18:04 | جمعه 15 تير 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ویلا

 فرصتی برای یادگیری به پشتوانه‌ی ۸۸ سال قدمت و تجربه
نماد برتر- فرهاد سحرخیز اظهار کرد: برندی مانند «سحرخیز» سابقه‌ای ۸۸ ساله داشته و فعالیت خود را 3 نسل است که ادامه داده چنین برندی وارد دسته‌ای از مسئولیت‌های اجتماعی می‌شود و این مسئله را وظیفه خود نیز می‌داند و به همین دلیل قدم به قدم به سمت و سوی ایجاد چرخه‌ها و حلقه‌های ارزشی در این مجموعه حرکت کرد.
عطش خرید مسکن کمتر شده است
نماد برتر- یک کارشناس مسکن با بیان اینکه تا پایان سال جهش قیمت ملک نخواهیم داشت، گفت: ثبات بازار ارز در هفته های اخیر به کاهش معاملات مسکن منجر شده است.
خبر جدید از طرح برق مجانی
نماد برتر- سخنگوی صنعت برق گفت: برای تدوین دستورالعمل های اجرایی طرح برق امید که وعده داده شده بود تا اواخر مهر ماه تدوین شود روز گذشته در کمیسیون انرژی مجلس موضوعاتی مورد ارزیابی قرار گرفت.
باید برای خانه های خالی تعاریف استاندارد درنظر گرفته شود
نماد برتر- ارشناس مسائل اقتصادی با تاکید بر اینکه اخذ مالیات بر خانه های خالی در همه جای دنیا کاربرد دارد گفت: باید تعاریف استانداردی برای خانه های خالی در ایران درنظر گرفته شود تا بتوان این قانون را بخوبی اعمال کرد.
پولداران اصفهانی در ماه چقدر هزینه می‌کنند؟
نماد برتر- طی چند سال گذشته افزایش نرخ تورم، نوسانات ارزی و از همه مهمتر افت ارزش پول موجب گسترش فاصله طبقاتی، توزیع نامتعادل درآمد و ثروت و ... شده است.
بهترین کشورها برای راه اندازی کسب و کار
نماد برتر- سنگاپور باز هم بهترین کشور جهان برای راه اندازی کسب و کار شناخته شد.
جزییاتی باورنکردنی از لوکس‌ترین خانه‌های اجاره‌ای در تهران
پایگاه خبری راد: همزمان با رشد نسبی خرید و فروش مسکن در شهر تهران شاهد خانه‌های اجاره‌ای هستیم که نرخشان هوش از سر یک اجاره‌نشین خواهد پراند.
زنان و جوانان؛ مشتریان اصلی موتورسیکلت‌های برقی!
پایگاه خبری راد: مشاهدات میدانی از بازار موتورسیکلت‌های برقی نشان می‌دهد که بیشترین مشتریان این وسیله نقلیه، زنان و پسران نوجوان هستند. البته عرضه و تقاضا در این بازار بسیار کم است که از جمله دلایل بی‌رونق بودن این بازار نبود قطعات و لوازم یدکی، نداشتن گارانتی مناسب، کمبود تنوع و سرعت پایین است.
آمار اشتغال و بیکاری شفاف‌سازی شود
پایگاه خبری راد: یک کارشناس حوزه کار معتقد است اگر برای ایجاد شغل و بکارگیری نیروی انسانی در کشور فرهنگ‌سازی و نیروی کار بومی شود، خود به خود برای سه میلیون نفر در کشور اشتغال به وجود می آید.
جزییات افتتاح چهار طرح توسعه منابع آب و خاک
پایگاه خبری راد: از سال ۱۳۹۳ اجرای طرح‌های توسعه منابع آب و خاک در ۱۲ استان مرزی کشور در قالب ۶۱ طرح و ۱۲۰ پروژه با هزینه کردی بالغ بر ۲۷۰ هزار میلیارد ریال، سرعت یافت. در این راستا طرح‌های توسعه منابع آب و خاک استان آذربایجان‌غربی شامل ۸ پروژه در قالب ۴ طرح فردا با حضور رئیس جمهور و وزیر نیرو افتتاح خواهد شد.
محصولاتی خوشمزه‌ اما بدون بسته‌بندی شیک صادراتی
پایگاه خبری راد: حوزه کشاورزی یکی از مزیت‌های مهم اقتصادی در خراسان شمالی است و وجود ظرفیت‌های مهم در این حوزه می‌تواند زمینه بسیار مهمی برای صادرات محور کردن خراسان شمالی برای ارسال محصولات کشاورزی به کشورهای هدف و همچنین محقق کردن شعار رونق تولید باشد، اما وجود زیرساخت‌های معیوب در این حوزه سبب شده تا صادرات محصولات کشاورزی در این استان به کشورهای دیگر چندان چشم گیر نباشد.
افزایش ۱۷۵ درصدی بارش‌ها در ایران
پایگاه خبری راد: وزیر نیرو گفت: از آغاز سال آبی جاری شاهد افزایش ۱۷۵ درصدی بارش‌ها در ایران هستیم.
دیوان عدالت دستور توقف تخریب ویلای دختر وزیر سابق را نداده است
پایگاه خبری راد: مدیرکل حوزه ریاست و روابط عمومی دیوان عدالت اداری گفت: دادخواست توقف موقت تخریب ویلای دختر وزیر سابق صنعت، معدن و تجارت در یکی از شعب دیوان در حال رسیدگی است و دیوان دستور توقف تخریب نداده است.
تبعات خرید آپارتمان در کشورهای همسایه
پایگاه خبری راد: رئیس اتحادیه مشاوران املاک با بیان این‌که کشورهای همسایه که با تبلیغات گسترده درصدد فروش آپارتمان به ایرانیان هستند، هیچ نوع اقامتی نمی‌دهند گفت: جدیدترین نمونه شکست خورده در این زمینه، به گرجستان مربوط می‌شود که مجلس این کشور، خرید و فروش آپارتمان به کشورهای همسایه را ممنوع کرد.
آخرین وضعیت سدها در مناطق سیل‌زده
پایگاه خبری راد: معاون آب و آبفای وزیر نیرو به تشریح وضعیت سدها به ویژه در استانهای شمالی با توجه به سیل‌های رخ داده اخیر پرداخت.