبادلات ارزهای مجازی به شمار می رود در تلاش برای تاسیس بانکی است که سهامدارانش سرمایه گذاران ارزهای مجازی هستند.
تخفیف۱۰۰ دلاری برای صدور پاسپورت دانشجویان افغان
پایگاه خبری راد: مسئول امور دانشجویان سفارت افغانستان در ایران از تخفیف ۱۰۰ دلاری برای صدور گذرنامه دانشجویان افغانستانی در ایران خبر داد.
هشدارهای مدیریت آب گوش شنوا ندارد/ فرافکنی نکنیم
پایگاه خبری راد: رییس اندیشکده اقلیم و آمایش سرزمین ضمن تاکید بر تدوین «برنامه جامع آمایش سرزمین» برای خروج از بحران آب گفت: متاسفانه نسبت به هشدارهای جدی دانشمندان مدیران محیط زیست و مدیران منابع آب گوش شنوایی ندارند و برخی مسئولان به جای تکیه بر توان و تجربه عالمان این علوم اقدام به فرافکنی و انحراف افکار عمومی می کنند.
ماجرای سفر رایگان خارجی با ارز دولتی!
پایگاه خبری راد: دلال‌ها به کمین «ارز مسافرتی» نشسته‌اند. آنها با تعریف سفرهای ارزان به مقصد هند، مالزی، چین، تایلند و ... حواله ارز مسافران را می‌گیرند تا از مابه‌التفاوت قیمت ارز دولتی با آزاد به رانتی قابل توجه برسند.
تلاش گسترده آمریکا برای ابطال پاسپورت دوم شهروندان ایرانی از راه سرمایه‌گذاری در دیگر کشورها
پایگاه خبری راد: دولت آمریکا دستورالعملی را به کشورهای پذیرنده سرمایه گذار خارجی ابلاغ کرده تا علاوه بر ممنوعیت برای اتباع ایرانی، پاسپورت‌های پیشین آنان را نیز باطل کنند.
عوارض خروج از کشور همچنان مبهم و چالش‌برانگیز
پایگاه خبری راد: با گذشت نزدیک به پنج ماه از تعیین و تصویب عوارض خروج از کشور، اجرای این مصوبه همچنان با ابهام‌هایی روبه‌رو است.
هک درهای هوشمند اتاق هتل‌ها امکانپذیر شد
پایگاه خبری راد: اگر اغلب کالا­های گران‌قیمت خود مانند لپ‌تاپ، جواهرات و یا پاسپورت را در اتاق‌های هتل می‌گذارید، مراقب باشید. اتاق هتل­ها هنگامی ­که قفل باشد، نه تنها می­‌تواند توسط کارمندان هتل با استفاده از کلید اصلی باز شود، بلکه اخیرا مشخص شده که امکان باز کردن این قفل­‌ها توسط یک شخص خارجی و هکر­ها نیز وجود دارد.
کنترل پاسپورت در فرودگاه دبی به ۱۰ ثانیه رسید
پایگاه خبری راد: از این پس در ترمینال سوم فرودگاه بین المللی دبی، کنترل پاسپورت در مرزهای ورودی تنها ۱۰ ثانیه زمان می برد.
ارز صادراتی‌مان را ۴۲۰۰ به دولت بدهیم و خودمان ۶۲۰۰ بخریم؟!
پایگاه خبری راد: برخی اعضای هیات مدیره اتحادیه صادرکنندگان فرش دستباف در نشستی خبری به انتقاد از برخی شرایط فعلی که منجر به توقف صادرات می‌شود، پرداختند.