19:49 | شنبه 14 مهر 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

ویتول

توافق اوپک پلاس تمدید خواهد شد
پایگاه خبری راد: شرکت ویتول که بزرگترین بازرگان نفت مستقل جهان است، انتظار دارد اوپک و متحدانش حداقل تا ژوئن به توافق کاهش تولید ادامه دهند زیرا بازار هنوز متوازن نشده است.
پیک تقاضا برای نفت تا ۱۵ سال دیگر
پایگاه خبری راد: ویتول که بزرگترین شرکت بازرگانی انرژی مستقل جهان است، پیش بینی کرد تقاضا برای نفت تا ۱۵ سال دیگر به پیک خود خواهد رسید و به گروهی پیوست که درباره ضرورت آماده شدن صنعت انرژی برای گرایش به سوی سوخت‌های پاک‌تر هشدار می‌دهند.
واردات سوخت از روسیه و اروپا با قیمت‌های بالا
پایگاه خبری راد: ونزوئلا در پی تحریم‌های آمریکا و توقف واردات از این کشور، با پرداخت نرخ بالاتر از بازار، از روسیه و اروپا سوخت وارد می‌کند.
نفت سال آینده ارزان می‌شود
پایگاه خبری راد: اکثر شرکت‌های بازرگانی نفت بزرگ جهان انتظار دارند نفت در سال ۲۰۱۹ تحت تاثیر کندی رشد اقتصادی و افزایش عرضه برای جبران صادرات کمتر ایران به بازار، کاهش پیدا کند.
عامل اصلی ریزش قیمت نفت کیست؟
پایگاه خبری راد: سرمایه‌گذاران بدبینی فزاینده نسبت به مسیری که بازار نفت در پیش گرفته است نشان می‌دهند و دورنمای منفی آنها به پایین رفتن قیمت نفت کمک کرده است.
ویتول: نفت ارزان‌تر خواهد شد
پایگاه خبری راد: بزرگترین شرکت بازرگانی نفت دنیا پیش‌بینی کرد قیمت نفت در سال آینده که تقاضا به دلیل جنگ‌های تجاری و ضعف اقتصادهای بازار نوظهور ضعیف می‌شود، احتمالا کاهش پیدا خواهد کرد.
اوپک موفق می‌شود بازار نفت را آرام کند؟
پایگاه خبری راد: دبیرکل اوپک به تازگی در یک کنفرانس انرژی اعلام کرد بازار نفت به‌خوبی تامین و متعادل است.
پیش‌بینی متفاوت بانک انگلیسی برای نفت ۷۰ دلاری
پایگاه خبری راد: غول‌های صنعت نفت هنوز درباره دورنمای قیمت نفت در کوتاه مدت به توافق نظر نرسیده‌اند و حدس و گمان زیادی درباره جهش یا نزول مجدد آن وجود دارد.
قیمت نفت رکورد جدیدی زد
پایگاه خبری راد: قیمت نفت روز سه‌شنبه تحت تاثیر تحریم‌های جدید آمریکا علیه ایران و عدم تمایل اوپک برای افزایش بیشتر تولید، نزدیک به بالاترین قیمت خود در چهار سال گذشته که روز دوشنبه به آن صعود کرده بود، قرار گرفت.
مشتریان بزرگ نفت ایران به حرف آمریکا گوش نمی‌کنند
پایگاه خبری راد: درحالی که آمریکا اعلام کرده اقدامات خود علیه صادرات نفت ایران را تا سه ماه دیگر به اجرا می‌گذارد بررسی‌های بلومبرگ نشان می‌دهد که خرید مشتریان نفتی بزرگ تهران همچنان ادامه دارد.
سرمایه‌گذاری ۲۰۰ میلیون یورویی ویتول در انرژی‌های پاک
پایگاه خبری راد: غول نفتی ویتول ۲۰۰ میلیون یورو (۲۳۵ میلیون دلار) در انرژی‌های تجدیدپذیر اروپایی سرمایه‌گذاری می‌کند.
آیا تحریم‌های نفتی دورزدنی است؟
پایگاه خبری راد: ایان تیلور، مدیرعامل ویتول هفته گذشته اظهار کرد شخصا تصور می‌کنم هیچ یک از ما قادر نخواهیم بود تحریم‌های آمریکا علیه صنعت نفت ایران را دور بزنیم؛ اظهارنظری که از سوی خیلی از کارشناسان بدبینانه قلمداد شده است.
شکست یک رویای نفتی
پایگاه خبری راد: شرکت "CEFC چاینا انرژی" با مضاعف شدن فشارهای مالی و دولتی، ممکن است حداکثر نیمی از ۳۰۰۰۰ کارمند خود را تعدیل کند.
روسیه بزرگترین فروشنده نفت به چین شد
پایگاه خبری راد: جهان انرژی در 24 ساعت گذشته با خبرهایی چون روسیه بزرگترین عرضه کننده نفت به چین، همکاری بریتیش پترولیوم و روسنفت نیازمند سیاستگذاری، ادامه محدودیت‌های صدور سوخت چین به کره شمالی و رقابت آرامکو با ویتول سوئیس به عنوان بزرگ ترین معامله گر نفت جهان همراه بوده است.
سهامداران ویتول ۱.۱۲ میلیارد دلار دریافت کردند
پایگاه خبری راد: گروه ویتول از طریق بازخرید سهام در سال ۲۰۱۶، ۱.۱۲ میلیارد دلار به مدیران ارشد و کارمندانش پرداخت کرد که یکی از بالاترین پرداخت‌ها در میان شرکت‌های بازرگانی نفتی بود.